Egy kis segítséget tanácsot szeretnék kérni Tőletek.....
Kezdő motorosként rengeteget gondolkodtam milyen motort válasszak magamnak. Mindenképp valami túra motorba gondolkodom......nem vagyok annyira oda a száguldásért, de azért nem vetem meg a tempót! :)
Tehát jelenleg egy 125-ös robogóval motorozgatok de tovább szeretnék lépni! Sokat nézelődtem motorok között és a választásom egy Kawasaki ER-5-re esett. A motort még nem vettem meg és ebben szeretném kérni a segítségeteket! Használt motort szeretnék venni, olyan 400-450 ezer környékén!
Mire érdemes oda figyelnem a kiszemelt motor átnézésekor? Melyik évjárattól érdemes ezt a tipust választanom? Mennyi az a km ami fölött már ne vegyem meg a motort?
És ami még fontos, h 125-ös robogózás után jó választás lehet? Nem szeretnék mindjárt meghalni! :)
Fúúú kicsit hosszúra sikerült az irományom, de ha van egy kis időtök és megtennétek, h az idióta kérdéseimre válaszolnátok akkor azt megköszönném! :)
Olyan szinten nem vagyok képben a típussal, hogy azt sem tudom, hol van ez az alkatrész, gumi, fém, műanyag, gyűrű vagy fedél vagy mi ez...
De általánosságban egy tipp, hogy ha keresek egy alkatrészt és nem tudom, hol induljak el, pl. bontókban, boltokban nincs, akkor megpróbálom összerakni a pontos angol/német esetleg francia/olasz nevét, mondjuk adott nyelvű service manual-okból, és rákeresek e-bay-en. Meglepően sok dolog van fent, valamelyik országban szinte biztos lesz találat.
figyi már srácok, segítsetek légyszi
Zongorista Drag Starjához szükségünk lenne a kardánnál lévő porvédőre
tudtok esetleg segíteni, hogy hol induljunk el a keresésben?
(tudom, hogy ez kawasaki fórum, de hátha...)
köszi
Szia !
Egyenlőre nem tudok semmi biztatot mondani, Laca egyenlőre ezt a kettőt tudja elkészíteni amire van vevő de beszélek vele fog e mostanában készíteni még !
Hali Fisi!
Engem érdekelne a bukócső, ha esetleg megdobnál egy email címmel, ahol megbeszélnénk a többit, azt megköszönném. Hála az ocsmányirodának, még van egypár hetem, mire elővehetem a Kawát és gondoltam nem ártana beszerezni addig egy bukócsövet.
Na ma már motorral mentem dolgozni, igaz reggel még hűvös volt, de délután mindenféle kerülőúton jöttem:P Aztán ment asszony éjszakára dolgozni a robogójával, még őt is bekísértem:) szép nap van :)
Majd biztos autózok. Kell az a napi élmény a kanyarokban. A költségéről meg nem is beszélve, meg hogy munkaidő előtt-után akkora dugó van, mintha az összes út parkoló lenne.
Amúgy meg legtöbbször munkaidőben/éjszaka esik, szóval én nem ázok el, csak az út nedves. Amitől persze a motor alsó fele még vízben/sárban úszik.
Az se véletlen, hogy az Egyesült Királyságban van a legtöbb láncolajzó gyártó és használó. Itt legalább a levegő nem sós, csak párás.
Normál esetben ez igaz is, de mint korábban írtam, én olyan helyen lakom, ahol nem ritka, hogy egy hónapban 30 napból 30-on esik az eső. Napi szinten használom a motort, és így napi 2x láncspray-t fújni, nem vicces. Hallgatni a csikorgó láncot, nézni ahogy rozsdásodik, szintén nem. Elsősorban ezért kezdett foglalkoztatni a folyamatos kenés gondolata. Otthon az Alföldön nekem sem jutott eszembe. :)
Mindegy, én már kipróbálom, aztán ha nem jön be, visszaállok a spray-re. Majd megírom őszintén a tapasztalatokat. Buktam már ennél nagyobbat is. :)
Köszönöm szépen! És mindenkinek, aki gondolt rám!
Sajnos mostanában elég ritkán tudok leülni a fórum elé.
Igyekszem ott lenni máj. 18-19én!