Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.sportmotor.hu/motor...

Egy kis image erősítő a kawásoknak, ez tényleg nagyon ütős. Viszont a súly dologgal nem értek egyet. Egy Harley-nál lehet, hogy nem számít, hogy nehéz, mert arra találták ki, hogy a 66-os úton nyílegyesen menj 80-al. Egy naked bike viszont már all rounder, várostól az autópályáig mindenhol otthon kell éreznie magát sokféle körülményben. Két jól megtervezett naked közül, egyértelműen a könnyebb a befutó, sokkal kezesebb. Ez nem lehet kérdés.
Nem.
Én személyes véleményem szerint a váz-futómű-fék-blokk komplett olyan egyensúlyban van ott a szeren hogy tényleg bele lehet szeretni.
Ez igaz, a street úgy tűnik nagyon jól eltalált kis motor, teszteken legyőzhetetlen, de szerintem ez nem csak a súlynak köszönhető. ;)
Én meg mindenhol azt olvasom hogy a 2007 óta jelenlévő street simán lenyomja mindet a kategóriában szőröstől-bőröstől kezelhetőségre ÉS még könnyebb is.
Szóval jó-jó de nehéz.
Viszont kinek mi jön be.

Tény hogy én a könnyebbre szavazok pláne hogy tényleg imádnivalóan könnyű kezelni.
Na de épp ezt mondom, hogy szerintem nem lehet tömeggel mérni az élvezetet. Még csokinál sem, nem hogy motornál. :) Mintha egy nőről egy magasságadat alapján megmondanád, hogy jó feleség lesz-e vagy nem. Valahogy mostanában a csapból is az folyik, hogy ha két motor közül az egyik két kilóval könnyebb, akkor x motor jó, x+2 meg sz@r. Holott szerintem ez nagyon nem egyszerűsíthető le ennyire.

Nagyon sok függ attól, hogy az a tömeg hogy van eloszlatva, elöl-hátul-fent-lent, mennyire birkóznak meg vele a futóművek, fékek, a blokk... Egyáltalán a kezelhetőségbe jobban beleszól szerintem a villaszög, vázgeometria, tengelytáv, gumi stb. mint néhány kiló... És simán lehet egy papíron könnyebb motorral nagyob kínszenvedés a motorozás.

Avagy, gyakorlatiasabb oldalról közelítve, olvasom a Z800 teszteket, ami kb. minden riválisánál nehezebb; és nem lehet véletlen, hogy mégis mindenhol azt emelik ki, milyen isteni vele kanyarogni, mennyire eltűnik a motor alólad ha elindulsz, vagy hogy pl. mindenhol toronymagasan veri a könnyebb riválisát, az MT-09-et, pont a jobb menettulajdonságai miatt.
Pár?
Még egy csomóóóó
Bármi lehetséges.... szerencsére még van pár évem az "öreg és fonnyadt"-hoz :)
A plussz 30 kiló nem azért rossz mert a piroslámpánál nehezebb megtámasztani és izzadsz tőle az alsóörsi gyökkettős felvonuláson.
Hanem mert egy -30 kilós gépet lényegesen élvezetesebb betenni derékból a csiki-csuki szerpentinen.
...addigra öreg és fonnyadt leszel....a párod is már friss húst használ...
...egyszer minden jónak vége szakad
...aztán jön a boci szemekkel való nézés.
Szia!

Ez igazán hízelgő...
Nem tudtam, hogy társkereső is az oldal! :DDD
Azonban szerintem párom nem nevetne ilyen jót, mint én most :)

Egyszer ígérem kihirdetem, ha aktuális lesz!
(Csak addigra elfogynak a jelentkezők... hihi )
FIGHT!
Ha nagyobbra vágysz, miért nem vettél zzr1200-őt? Az kb pont ennyivel nagyobb a Z-től.
Köszönöm Mikikem!

Nos, mint mondtam volt, aki egy 500- as motorhoz képest akkora puhapöcs, hogy nem bír megtartani +30 kilót, az szamarat vezessen, ne motort. Elég aprócska motor ez a Zé is sajna, én azt se bántam volna, ha 20 centivel hosszabb, és 50 kilóval nehezebb.
Eddig meggyőző, mar csak a nyikkano kuplung ad okot némi reccmajréra... Aldassek az előző tulaj neve betonba, a hitvány korpuszaval együtt. Fakezu sundisznaja, ráadásul úgy tűnik szárazon torolgette, tehát mostanában esténként 5-8 fokban polirizgatom, foliazom a garageban...
Csak Neked:

http://hegylakok.hu/2013/12/cikkek/kiemelt_cikk/hasznalt-moto
r-teszt-kawasaki-z750/


Itt meg az utódja:

http://totalbike.hu/tesztek/2013/12/07/kawasaki_z800_2013/


Jó kis széria, na. És kiderül, hogy nem lehet egy súlyadat alapján egyből leírni egy motort.
Szia Mona! :)
A "Hét ok, hogy motoros csajjal randizz" cikknél szúrtalak ki a kommentelők között! :D Szívesen megismernélek! :) Én szintén 23 éves, dunakeszi srác vagyok, Facebookon vannak képeim "Bence Komlódy Nem"... Remélem eljut hozzád ez a levél valahogy! :D
Üdv
Bence
az enyém valószínűleg eladó lesz! külföldön élek és a rendszámcsere sokkal drágábban jönne ki (a motor árának harmadáért) mint ha motort cserélnék. valamint esküvőre kell a pénz. :)
jelenleg használni sem tudom, mert több ezer euróra jönne ki a büntetés ha elkapnak a magyar rendszámmal.
2004es, fekete színű, garázsban áll, kb 1-2 havonta kerültem vele az utóbbi fél évben. van a fórumon aki már találkozott vele, ha külső vélemény kell...
további részletek a vargacsabi88@gmail.com címen.
Hát persze... ezzel én is egyet értek. De ha mégis valaki egyszer összebütyköli? Nem is feszegetem tovább a témát!
Felesleges!
Így is a legjobb 500-as!
Található még az er 5-ből 25 kw-os fojtott változat, az enyém is az.(bár a fojtás már a multé ) 6 éves korában hozták be németből, ott futnak ezek a változatok. Kicsit "vadászni" kell rá, és biztos fogsz ilyet találni. Az enyém is 98-as és szürke, és én is nagyon meg vagyok vele elégedve.
Szerintem a használtauto.hun a 7115922-es ezüst szinű jónak tünik és szép,hibátlan.A kor nembiztos hogy számít ha jó gazdája volt.
Igen, elvileg nem gyártottak külön 35 kW-os verziót.

DE!

Elképzelhető, hogy sikerült pár motort 35 kW-osként regisztrálni, pl. külföldről importálás során elírták. És ha 35 van a forgalmiban akkor az 35! Senki nem köthet beléd. Sehol nem fogják dyno padra állítani, hogy akkor tényleg 35 kW vagy 36,5. :)

Szóval akkor erre fokozottan figyelj vásárláskor, hogy a motor papírjai rendben legyenek, 35 kW szerepeljen mindenhol, főleg a forgalmiban.

Ha viszont 2 éve megvan az A2-d, nyomás gyorsan korlátlan A-t csinálni, és soha többet nem kell számolgatnod a kilowattokat. :)

Egyébként a típust csak ajánlani tudom.
Megtörtént
Lassan bele csaphatnál az adatlap kitöltésbe is...
Kawasaki Er5- 37 Kw azaz 50 lúú. Létezik 25 kw- ra lefojtott változat is ,de elég ritka..