Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja meg 250-es .Nem emlékszem jól?
Persze,hogy elbír két személyt.Meg még a tekintélyes túra cókmókot is.Viszont szerintem a motor az egy személyes jármű.A hátsó ülés az megtévesztésül van rajtuk.Ezzel hitetjük el feleséggel,családtaggal esetleg magunkkal,hogy ez közlekedési eszköznek kell.Pedig csak szórakozni használjuk.
Ja és tényleg nem kéne egymásnak beszólogatni.Semmi előnye sincs.Akkor meg minek?
Szia!
Új vagyok az oldalon.Most vettünk egy ER-5öst..Lehetséges lenne,hogy elküldd nekem a magyar használati útmutatót?angol meg német van..de nem mond semmit
Köszi
Bocs hogy én tacskó beszoltam a hamvas 8 evessel igaz ez már több mint 48 ezret futott, és szintén az első tulajdonosával...
Nos
1, olcsó beszólás szerintem attól, aki nem tölti ki az adat lapját ..
2, azt írod első motorod, akkor mit gondoljak ...
3, ha csak 100-as kényelmes utazót akarnék menni egy 500-as motorral, akkor maradtam volna a 250-es Etz- nél, az 21 loval és 18 évesen is lazán kiment a világból 90-100-al. .
4, majd meghallgatjuk a sztorit a szezon nyiton egy hónap múlva. ..
5,Ha nem fersz el két személlyel az Er5-ön akkor nagyobbat kell venni.. .

Köszönöm hogy olcsón beszolhattam. ..
Hali, nekem '97-es volt és csak 1-2 decivel fogyasztott többet mint egy újabb verzió. Pl. egy túra alkalmával a 2006-os évjárat 4,1-4,2 körül evett 100 km-nként, addig az enyém 4,3-4,4-et.
Szerintem is sok az 5-5,5 liter.
A mostani 33 éves, öreg CB250 eszik 5,5-et, de ennek rövidebbek az áttételei, többet pörög.
Fisi:
Még egyszer érthetően:
1. Nem azt mondtam, hogy nem megy 150-et vagy, hogy nem bir el két embert csak azt, hogy 100 km/h a kényelmes és egy személlyel.
2. Nem tudod, hogy a motort hány éve vettem mennyit raktam bele és miért csak annyit de ha akarsz látni egy '96-os példányt gyári állapotban szivesen küldők képet vagy meghivlak hozzám egy sörre ahol szivesen elmesélem az egész történetet.
Én elmondtam az ÉN véleményem, tapasztalataim
És sajnálom, hogy egy obiektiv véleményre nem futja a szürkeállományodból, csak olcsó beszolásokra...
Hali!

Igen, köszönöm szépen azért írtam, h köszönöm a emailt.......
Nagyon frankó volt, rengeteg mindent megtudtam belőle, és ezért is biztos, h er-5 lesz az első motorom :)

Köszönöm!

Üdv
Helyben vásárolt(ujonnan) és mai napig az első tulajdonosával motorozgatok. ..:)
Átment a mail? ?
Sziasztok!

Köszönöm Mindenkinek a hasznos tanácsokat és az emailt! :)

Még egy utolsó kérdés! :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-6649225


Tudtok esetleg erről a motorról valamit? Mi a helyzet azzal a 63 ezer km-el......nem sok? Jól gondolom, h ez a motor megér 400 ezret? Még egyenlőre csak nézelődöm a hirdetések között, szóval nem rohanok holnap el és hozom haza a motort, ezért is kérdezősködöm! :)

Köszönettel: Szabolcs
*4,5mm-er alatt. .
96-os motor 10ezer körüli km-el? ?, De ezt ugye nem hitted el?!?Gondolom olaszbol behozott igen kikimelt darab? ?
Ehhez még annyit vigyel toló merot magaddal, és merj rá a féktarcsa vastagsagara!Ha 4-5mm alatt van, akkor cseres és elképzelheto hogy van benne legalább 40-50ezer km, bár nyilván ha valaki sokat fekez attól is függ ez.
Surgosen nezesd meg azt a motort, ha nem jó két személlyel (nyilván nem olyan két személlyel mint egy Gtr 1400- de azért szépen kell mennie), akkor meg fôleg ha csak 100 km/h a kényelmes utazó rajta(120-130 alatt ritkán járok vele, de 140-150 is rohogve lazán ). Az 5-5,5 átlag pedig sok, legalább egy literrel kevesebb lenne az igazi, bár a tiéd még legelso széria azok többet ettek állítólag ...
Tudtam valami kimaradt, a fékbetéteket nézd meg és cseréld le a fékolajat.

Ezek szerintem szükségesek ahhoz, hogy biztonságosan tudj motorozni.

széles utat:)
Szia Szabi!

Kiváló választás kezdőmotornak, ha kell megindul mint akit seggbe rúgtak, utazóban a 100-120-at szereti, előzéssel nincs baj, gondolkodás nélkül megindul. Csak ajánlani tudom, nekem is első motor az Er-5, kicsit több mint 2 éve van meg, nagyon szeretem, nagyon hálás kis jármű, csak vigyázni kell rá.

Ami fontos ha megveszed:

- lánckerekeket, láncot nézd meg, ha cápafogasak a kerekek, nyúlt a lánc, stb, azonnal csere, mielőtt használni kezded( ha belefér a keretbe, akkor mindenképpen csere, mert nem tudni mikor volt rajta, hacsak nem látszik, hogy full origi rajta)

- olaj, olajszűrő, légszűrő csere (ez kb egy 10 es) és javaslom a gyertyát is, mivel arról sem tudni mikori és ha hosszútávon gondolkodsz vele, érdemes és kb 1500ft.

- a gumikat nézd át alaposan, nincs e elöregedve (nagyon repedezett az oldalfal), megsérülve az oldalfala, a mintamélység megvan e rajta(bocs, ha szájbarágós vagyok, nem trollkodni akarok, de inkább leírom.

- Hűtővíz viszkozitását nézesd meg egy szerelőnél, ha kell csere (hűtésben van szerepe).

hirtelen ennyi, ha kihagytam valamit, úgyis írják a többiek, ha ezekre odafigyelsz már az elején, sokáig hű társ lesz.

Bocs a wall of text-ért.

Pumu
Szia!

Nekem is volt hasonló, bár nem az indítás nem ment, hanem ha elfordítottam a kormányt szólt a duda. (elég égő volt amikor megállsz egy büfénél, motoron ülve tolod magad hátra, hogy beállj a többi mellé, és üvölt a duda amikor, parkolsz :)) A ludas egy kábelköteg volt, ami valahogy rossz helyre került(lehet az előző tulajnál lett rosszul visszarakva, passz), a kormányzár kikezdte a kábelköteget és letestelt a vázhoz, amikor elfordítottam a kormányt. Csak egy tipp, de lehet hogy csak neked is ennyi.

U.i.: tegnap megrendeltem Handó mesternél a hátsó dobot, jövő hét közepére kész lesz elvileg :)
Szia,

Nekem is ez az első motorom ime a tapasztalataim:

- egy motoron nagyon látszik, hogy mennyire megviselt (szerintem nem kell nagyon tuti szakember, hogy megmondja az álapotát)
- az enyém '96-os (igaz, hogy csak 10 ezer körül volt benne) még nem volt vele semmilyen problémám.
- nem sokat vátozott a motor az évek alatt sem technikailag sem optikailag
- a kényelmes utazó sebbessége 100 km/h de ha előzni kell szó nélkül felszalad 160-ig (onnan már nehezen gyorsul)
- mivel elég gyakran kell vele váltogatni az elején a fogyasztása elég tág keretek között mozgott de miután megszoktam beált 5 - 5,5 liter közé
- turákon kb 200 km után kezdem érezni a hátam (1,77 vagyok)
- szoktam párban utazni de véleményem szerint ez a motor 1 személyes! (de olyan kezdőmotor ami 2 személynek kényelmes biztos, hogy nics)
Összeségében meg vagyok elégedve vele gyedelüi nagy hátránynak a fék teljesítményét mondanám (de mivel nincs viszonyítási alapom az is lehet, hogy jónak számit)
Az indító nem teker vagy nem indul be?Nálam a második verzió volt és a gyújtáskapcsoló volt a ludas.Az is így csinált mint a tiéd. Pölö arrébb toltam a motort kér méterrel és már pöcc-röff.
üdv!
kellene egy kis segítség. kihoztam a motoromat Bécsbe, úgyhogy szerelőhöz nem igazán szeretnék fordulni, de nem is nagy a gond. valami kábel probléma lehet. amikor ráadom a gyújtást, működik minden lámpa, visszajelző meg minden aminek kell, csak az indítás nem. :) kicsit megmozgatom a kormányt, vagy megpiszkálom a kábeleket és utána indul. tudtok esetleg valami segítséget vagy rajzot, hogy melyik kábel a bűnös és hogy nekiálljak-e házilag nézegetni vagy keressek inkább egy hozzáértőt!?
nem akarok sehol ottragadni.
köszi előre is!
üdv.a bukócső árát elfelejtettem odaírni a múltkor:15.000/pár-06302093728.Bp-Monor-csak telefon
Hali

Köszönöm! :)

belanszabolcs@gmail.com

Üdv Szabolcs
Oké Tibikém!
Ott lerendezzük a tavalyi cuccost amivel lógok még neked!
Szia!

Mailt kérek oda elküldöm az általános leírást. Utána már tisztábban látsz remélhetőleg