Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jobban szétnézel van JT olyan ezres körül, én annyiért vettem 15 fogas. de ha cserélsz egyet akk érdemes mindent kicserélni mert elnyíródik ha kicsit nyúlottabb is a láncod. első, hátsó lánckerék meg lánc volt nekem 10 be kb és már ezt a szezont azzal futotta és nem vettem észre nyúlást.
Hello!
Kawasaki kdx 125-höz első lánckerék,gyári mennyibe kerül?
Köszi.
üdv.Kocsis
ÜDV Mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg valaki nem e tud Kawasaki KDX-re jobb oldali teló védő idomot, mert eltörött és azért nem nagyon akarok egy párat venni :S

Előre is kössz a segítséget ;)
Szerintem is csapágy csere
Szerintem cseréld a csapágyat..!
villanyaki problémák voltak már valakinél? nekem most olyan h ha meg van szorítva akkor középen akad, ha kicsit lazábbra hagyom nem akad csak erősebb fékezésnél roppan egy nagyot. gondoltam rá szétszedem és kicserélem a csapágyat felül meg a golyszikat, nem tudom csere nélkül meg lehet e valahogy oldani a dolgot.
-Wössner
-Prox
-Vertex
ezek a legnevesebb márkák..
Csak gyárit! Adatlapomon elérsz!
125-ös KDX-be milyen dugókat lehet venni?
sajnos az a problémám hogy rossz dugót adott bele a szerelő és a gázreakció elég gyér...
sürgősen kéne segítség!
Megvan még,de továbbra is eladó!
jah bocsi 15 öt akartamirni
Eladtad a kdx et? vagy még mellé lett a drz?
Képet nem engedi feltölteni valamiért...
Mi is voltunk hétvégén,egészjót mentünk..;)
150centit van besüllyedve az már baj..:D
De ha 100 milit az is..szerintem cserés lesz majd a rugó a teleszkópokban illetve cserés lenne már most!:)
(A képről még hiányzik egy Ktm,egy 125-ös Dt és egy 125-ös Kdx.)
amúgy fordított telós
tegnap voltam egy jót endúrózni
hát nagyon jó a gép
az nem baj hogy alaphejzetbe amikor áll a motor ráse ülök és egy 10-150 centit megvan süllyedve az első telo?
Emberek nem kell valakinek egy kdx 125 98as évjáratu motor hátso kereke?
2 küllö hiányzik egy kb 8 db-ot meg nem tuttam megmozdittani, van benne egy 8as de ennyi.
Ha valaki második felninek vagy egy donornak akarja használni annak tökéletes és adok hozá egy Jt45 ös fogaskereket is
Azt nem tudom én sem,de nekem is ugyanezt csinálta a 250-es..
Az mitől lehet h mikor jár a motor akár hideg akár meleg nem akar magától beállni az alapjárat hanem csak szívatóval vagy egyes és kuplunggal addig fogom amíg le nem megy alapjáratig, de akkor már ott marad. kis gázra megint felemelkedik olyan 3-4000 körülire.
Köszönöm szépen mindenképp megprobálom :D
Próbálj meg elvenni a levegőből kicsit, arra tippelek h szegény a keveréked és az a kevéske benzin kicsapódik a szívócsövön és nem jut be a hengerbe mikor hideg.
Értem és köszönöm szépen !
Valaki esetleg arra is tudna megoldást mondani hogy milehet a baja hogy nem indul sokszoros rugdosásra sem . És szivatóval sem de ha leburittom fórróvízzel akkor meg pöcc röff:)
Jah és a tolásnál még nem is kezd égetni .
Hát, a blokkfelek úgy vannak kialakítva, hogy kb. a felömlőknél jön fel az olaj.

Bár nem ide tartozik, de leírom, hogy:
A robogómba pedig úgy van, hogy a gyújtás oldali főtengely csapágy mögül jön az olaj, ami jó, mert a csapágy is kenve van.
Szia!

Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!