Arra pedig, hogy mennyivel megy az Er-5, csak annyit mondok! - Tanúsítani tudom, hogy Fisi ment az Er-5-el már 170-el is! - ráadásul utasa is volt! ( igaz nem 80 kg )
Ez egy Er-5 fórum és itt mindenkit szívesen látunk, motormárkától függetlenül! KIVÉVE azt aki kötözködik!
Dipshit én a helyedben egy kicsit visszafognám magam! Megértem, hogy ez nehéz valakinek aki szereti hallani a hangját, de ezt is meg kell tanulni egyszer! És ez most remek alkalom rá. - úgyhogy tartsd meg a véleményed és menj szépen vissza a saját fórumodra!
Félreértés ne essék Nem a szépsége varázsolt el.Ez a kor még egy más világ.De az állapot lenyűgözött.És ha megkapja az OT-t,megy is piacra,lehetőleg nem itthon.Most pénzt kell csinálni,mert samsem van........
30 évesben pedig ippeghogy 40e Na ezért nem veszek itthon motort.Szombaton hozzuk haza a nemmondjukkianevét:)Majd jól beszámolok róla hogy milyen állapotú.
A szűrő gyári- és amit messze el szeretnék kerülni az a fúvókázásba való belenyúlkálás
- tehát azt szeretném kideríteni, hogy változott e valami ami esetleg káros lehet! Egy lehetőség szerint az átfúvókázást szeretném elkerülni- teljes mértékben!
A piszkálódás itt is megy- látod a lüke papucsossal oltjuk egymást folyton! Mi sem fikázzuk a másikét- a csapatban sokféle vas megy együtt talikor...
Csak az igazságot ne ferdítgessük már el folyton...
A másik meg az ha valaki belép egy társaság forumára főleg olyan csecs- esetünkben fasszopó kisgyerek, akinek több foga van (még) mint az évei száma, az tanuljon meg viselkedni, és ne köcsögöljön és hordjon le másokat!
Azt hiszem ez a Gs 500 topicban sem lenne nyerő- ha beállítana valaki, és lehülyézné az egész bandát...
Ne gurultam vele De ma elővettem,remélem egész héten tudom használni.El nem hittem volna hogy ennyire hiányzik......Tárnokra is át kéne mennem az üveggyertyával
hát eddig 2 motorba láttam ilyen kopott tengelyeket, mindkettő olaszból jött, nem tudni milyen előélettel, nyilván összefüggésben van az ütés vágással, hidegen hajtással meg olajnemcseréléssel.
Karburátortakarítás, átnézés, szinkron megoldható, viszont a teljesítményrendszer pontos beállításához teljesítménymérő pad szükséges. Pad nélkül csak az alapjárati rendszert lehet belőni. Apropó levegőszűrőd milyen? A másik dolog hogy fúvókaszettet is venni kellene hozzá.
Itt nem erről volt szó- ezt már eldöntöttük az elején - csak hogy elég irreális dolgok lettek itt tényként leírva- és ezek nagy része nem fedte a valóságot!
Ez az ami nekem nem tetszett...
Krissallal gyerekkorunk óta ismerjük egymást.Egy suliba jártunk,egy helyen laktunk(Normafa).Ott nem néztük kinek milyen autója vagy motorja van.Pedig elhiheted hogy a 2 véglet volt anyagilag.De talán akkor alakult ki nálunk hogy nem fikázzuk egymásét.Persze a piszkálódás ment.
Én gyerekesnek tartom ezt a bibibíííí......az enyém jobb vitát
A másik...ha nem lennénk különbözőek,elég lenne csak egyféle motort gyártani Dehát nem így van,és ezért leszólni a másikat...........
A veztengely az kopó? a karbi az kopó? A műszerfal kopó? A benzincsap kopó? A gumialkatrészek kopók?
Igen, kopót cseréltem, miért ne cseréltem volna.
..és igen, volt "rendkívüli" szervize, amikor tönkrement a trafó.. aztán ennyi
De az én motoromban bőven 100 felett van a kilométer.. 20 évesen vettem óra szerint 70-nel.. szted 20 évesen a 70 reális? Sztem nem.. úgyhogy valószínűleg még ennél is több van benne
Dipshit én a helyedben egy kicsit visszafognám magam! Megértem, hogy ez nehéz valakinek aki szereti hallani a hangját, de ezt is meg kell tanulni egyszer! És ez most remek alkalom rá. - úgyhogy tartsd meg a véleményed és menj szépen vissza a saját fórumodra!
- tehát azt szeretném kideríteni, hogy változott e valami ami esetleg káros lehet! Egy lehetőség szerint az átfúvókázást szeretném elkerülni- teljes mértékben!
Csak az igazságot ne ferdítgessük már el folyton...
A másik meg az ha valaki belép egy társaság forumára főleg olyan csecs- esetünkben fasszopó kisgyerek, akinek több foga van (még) mint az évei száma, az tanuljon meg viselkedni, és ne köcsögöljön és hordjon le másokat!
Azt hiszem ez a Gs 500 topicban sem lenne nyerő- ha beállítana valaki, és lehülyézné az egész bandát...
Karburátortakarítás, átnézés, szinkron megoldható, viszont a teljesítményrendszer pontos beállításához teljesítménymérő pad szükséges. Pad nélkül csak az alapjárati rendszert lehet belőni. Apropó levegőszűrőd milyen? A másik dolog hogy fúvókaszettet is venni kellene hozzá.
Ez az ami nekem nem tetszett...
Mi van az öreg vassal? Mentél vele a hétvégén?
Én gyerekesnek tartom ezt a bibibíííí......az enyém jobb vitát
A másik...ha nem lennénk különbözőek,elég lenne csak egyféle motort gyártani Dehát nem így van,és ezért leszólni a másikat...........
A veztengely az kopó? a karbi az kopó? A műszerfal kopó? A benzincsap kopó? A gumialkatrészek kopók?
Igen, kopót cseréltem, miért ne cseréltem volna.
..és igen, volt "rendkívüli" szervize, amikor tönkrement a trafó.. aztán ennyi
De az én motoromban bőven 100 felett van a kilométer.. 20 évesen vettem óra szerint 70-nel.. szted 20 évesen a 70 reális? Sztem nem.. úgyhogy valószínűleg még ennél is több van benne