Ez már régóta így van- majd most elválik ha álít valamit a szerelő az alapjárati keveréken. Másik meg az volt hogy megvolt a karbi szinkron de a dob csere után. Bár ha jól emlékszem utána is ránézettem, és nem volt elmenve. Csaszival azt dumáltuk lehet azért ingadozik a mutató mert kéne neki egy kissé több benya alapjáraton
Kellene a szerszámkészletében lenni egy körmös kulcsnak.Azzal lehet spannolni.Ha nem kaptál hozzá akkor csinálni kell de simább elkérni valamelyik kollégától egy percre.Biztos van a közeledben is.
Első tankoláskor én sem értettem hogy 1/4-nél járt a mutató és belement 7 liter Kérdeznék egy olyat hogy nekem a 2 hátsó lengéscsillapítóból hiányzik a 2 kis gumibak ezért 2 személlyel ma fel is koppant sajnos, ez pótolható? Ha jól láttam ezek állítható lengéscsillapítók és olyan mintha nekem a legpuhábbra lenne állítva, mivel szoktátok ezt állítani?
Köszi: Gergő
Szerintem teljesen jó az a cáger!
Igen kb 200- max. 220 km után elhagyja a felet és ahogy mondod olyan 300 körül jön a tartalék. De teljesen jó ez így mert ha már megszokod, akkor tudod mi a stajsz. Nekem minden esetre sokkal jobb, mintha nem lenne!
Még egyszer a benzinszint műszer témához:Az első 200 km után fél állásban volt.A következő kb 50 után már a piros közelében.Ehhez képest 300 után után tankoltam és 12 liter fért bele.Pedig akkor már szinte alapálláson volt a mutató.Véleményem szerint ez nem műszer hanem saccográf. Bár a semminél valamivel többet és azért.
A mai túra 420 lett végül.
Nekem most hétfőn néztem meg végre a szerelő a szelephézagot, karbiszinkront és állított egy kicsit a karbin. A Handó dob :D most kevésbé durrog inkább csak morog vissza motorféknél. A vezérmű lánc feszítőn is lett állítólag kicsit spanolva így most halkabb lett. Az alap járatom, hidegen ha szivató nélkül indítom, nekem is ingadozik de csak keveset, utánna szépen beáll. Az új aksival felet teker az önindító és már morog is Handó... :D Lassan eljutok oda hogy műszakilak teljesen rendbe lesz a gép. (minden esedékes cserén, ellenőrzésen túleszek) mostmár itt a jó idő is meg az alacsonyabb benzin árak... Már csak egy szuper forgalom mentes kanyarokban gazdag tökéletesen aszfaltozottt út szakasz kellene ..... KELJ FEL! Belelóg a kezed a bilibe.... Haa... Már ennyi az idő?
Valamennyire ingadozhat de nem mondom hogy jó. én is most vittem szerelőhöz hogy állítsa hozzá a sport dobhoz a karbit meg szinkronizáljon. Valamennyire persze ingadozik, ez nem egy computer vezérelt injektoros gép, a karbisok kissé ingadoznak- szerintem
Rendben, megcsináltatom, köszönöm a segítséget.
Az lenne még a kérdésem, hogy a karburátor szinkron hibája miben nyilvánul meg? Melegen is kicsit ingadozik az alapjárat, de alacsony és nagy fordulaton is jól működik. Ez az alapjárat ingadozás normális a 2 hengeres gépeknél?
Ki tudja- hogy tényleg annyi van e benne? Nem mellesleg gyárilag is 12 ezer van előírva a szelephézag ellenőrzésre, igza 24 ezernél hamarabb nem kell a gyakorlatban ránézni! Állítasd be, nézesd meg, és tuti nyugodt leszel!
Sziasztok!
2 hete boldog tulajdonosa vagyok egy 2003-as évjáratú ER-5-ösnek. A kötelező dolgokat kicseréltem rajta (olaj, szűrők, gyertyák). Az lenne a kérdésem, hogy egy ~15e km-t futott gépnél kell-e ellenőrizni a karbi szinkront és a szelephézagot? Ha igen, akkor Budapesten, vagy Pest megyén belül ezt hol tudom megnézetni? Nem feltétlenül márkaszervizt keresek, hanem megbízható helyet/szerelőt. Köszönöm előre is!
Változott valami?
Köszi: Gergő
A probléma számomra ismeretlen, napi km számláló a főnök.
Igen kb 200- max. 220 km után elhagyja a felet és ahogy mondod olyan 300 körül jön a tartalék. De teljesen jó ez így mert ha már megszokod, akkor tudod mi a stajsz. Nekem minden esetre sokkal jobb, mintha nem lenne!
A mai túra 420 lett végül.
Az lenne még a kérdésem, hogy a karburátor szinkron hibája miben nyilvánul meg? Melegen is kicsit ingadozik az alapjárat, de alacsony és nagy fordulaton is jól működik. Ez az alapjárat ingadozás normális a 2 hengeres gépeknél?
Ki tudja- hogy tényleg annyi van e benne? Nem mellesleg gyárilag is 12 ezer van előírva a szelephézag ellenőrzésre, igza 24 ezernél hamarabb nem kell a gyakorlatban ránézni! Állítasd be, nézesd meg, és tuti nyugodt leszel!
2 hete boldog tulajdonosa vagyok egy 2003-as évjáratú ER-5-ösnek. A kötelező dolgokat kicseréltem rajta (olaj, szűrők, gyertyák). Az lenne a kérdésem, hogy egy ~15e km-t futott gépnél kell-e ellenőrizni a karbi szinkront és a szelephézagot? Ha igen, akkor Budapesten, vagy Pest megyén belül ezt hol tudom megnézetni? Nem feltétlenül márkaszervizt keresek, hanem megbízható helyet/szerelőt. Köszönöm előre is!
Rántott csirkeszárnyat eszik a kis kawás!
Csak motoros lesz.
papírkutyák vagytok!