Egy kis image erősítő a kawásoknak, ez tényleg nagyon ütős. Viszont a súly dologgal nem értek egyet. Egy Harley-nál lehet, hogy nem számít, hogy nehéz, mert arra találták ki, hogy a 66-os úton nyílegyesen menj 80-al. Egy naked bike viszont már all rounder, várostól az autópályáig mindenhol otthon kell éreznie magát sokféle körülményben. Két jól megtervezett naked közül, egyértelműen a könnyebb a befutó, sokkal kezesebb. Ez nem lehet kérdés.
Én meg mindenhol azt olvasom hogy a 2007 óta jelenlévő street simán lenyomja mindet a kategóriában szőröstől-bőröstől kezelhetőségre ÉS még könnyebb is.
Szóval jó-jó de nehéz.
Viszont kinek mi jön be.
Tény hogy én a könnyebbre szavazok pláne hogy tényleg imádnivalóan könnyű kezelni.
Na de épp ezt mondom, hogy szerintem nem lehet tömeggel mérni az élvezetet. Még csokinál sem, nem hogy motornál. :) Mintha egy nőről egy magasságadat alapján megmondanád, hogy jó feleség lesz-e vagy nem. Valahogy mostanában a csapból is az folyik, hogy ha két motor közül az egyik két kilóval könnyebb, akkor x motor jó, x+2 meg sz@r. Holott szerintem ez nagyon nem egyszerűsíthető le ennyire.
Nagyon sok függ attól, hogy az a tömeg hogy van eloszlatva, elöl-hátul-fent-lent, mennyire birkóznak meg vele a futóművek, fékek, a blokk... Egyáltalán a kezelhetőségbe jobban beleszól szerintem a villaszög, vázgeometria, tengelytáv, gumi stb. mint néhány kiló... És simán lehet egy papíron könnyebb motorral nagyob kínszenvedés a motorozás.
Avagy, gyakorlatiasabb oldalról közelítve, olvasom a Z800 teszteket, ami kb. minden riválisánál nehezebb; és nem lehet véletlen, hogy mégis mindenhol azt emelik ki, milyen isteni vele kanyarogni, mennyire eltűnik a motor alólad ha elindulsz, vagy hogy pl. mindenhol toronymagasan veri a könnyebb riválisát, az MT-09-et, pont a jobb menettulajdonságai miatt.
A plussz 30 kiló nem azért rossz mert a piroslámpánál nehezebb megtámasztani és izzadsz tőle az alsóörsi gyökkettős felvonuláson.
Hanem mert egy -30 kilós gépet lényegesen élvezetesebb betenni derékból a csiki-csuki szerpentinen.
...addigra öreg és fonnyadt leszel....a párod is már friss húst használ...
...egyszer minden jónak vége szakad
...aztán jön a boci szemekkel való nézés.
Nos, mint mondtam volt, aki egy 500- as motorhoz képest akkora puhapöcs, hogy nem bír megtartani +30 kilót, az szamarat vezessen, ne motort. Elég aprócska motor ez a Zé is sajna, én azt se bántam volna, ha 20 centivel hosszabb, és 50 kilóval nehezebb.
Eddig meggyőző, mar csak a nyikkano kuplung ad okot némi reccmajréra... Aldassek az előző tulaj neve betonba, a hitvány korpuszaval együtt. Fakezu sundisznaja, ráadásul úgy tűnik szárazon torolgette, tehát mostanában esténként 5-8 fokban polirizgatom, foliazom a garageban...
Szia Mona! :)
A "Hét ok, hogy motoros csajjal randizz" cikknél szúrtalak ki a kommentelők között! :D Szívesen megismernélek! :) Én szintén 23 éves, dunakeszi srác vagyok, Facebookon vannak képeim "Bence Komlódy Nem"... Remélem eljut hozzád ez a levél valahogy! :D
Üdv
Bence
az enyém valószínűleg eladó lesz! külföldön élek és a rendszámcsere sokkal drágábban jönne ki (a motor árának harmadáért) mint ha motort cserélnék. valamint esküvőre kell a pénz. :)
jelenleg használni sem tudom, mert több ezer euróra jönne ki a büntetés ha elkapnak a magyar rendszámmal.
2004es, fekete színű, garázsban áll, kb 1-2 havonta kerültem vele az utóbbi fél évben. van a fórumon aki már találkozott vele, ha külső vélemény kell...
további részletek a vargacsabi88@gmail.com címen.
Található még az er 5-ből 25 kw-os fojtott változat, az enyém is az.(bár a fojtás már a multé ) 6 éves korában hozták be németből, ott futnak ezek a változatok. Kicsit "vadászni" kell rá, és biztos fogsz ilyet találni. Az enyém is 98-as és szürke, és én is nagyon meg vagyok vele elégedve.
Igen, elvileg nem gyártottak külön 35 kW-os verziót.
DE!
Elképzelhető, hogy sikerült pár motort 35 kW-osként regisztrálni, pl. külföldről importálás során elírták. És ha 35 van a forgalmiban akkor az 35! Senki nem köthet beléd. Sehol nem fogják dyno padra állítani, hogy akkor tényleg 35 kW vagy 36,5. :)
Szóval akkor erre fokozottan figyelj vásárláskor, hogy a motor papírjai rendben legyenek, 35 kW szerepeljen mindenhol, főleg a forgalmiban.
Ha viszont 2 éve megvan az A2-d, nyomás gyorsan korlátlan A-t csinálni, és soha többet nem kell számolgatnod a kilowattokat. :)
Egy kis image erősítő a kawásoknak, ez tényleg nagyon ütős. Viszont a súly dologgal nem értek egyet. Egy Harley-nál lehet, hogy nem számít, hogy nehéz, mert arra találták ki, hogy a 66-os úton nyílegyesen menj 80-al. Egy naked bike viszont már all rounder, várostól az autópályáig mindenhol otthon kell éreznie magát sokféle körülményben. Két jól megtervezett naked közül, egyértelműen a könnyebb a befutó, sokkal kezesebb. Ez nem lehet kérdés.