Ebben a dobban sztem van egy cső meg körülötte 4 kiló üveggyapot, mint az enyémben. azt csak kiszeded és bele a másik, nincs mit égetni rajta. már ha olyan mint az enyém, de majd adja magát ahogy szétszeded. tűzbe nem ajánlom beledobni mert az aluminium kb 600 fokon olvad és egy rendesebb tűz az van 800-900 fok
Képen minden szép meg kell nézni és menni egy kört vele. nem tudom milyen messze van tőled. de ez sztem nem 96 os mert az enyém 93 as és már a fordított első teló van rajta. még annyi h az első sárvédő nagyon drága tud lenni újan, bontóban meg nagyon ritka. ha megveszed akk a hátsó kis csomagtartó rácsra vevő leszek
Érdeklődnék, hogy ki égetett ki már kipufogót, és szerintetek, ezt a fajta aludobot ami nekem is van fent, hogy égessem ki ?
Próbáltuk oxigénnel, de háát a két palack el megy, rá mire ki égetem a tűzőn gondolkodtam, mint a rezó esetén csak nem tudom nem e fog elszíneződni, vagy valami !
Üresben a váltónak van egy ilyen alap kattogása, de az mindegyiknél.
Ha figyelsz, akkor itt lehet hallani valamilyen szinten. http://youtu.be/TyV_SkzOJGA
víz, olaj csere ami biztos, meg a főbb csavarokat se árt meghúzgálni. és az se baj ha kimosod a tankot sok retek összejön az évek alatt ami szereti megtömni a karbit pont akkor amikor nagyon nem kéne
crasy: vágtam oda belő gumiból 3 réteget egyszer, odaragasztottam olyan ragasztóval ami elvileg a fémet a gumival összefog és egyszer durrant egy hatalmasat valami, azt hittem szétszakadt a lánc de mikor visszaadtam a gázt ment tovább és látom repül a gumi
8 ezer párszázat most sokallom, majd ha lesz pénzem tavaszra majd akkor. addig valamit gyártok oda mert le kéne festeni a villát és nem akarom h összeverje újra.
Az alaphangon azt érthetik, mint ha durván kifejezve csörögne a blokk, ilyen kopogós hangja van!
Ilyen a gép nincs vele semmi baj , nekem egy éve van meg mentem vele télen nyáron, a kipufot kellene ki égetnem már mert szerintem sok benne a retek
Na meg háát, ilyenkor az apróságokat nem mondja az ember: volt első telóm újítva, fékbetétek, lánc, lánc fogaskerék, gyertya, meg a hátsó villán az a lánc koptató műanyag !
Na meg a vízpumpámban, a tömszelnce kikönyökölt mikor megvettem, nem a legkellemesebb szét kapni , a srác sima csapvizet rakott bele és úgy állt, az meg meg zabálta
Ezek benne vannak a pakliban !
Ezek minden, motornál meg vannak, persze ez használattól is függ(hol,mikor,mennyit,hogyan)
Ha meg veszed olajat cseréld le, mindegy hogy mit mond az illető !
Ha veszed nézd meg a teleszkópokat h nem olajos e a vékonyabb fényes rúd, ha igen akk egy kör lesz a szerelőnél. gumikat szinte biztos kell venned rá mert a magyar egy spúr népség és nem adja oda a jókat. hangja mindennek van de egyiket se lehet megállapítani h mikor fog megdögölni, jót kell kifogni. ez szerencse kérdése, anélkül h megbontanád nem lehetsz biztos abban h az is van benne mint amit mondanak, láttam már törött dugóval hibátlanul futó szimszont csak egyszer szétrepült minden... az enyém kerepel mint egy mozdony, van hangja. nem tudom miből jön de sok okos mondott már rá sok okosat és már több mint 1 éve megvan semmi gond nélkül, nézd meg a videóimnál van róla egy h milyen hangja van alapjáraton.
papíron erősebb mint egy dt de ezt sokminden befolyásolhatja. futóműve az jobb mert ez közelebb áll a crosshoz mint az enduróhoz.
élettartam:2T mikor mi ahogy hajtod, de lehet még ma kipurcan de lehet h 5 év múlva
hello
akorok veni egy 125 ös kdx et és azt szeretném tölletek kérdezni hogy milyen hosszú az élettartam egy ilyennek (jobb mint egy dt?)
és hogy amikor veszem akkor mit nézzek meg rajta hogy jót fogjak ki?(vázon,blokkon)
és még hallottam egy olyat hogy van a kdx eknek egy alphangjuk ez igaz?
elöre köszönöm a válaszokat :)
azért ez nem olyan egyszerű, mert csak gyárit kapsz hozzá, olyan 10000.-Ft körül, alvázszám kell és megmondom mennyibe kerül.
Ha érdekel írj e-mailt
aruhaz@prox.hu
Honnan tudok szerezni olyan gumi csíkot ami a hátsó villán van és a láncot választja el a villától? az enyém elrepült/elszakadt/eltűnt valami úton módon... elég hangos a szekér ha elengedem a gázt meg mikor váltok lefelé.
Hali mindenkinek itt a fórumon:)
Tyű de rég nem jártam már erre, de eléggé lefoglalt a szakdoga stb, gondoltam beköszönök a tisztelt márkatársaknak!:)))
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
szerintetek?
Érdeklődnék, hogy ki égetett ki már kipufogót, és szerintetek, ezt a fajta aludobot ami nekem is van fent, hogy égessem ki ?
Próbáltuk oxigénnel, de háát a két palack el megy, rá mire ki égetem a tűzőn gondolkodtam, mint a rezó esetén csak nem tudom nem e fog elszíneződni, vagy valami !
Válaszokat köszönöm !
Ha figyelsz, akkor itt lehet hallani valamilyen szinten.
http://youtu.be/TyV_SkzOJGA
jófejek vagytok
rem jót fogok ki
crasy: vágtam oda belő gumiból 3 réteget egyszer, odaragasztottam olyan ragasztóval ami elvileg a fémet a gumival összefog és egyszer durrant egy hatalmasat valami, azt hittem szétszakadt a lánc de mikor visszaadtam a gázt ment tovább és látom repül a gumi
8 ezer párszázat most sokallom, majd ha lesz pénzem tavaszra majd akkor. addig valamit gyártok oda mert le kéne festeni a villát és nem akarom h összeverje újra.
Sok sikert a géphez
köszönöm szépen a válaszokat sokat megtudtam
hát remélem hogy jót fogok ki
Ilyen a gép nincs vele semmi baj , nekem egy éve van meg mentem vele télen nyáron, a kipufot kellene ki égetnem már mert szerintem sok benne a retek
Na meg háát, ilyenkor az apróságokat nem mondja az ember: volt első telóm újítva, fékbetétek, lánc, lánc fogaskerék, gyertya, meg a hátsó villán az a lánc koptató műanyag !
Na meg a vízpumpámban, a tömszelnce kikönyökölt mikor megvettem, nem a legkellemesebb szét kapni , a srác sima csapvizet rakott bele és úgy állt, az meg meg zabálta
Ezek benne vannak a pakliban !
Ezek minden, motornál meg vannak, persze ez használattól is függ(hol,mikor,mennyit,hogyan)
Ha meg veszed olajat cseréld le, mindegy hogy mit mond az illető !
Én vettem zsír újat gyárit (műanyag) 8000-akár hányszáz Ft- volt asszem
Vagy , valami erősebb vastag gumiból, vágsz alá!
Sokáig enélkül ne járj vele , mert a lánc, meg zabálja a villát , a villa meg a láncot, szóval nem ajánlatos !
Üdv.:
papíron erősebb mint egy dt de ezt sokminden befolyásolhatja. futóműve az jobb mert ez közelebb áll a crosshoz mint az enduróhoz.
élettartam:2T mikor mi ahogy hajtod, de lehet még ma kipurcan de lehet h 5 év múlva
akorok veni egy 125 ös kdx et és azt szeretném tölletek kérdezni hogy milyen hosszú az élettartam egy ilyennek (jobb mint egy dt?)
és hogy amikor veszem akkor mit nézzek meg rajta hogy jót fogjak ki?(vázon,blokkon)
és még hallottam egy olyat hogy van a kdx eknek egy alphangjuk ez igaz?
elöre köszönöm a válaszokat :)
Választ előre is kössz
Ha érdekel írj e-mailt
aruhaz@prox.hu
Üdv
Tyű de rég nem jártam már erre, de eléggé lefoglalt a szakdoga stb, gondoltam beköszönök a tisztelt márkatársaknak!:)))