Nem tudom ez mennyire veszik komolyan, de az én jogosítványom A2 tehát ha minden igaz 35kw-ig használhatok motort, ez pedig 36, bár kétségtelten, hogy gyönyörű.
Sajnos teljesen laikusként (annyit értek a motorokhoz amennyit mentem vele tanfolyamon) nehéz az embernek eldönteni, hogy mit vegyen, és mire áldozza évek megtakarítását. Ugye nem akar senki egyből a sz-rba beleválasztani, ezért próbálok érdeklődni, ha nagyon hülyéket kérdezek, akkor bocs. A lentebb említett motorok közül a szürkét mondjuk nem értme, hogy miért retek, de mint mondtam, sajnos nem értek hozzá.
Köszi a gyors választ. Vidit idén már nem valószínű hogy csinálok, mert kivettem az aksit és gondoltam már csak tavasszal látogatnám meg a bebörtönzött mocimat.
Általánosságban hülyeség amiről a téma megy, múltkor ezt raktam helyre a Gs fórumon is.
A Kawa nem azért ilyen olcsó mert ossz st- hanem egyszerűen nem komplettek a tulajaik, és alul értékelve adják el- ezen változtattam nemrég mikor eladtam csekélyke 700 ezerért az Er5- öm, azt megvehetted volna, nem csalódtál volna benne!
Az általad linkel minkét motor elég retek, ráadásul a régebbi szériák közül valók! Nézz 2002 utániakat!
Szokásos kérdés- hogy mennyire megbízható!?
Mondok egy példát a minőségre, meg teljesítményre.
Szerinted melyik a jobb? Egy Suzuki Swift- vagy egy Skoda Octavia?
No kb. ennyi a különbség a kettő közt..
Nm , nem normális ,hogy a kiegyenlítőben nincs anyag! A maximum és minimum jel közt kell legyen legalább a szint! Az hogy feljebb ment a szint valszeg a víz melegedéséből és tágulásából következett- jól tetted hogy a maxig töltötted fel!
Kis puffogás nem gáz mindegyiknél van néha, de azért egy petárdával ne érjen fel hanghatásilag!
Pisszegés szerű hangról csinálj vidit, Kawánál- főleg ennél a régi konstrukciós blokknál, amiben sok a lánc teljesen természetes!
Kicsit zörgősebb, nyersebb a hangjuk- nem hiába hívták a régi kawákat "vödör csavarnak"!
Nyáron már sokkal nagyobb csend lesz!
Mindkét belinkelt er 5-ös külföldi papíros, hát bizony ezeket még le kell papírozni, ami egy sima átírásnál jóval drágább, és több utánjárást igényel. valószínű, ezért olcsók. A fekete elég lepukkantnak is tűnik, A szürkében pedig a km nem tűnik reálisnak a korához és állapotához képest, hacsak egy 100-ast nem képzelünk hozzá. Légy türelemmel, a télen még fogsz találni olcsón, jó és szép állapotú motort. Nagyon pang a piac a "Magyarország jobban teljesít" szlogen miatt, így aki gyorsan akarja eladni a gépet, kénytelen jóval a forgalmi ár alatt megkínálni. Szerintem mindkét típus jó választás, nekem az er 5 a külső miatt jobban tetszik, de ez ízlés kérdése.
Igazad van, olcsóbbak a Kawák, de ez nem jelenti azt, hogy rosszabbak. Valaki árulni szeretné a motorját, valaki eladni.
ER-5-ből is inkább az újabbakat keresd, kevesebb a hibalehetőség.
Megmondom őszintén, hogy az általad linkeltek közül egyik sem tetszik, fogsz találni 400e körül szebbet, jobbat, magyar okmányokkal.
Általánosságban pl hasznaltauto-n rákeresve sokkal olcsóbbak a Kawák. Pl tudom is én, http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5_auto-motor_cser
e-7115922
ez, ez elég szépnek tűnik (persze tudom, hogy ránézésre nem lehet megmondani), ebben az árban csak 20 éves gs 500-asok vannak.
vagy ez,
http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1383923193
bár ezen azért látszik, hogy bőven használva volt, de ilyen árban szintén csak nagyon régi suzukikat kapni, amik nem tetszenek. A gs-ből igazából a 2000 utáni modellek jönnek be, viszont azok meg bőven 500 fölött vannak.
Egyébként meg hol máshol kérdezhetnék a motorról, ha nem a topikjában?
Ha százzal olcsóbb min a GS500 az azért sugall valamit.Mert nem ez lenne a normál helyzet.Vagy szar az ER vagy a GS-t árazták túl.Egyébként ne kérj tanácsot,hogy melyiket vedd mert mi sem látjuk a jelölteket.Ráadásul ez éppen ER5 topic ahol azért vagyunk mert anno ilyet vettünk.(Vannak akiknek azóta már nincs meg persze).
Mennyire megbízható masina ez? GS500 illetve eközött vacilálok A2-es jogsihoz. Bevallom inkább a Kawa felé hajlok mert 100ezerrel olcsóbban látom őket mint a Suzukikat és olyan 400-körül keresek mocit.
Üdv mindenkinek!
Végre lecsekkoltam a fagyállót! Minden oké volt. Az egyébként normális ha a kiegyenlítő tartályban nem volt víz? Gondolom nem...
De indítás és kis melegedés után már a MIN állás fölé jött. Most hogy is van ez? Azért biztonság kedvéért rátöltöttem MAX-ig.
Meg volt kis pukkantgatás a kipuffnál, de tényleg csak halkan. Gyújtás?
Ami jobban nyugtalanít hogy kis pisszenés szerű hangokat is hallottam a henger környékéről, ami melegedés után megszűnt. Ez mi lehet? Az tény hogy a motor 2 hónapot állt. Elég nehezen is indult, de kis "játék" után beröffent.
Bocs ha ezzel a régi motorosok idegeivel játszom, de ebben a témában abszolút csecsemő vagyok. Ha valakinek van ötlete szívesen meghallgatom. Előre is köszi.
Na én tegnap nagyon nem szerettem az enyémet. Ki volt az az állat, aki úgy dugta el a gyertyákat ebbe az átokba hogy 4 óra hossza kellettt a 4 gyertya cseréjéhez?
Hűtővíz csere már ehhez képest frissítő levezető gyakorlat volt, meg krémnek egy gyári légszűrő csere- áldassék a neve a Kawának 16 390 ft- ért...
Igazából Kawa nem romlik el.Duzzog ha nem szeretik.Szerintem.Az enyém is utál mert négy hónapja csak rakodok rá.Ez márciusig így is marad.Na de azután .....
Na és ezzel mi a helyzet?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-743
7580
Megveszed aztán tavasszal átíratod....röpke 90-100 ezerért de képek alapján legalább kinéz valahogy a motor....ez az én szerény
véleményem! :)
Üdv Szabolcs
Van is annak oka hogy olcsó.Pl olaszból be hozott nekem ingyen sem kellene.
Köszi a gyors választ. Vidit idén már nem valószínű hogy csinálok, mert kivettem az aksit és gondoltam már csak tavasszal látogatnám meg a bebörtönzött mocimat.
A Kawa nem azért ilyen olcsó mert ossz st- hanem egyszerűen nem komplettek a tulajaik, és alul értékelve adják el- ezen változtattam nemrég mikor eladtam csekélyke 700 ezerért az Er5- öm, azt megvehetted volna, nem csalódtál volna benne!
Az általad linkel minkét motor elég retek, ráadásul a régebbi szériák közül valók! Nézz 2002 utániakat!
Mondok egy példát a minőségre, meg teljesítményre.
Szerinted melyik a jobb? Egy Suzuki Swift- vagy egy Skoda Octavia?
No kb. ennyi a különbség a kettő közt..
Nm , nem normális ,hogy a kiegyenlítőben nincs anyag! A maximum és minimum jel közt kell legyen legalább a szint! Az hogy feljebb ment a szint valszeg a víz melegedéséből és tágulásából következett- jól tetted hogy a maxig töltötted fel!
Kis puffogás nem gáz mindegyiknél van néha, de azért egy petárdával ne érjen fel hanghatásilag!
Pisszegés szerű hangról csinálj vidit, Kawánál- főleg ennél a régi konstrukciós blokknál, amiben sok a lánc teljesen természetes!
Kicsit zörgősebb, nyersebb a hangjuk- nem hiába hívták a régi kawákat "vödör csavarnak"!
Nyáron már sokkal nagyobb csend lesz!
Sok sikert.
ER-5-ből is inkább az újabbakat keresd, kevesebb a hibalehetőség.
Megmondom őszintén, hogy az általad linkeltek közül egyik sem tetszik, fogsz találni 400e körül szebbet, jobbat, magyar okmányokkal.
e-7115922
ez, ez elég szépnek tűnik (persze tudom, hogy ránézésre nem lehet megmondani), ebben az árban csak 20 éves gs 500-asok vannak.
vagy ez,
http://www.grandemoto.com/adatlap.php?kod=1383923193
bár ezen azért látszik, hogy bőven használva volt, de ilyen árban szintén csak nagyon régi suzukikat kapni, amik nem tetszenek. A gs-ből igazából a 2000 utáni modellek jönnek be, viszont azok meg bőven 500 fölött vannak.
Egyébként meg hol máshol kérdezhetnék a motorról, ha nem a topikjában?
Mennyire megbízható masina ez? GS500 illetve eközött vacilálok A2-es jogsihoz. Bevallom inkább a Kawa felé hajlok mert 100ezerrel olcsóbban látom őket mint a Suzukikat és olyan 400-körül keresek mocit.
Végre lecsekkoltam a fagyállót! Minden oké volt. Az egyébként normális ha a kiegyenlítő tartályban nem volt víz? Gondolom nem...
De indítás és kis melegedés után már a MIN állás fölé jött. Most hogy is van ez? Azért biztonság kedvéért rátöltöttem MAX-ig.
Meg volt kis pukkantgatás a kipuffnál, de tényleg csak halkan. Gyújtás?
Ami jobban nyugtalanít hogy kis pisszenés szerű hangokat is hallottam a henger környékéről, ami melegedés után megszűnt. Ez mi lehet? Az tény hogy a motor 2 hónapot állt. Elég nehezen is indult, de kis "játék" után beröffent.
Bocs ha ezzel a régi motorosok idegeivel játszom, de ebben a témában abszolút csecsemő vagyok. Ha valakinek van ötlete szívesen meghallgatom. Előre is köszi.
Hűtővíz csere már ehhez képest frissítő levezető gyakorlat volt, meg krémnek egy gyári légszűrő csere- áldassék a neve a Kawának 16 390 ft- ért...