Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én motorom pont ilyen "könnyed", "szép" és "szofisztikált", mint az ezen a képen látható celebritás. Magdianyusnál csak egy fokkal jobb
* fullra oda nem való motorra,hulye telefon...
Legyen így, de azért ilyen szöveggel ne nagyon villants egy találkozón vagy pl akár csopperesek társaságában mert egyrészt azt veszed észre hogy fájni fog az arcod, másrészt meg teljesen hülyének néznek mert nem tudják mirol beszélsz. Ugyanis egy motoros nem ezen rugózik mint te, de pl miert nem szólsz be Dipshitnek hogy miért terepezik az amúgy fullra nem oda való vádaskodó.
Vagy ez olyan hogy pl neked miért nagy a lábad mikor a másiknak meg nem.
Ha nagy kanyarvadasz stb lennék tuti hogy nem egy hét éves nem éppen sport motort veszek, hanem valami mást. De gondolom a Triumphodtol is van jobb futomuvu gép, meg lehet valaki egy Gs 500al is lekuld téged, hogy elszegyelled magad.
És újra megkérdezem mirol vitazunk!? Téged miért érdekel ki hogy megy,motorozik!? Engem pl. nagyon nem az hogy te mit meg hogy muvelsz. Ennyi..
Ha neked jobb egy gyors numera magdi anyussal egy forro hetvege megan fox al helyett akkor tenyleg lezarva.
Az esténkénti polírozás eltünteti majd az elhanyagolt küllemet, míg a kuplung hangja is megoldódik remélhetőleg és csak rossz emlék lesz ez a kis kellemetlen előjáték.
Lehet csak te és én egész másképp gondoljuk ezt a motorozás dolgot. Azt nem vitatom, hogy puha lehet az eleje bár eddig nekem jó. De már vétel előtt tudtam hogy progresszív rugó lesz benne szal ennyire hajlandó vagyok fejleszteni rajta de mint mondtam nekem ez is jó. Eddig is eljutottam így mindenhová,a későbbiekben se lesz másképp. Szal reszemrol a téma lezárva.
Én nagyon nehezen váltottam, sokáig állt az új gép koszosan a garázsban annyira nem tudtam kibekulni azzal hogy a penge egy karc nélküli (szinte ), és zsír új kora óta nálam lévő agyon dédelgetett Er t, felváltotta ez a kurva elhanyagolt, már az én szememben, utólag nyikorgó még ha egy másodpercre is kuplungu motor váltotta fel. Első napokban komolyan legszívesebben felgyujtottam volna.
Pedig hát no, nem annyira rossz volt mint gondoltam csak hát használt ennyi. Nem tudom mi volt a múltja stb. Amolyan érzelmi bizalmatlansag volt ez tőlem.
Most hogy látom lassan épül, szépül már kezd a kedv megjonni és egyre gyakrabban jut eszembe az a pár száz örömteli km, amit eddig mentem vele. Lassan pozitivba fordul a mérleg nyelve
Hát............míg nem mentél tényleg jó futómű-fék párossal addig csak a vakok és a félszemű féle mondás jut eszembe.
Nem olajat teszek bele hanem az új, mororokba ajánlott gélt!
Hosszra van 10meter,szelessegre meg nincs több ettől. De igazad van inkább a pénz döntött nem is annyira a méret.
A másik de ezt te is tudod, nekem milyen okból indult a váltás, nem volt semmi bajom az Er el sem. Sőt..
A mereten alulit meg úgy értsd, hogy nem hosszabb mint az Er. Mondjuk a Zrx is csak 4centivel lett volna hosszabb. No így már remélem érthető. A Zzr meg full burkolt de hidd el eljátszottam a gondolattal hogy azt veszek. Így utólag nem bánom a Zet főleg hogy még erre is amiket meg akarok venni mennyi lesz még. Szal csak úgy unblock nyenyergek
Én megértem! Az octávia elfért a garázsban a két motor társaságában...
..a duster nem..
..szóval szívás..
Szerencsére a telókkal nem nálam volt probléma. A fórumunkon dobta fel valaki, ez okból érdeklődtem nálad, mert nálatok már volt aki javíttatta. Én 80kg vagyok, az asszony 50kg, így van még tartalék a Honda rugójában. De el lett mentve a cég elérhetősége, arra az estre, ha szükség lenne rá. Régebben én is gondolkodtam a cserén, azután elmúlt a dolog, mostanában megint érzem, hogy jó lenne egy nagyobb. A bizalmatlanság ilyenkor megingat a váltást illetően. Majd látjuk mit hoz a jövő.
Tavaly télen én is rászántam magam a régóta zavaró kuplung hang megszüntetésére. Utána nálam is Xado került bele. Eddig nagyon jól szerepelt, így nem régen az autóba is azt tettem. Azt hogy mennyit segít nálad majd elválik, minden estre ártani biztos nem fog neki, főleg ez a fajta olaj.
A tárolás kérdést nem értem. Nem fér el ott egy 20 centivel hosszabb motor? A ZZR-t meg azért hoztam fel, hogy szeretett márkád kínálatából legyen a példa felhozva. Biztos lett volna olcsóbban is testesebb motor, még 150 ló alatt is.

Csak annyira fura, hogy neked ennyire számít a méret, mégis egy méreten alul cuccot sikerült bevásárolnod.
Köszönöm!
Igen, volt benne ilyen faktor is. Eddig igeretesnek tűnik a gép, főleg ha azt nézem mi világ szarja motorok vannak meghirdetve kiváló allapotunak. Pl havernek is mit össze szaladgalunk egy normális Er 5ert,egy ideje.
Apropó, mi lett a hátsó teló dologgal!? Sikerült elintézni!?
Hát elhiszem de ez engem akkor sem nyugtat meg. 10w-s olajat tettem bele. Mondták meg a feszes láncot is, mondjuk először tényleg kissé feszes lett, de már toltam vissza rajta. Minden esetre kap tavasszal Xadot is, abban is bízom kissé hátha az is sokat tompit majd.
Érdekes hogy semmi csúszás, se váltó hiba nincs vele. Minden szépen működik eddig.
Nagyon szívesen és legyen szerencséd az új géphez. Egyébként a később észrevett nyílvánvaló hibák szerintem betudhatók az izgalomnak és az új utáni vágyakozásnak. Ne ostorozd magad. Szép és biztos jó is a gép, csak egy kis gatyába rázás kell neki, utána meg sok-sok hiba nélküli km a nyergében.
Hát ez van Zoli.
Nem sokat tudtam menni sajnos idén vele, mindössze 300km körül de nagyon bejött eddig kivéve hogy olyan könnyű meg kb csak szélesebb meg magasabb mint az Er 5,sajnos nem hosszabb és erzesre is kb ugyanaz a könnyű kisbicaj feelingem van rajta. Doki BMW je már tuti nagyobb darab.
Ami viszont tetszett, hogy jól lefikaztatok anno, de szerencsére semmi nem jött be abból amin nevettetek, remélem ez így is marad. Viszont a tukrokre radolgozok mert idegesít hogy remeg 190- nél a tükör...
Érdekességképpen a csepptankos Jáwam ugyanezt csinálja hideg időben, amíg hideg az olaj. Ugyanaz a hang. Ahogy felmelegedik, megszűnik a probléma. Mindig télen jön elő ez a jelenség, lehet hogy vékonyabb olaj kellene bele.
Szia Eryk!

Köszönöm az eszreveteled, egyenlőre beszéltem pár szerelovel, meg Kawazsoltival is Pecsrol, tavasszal elkezdem használni, és ha rövid idon belül nem múlik el a dolog, akkor mindenképpen szetborittatom a Kuplungot. Kicsit mérges vagyok magamra, hogy ennyire felületes voltam a vásárláskor....
Ha téged kielégít akkor semmi gond nincs.
Helló Fisi!
Olvastam és láttam is a motorod problémáját mutató videót. Anélkül hogy ismerném a Z-t egy ötletem azért lenne. A kép amit beraktam a CB 500 kuplungjának a "kinyomó csapágyát" mutatja. Nem tudom hogy annál a tipusnál van-e, de egy esetleges hiba forrást jelenthet az is. Nem tudom mekkora munka lenne leszedni a deknit és szétnézni a kuplung körül, de nem túl megnyugtató így használni.
Jó, persze de akkor is, el lehessen férni egy nagyobb motoron pl. az új 800as,Zén hol fér el két nagyobb ember rendesen!?
Ennyi erovel egy trabi is jobb mint egy BMW, melyik az emberesebb!?
Dipshit!

Azért nem vettem, mert egy nem tudom hol tárolni, kettő, ami valamire való volt azt 1.3-1.4 millió közt árultak, és kpre akartam venni. Meg Isten igazából nem tudom mennyire élveztem volna ki azt a 150 ló feletti teljesítményt.

Zoli 32!
Magas ívben leszarom az Alsó Örsí bohóc talit, no meg a szerpentineket is... Bocs hogy annyira nekem nem erről szól az életem. Olyanra is megyek de biztos nem úgy mint te.
De!
Én úgy vagyok, előre is bocs hogy egy nagyobb 500feletti motor legyen nagy. Példának hoznam fel a régi Gpz, Gpx kawakat, azoknak még volt vazuk. Ne legyen már egy 750-1000-es motor akkora mint egy 250-es Mz..
Ez lehet az én hülyeségem, de én így szeretném, szeretem.