Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vége a szezonnak...
Mit tehetünk Krisztim?

Látod, az Er egy ennyire probléma mentes típus, nem sok mindenről lehet beszélni.
Mindenki a telken van!

A halottak meg feltámadtak, mint alant is látható itt vernyákol az egyik, a temető meg üres. ..
ER-5, egészséget!

Segítsek pörgetni



úristen, hogy itt mekkora pangás van?! ilyen még sosem volt, legalábbis az utóbbi 3 évben
tényleg mindenki nagyon el van tűnve, természetesen velem egyetemben
mindjárt csinálok egy ál nicknevet és jól felborzolom a kedélyeket
Hát ez az!
Összedugoszgatóslátomabaszotnagyrondabilincset.
Igen mert a leömlőt megtartottam a dob cserénél.
Jobb lenne a fiatalabb, de nekem komplett kellene a leömlő csövekkel. Neked csak a dob van meg?
Inkább a fiatalabbat keresd!Az már rozsdamentes nem gagyi fekete festett,barnulós.Ha kell a gyári dob neked adom de ciripel azért dobtam le.
Vevő lennék komplett kipufogó rendszerre lehetőleg 2004 vagy korábbi évjárat,
Kompresszorral alá fújsz, és lehúzod.
Valamint, a régi kormányról, hogy tudnám a bal oldali markolatot leszedni?
Újra kérdéssel fordulok hozzátok...akinek MZ kormánya van, az a kormányvéget, hogy tette fel?
100 szónak is 1 a vége! Ennyi pénzt szerintem megér a "Handópovics"! Egyik jó cimborámnak hallanátok a dupla Handópovicsos ZZR 400-at! Besza-behu.....
Ettol szebb ugyan nem lehet !
Pontosítok, majdnem olyan lesz, sőt szebb ....
Egész pontosan 42-őt Ferikém.

Barna Gy.!Ilyet pont nem kérhetsz , ilyen csak nekem lehet!
No bukokeret..

Ma postázta Laca haverom a mester darabot, hétvégén ha összejön fel rakjuk Ivzo gépére. Ha megvan, képek lesznek.
Lacikám akkor Te hangtompítóval együtt 43 ezret fizettél?
Köszönöm. Ez így a legszebb megoldás Ez kell nekem is :)
-ja, és a vége a kipunak ne legyen annyira tört, meg peremes mint amit Hando szokott alapból csinálni, hanem hasonlít a gyárihoz
A képeken jól láthatók az extra változtatások az eredeti dobhoz képest, ezek a következők:

- akkora mérete legyen a dobnak mint a gyári.
-felfogatása ne a körbe nagy bilincs legyen, hanem a palásthoz hegesztett, mint a gyári.
-minél kevesebb szegecs, ezért a tőnél hegesztve van, a végénél pedig alig 3 db szegecs látható csak
-felfogatás, ne az összedugoszgatóslátomabaszottnagyrondabilincset legyen hanem csavarozható..

Így lett az alap ártól kb egy 10- sel drágább anno.
Na itt vannak az ígért képek: