Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsás meg fönök elragadott az a piszkos fantáziám
csak az aszony meg ne tudja
Naaa!

Több tiszteletet az asszonnyal szemben!
szerintem csak a papucsot követeli meg rajta meg CSAK BŐRTANGA lesz
Így így!
Szisza aranyos- velem akar a Kawán motorozni, száguldozni a sajátjával szeret!
Szerinted megköveteli hogy papucsban motorozzon?
Tesó Te milyen agressziv vagy !Mit kapod fel a vizet egy szutyukis lököttön?(Lutyőre nem vonatkozik!)Még hogy azért vettünk er-t mer nem volt elég pénzünk.Hát ez tényleg flusztrált.Itt vagyok ellenpéldának ,én leginkább kawát nam akartam venni de az er-5-ös olyan jó volt ,hogy most meg már nem akarok mást csak KAWASAKIT És ugye újra azt is vettem.Ezt se bántam még meg,pedig pár ezer már belegurult.
olvasom, hogy motorossá vált a kishölgy és hogy papucsos fogja megtanítani motorozni
helyedben vigyáznék a motoromra, nehogy aztán egy óvatlan pillanatban a szisza kisurranjon a garázsból.....
Még udvarolok!
na oszt mikor nősülsz kedves barátom, van-e már házimacskád?
Tudom tesóm!

Meg azt is, hogy direkte szar akkuval indultál el, hogy nekünk is lehessen egy jó élményben részünk!
kedves barátom jól meg montad enek az izékének gratula
hogy megérinthettétek A yamahát az az akumulátor silány

minőségének köszönhető és nem a motorbicikli hibája volt.
Egyetértek Krisztim- csak ez a kis pondró már Titeket is sértegetett- amihez semmi joga, és köze!
Nem baj, mehet a levesbe!
na de azért pic fa..szkalap Dipshit, hogy tudd te barom, mit ír az egyik legrégebbi Gs 500 tulaj- copyzom az AKMT oldaláról Blue írását!

"
cikkek innen-onnan: Főszerepben a GS500

Suzuki Gs500 történelem

A Suzuki immáron 17 éve gyártja a Gs-t kisebb-nagyobb változásokkal, de az “őszvér” jelentés a Gs-nél a legvalósabb. A világhálón megannyi teszt szerepel a Gs500-ról, de most lássunk egy olyan személyes tapasztalatot, ami a valóságot feddi, hiszen 51.000km-ert töltöttem el eddig a nyergében. Előre is leszögezem: Ez egy túramotor, tehát ne is várjon tőle senki száguldozást. A 7000-res fordulaton produkált 140km/ó-át (analóg órán! Tehát csalással) még időben eléri, de utána már csak nehézkesen kúszik feljebb a km óra mutatója. Akinek ez nem elég? Az természetesen felejtse el a sor 2hengert és az 500ccm-et:-), és vágyait egy minimum 600-as motorba fektesse plusz 4- 500.000ft-ért:-) "

A fékek:

Elől egy 2 dugattyús, hidraulikus fékrendszerrel találkozhatunk aminek a fogáspontját azonnal érezhetjük ahogy "beleharap" a 31mm átmérüjű tárcsába. Ez részben kicsit zavaró is, hisz nem igazán lehet "adagolni". Pár modellnél láttam állítható fékkart, de az újakon csak szimpla fékkar van. Hátul egy sima 1 dugattyús, hidraulikus fékrendszer van, aminek hatékonysága viszont maximum apróbb lassításokra elegendő, bár egy óvatlan mozdulat, útviszony s máris blokkol a hátsó kerék.

Negatívumok...amik okozhatják az alacsony árat:

- a különálló alkatrészek minősége és megmunkálása nem az első osztályú motorokra jellemző. Bár itt már ugye beleütközhetünk a Spanyolországi gyártásba is. (nem szívügyük)

- A fényezés gyenge, a festések hamar kopnak és megjelenik a rozsda, amit ha nem kezelünk le időben, ugye nagyobb gondokat is okozhat. Az a Gs tulaj, aki minden körülmények közt használja a motorját - nagy részben már észrevehette, hogy pl. a kipufogó blokk előtti része (ami az első kerék miatt rendesen kapja a vizet) nagyon hamar ledobja a festéket és bizony indul a rozsdásodás...

- A csavarokat folyamatosan (2-3 havonta) érdemes ellenőrizni, mert szereti elhagyatni magát, aminek a következménye az lesz, hogy lötyögni fog a láncvédő, sárvédő...

- A kormányvégen lévő rezgéscsillapító nagy, és jól is néz ki, ellenben a benyúló csavar és a gumi-dió a méretekhez képest kicsi, így könnyen elhagyható az egész darab....

- Sajnos a "gyárilag előírt" dolgokat még a gyártók sem ismerik, nemhogy a szakszervizek, eladók, kereskedők.

pl: Gyárlag a Gs500-ra D.I.D. 520V lánc van előírva és Dunlop abroncsok. Ez helyet Regina lánccal és valami ócska lánckerekek kerültek fel. Az előírt Dunlop Sportmax helyet, Bridgestone abroncsokkal van szerelve a motor 0km-esen - tehát az új vevő részére már lecsíptek egy kicsit az élvezetből.

- a gyárilag feltett Bridgestone nehezen melegszik - ezért könnyen csúszkál...Ez a gumi szinte csak nyárra jó, de 8 fokban 30km-alatt sem melegedett fel nekem “üzemi hőmérsékletre”.

- Hiányosságnak írható fel pl. egy manapság már nem luxusnak számító benzinszint jelző, mert sajnos a benzin mennyiségéről nem árulkodik semmi, csak az, amikor elfogy a nafta és tartalék (RES) állásba kell csavarni a benzincsapot. Bár igaz, hogy ekkor még van 5L benzin, ami ugye legalább 100kmre elegendő.

- A hátsó sárvédő és az ülés alatti burkolat önmagában is rossz konstrukció. Ahogy egy kis esőbe futunk a nem igazán hiányzó vízmennyiség az ülés alá jut - eláztatva mindent, amit betuszkoltunk, az így is kicsiny tárlórekeszbe.

- könnyen kinőhető

Előny:

- Középszender! A társai közül a Gs-t alapban mindkét fajta sztenderrel szerelik...

- Ülésmagasság.... Egy ismerősöm már körbepróbált jó pár motort és egyedül a Gs500-ról ér le a talpa 70%-ba - a többinél csupán a lábujjain áll. És ugye ez az alap. A Gs-hez lehet vásárolni egy plusz alkatrészt, amivel ez a magasság még jobban csökkenthető akkár 5- 10cm-rel is.

- Alacsony szervizköltség

- Kis fogyasztás

- Kezelhetőség (nem hiába elterjedt a motoros iskolákban is) "

Részemről lezárva a téma hülyegyerek! Ezt Egy Gs- el régóta motorzó ember írta le! Így ugass máskor!
Váltó itt meg nem szart még be, egyikünknek sem, ha jól tudom, lehet ez is a Szutyukiddal történt?
Egyetértek Zongorista tesóm!

A jó Yamahádat a Tkb-s csapat úgy belökte a múltkor T.kécskén, hogy a Holdig repültél vele!
Na te szegény hülyegyerek analfabéna Dipshit!

Kár, hogy a kedves felmenőd nem tudott két hetes korodban agyon nyomni, nyilván ő is úgy volt vele annak idején, hogy szarba nem hempereg!

Meg nem értett hülye az te vagy komám, mivel mi sem értünk, hogy miért lettél te ennyire idióta!

1 a műszerfal HAJLAMOS az elrepedésre- enyém el is tört, mikor odabasztam magam a betonhoz annak idején- ezt úgy hívják, hogy esés- csak hogy esetleg tudd értelmezni.
Ezt a szarod biztos túlélte volna, majd írok a Kawának hogy ütésállóbb motorokat tervezzenek!
2- a kipu hibáját írtam, csak te annyira nem tudsz olvasni kis barátom, hogy már el is felejtetted, amit írtam- illetve teljesen zokni vagy agyilag- és nem tudod értelmezni a szöveget!
3- féktárcsa egy kopott el eddig idő előtt az enyém, én hülye, de inkább te hülye- jó?
Lehet hogy a gumi fékcsövekkel is fog úgy a tárcsaféke, ahogy a Szutyukid duplával, és fém fékcsövekkel sem?

Ezt nem tudhatjuk, mivel te egy annyira barom kis tudósgyerek vagy, hogy komolyan tűzifát kéne rajtad hasogatni, vagy leverni útjelző karónak!
Idejössz te kis szánalmas apró agyú féreg, kisgyerek, és beszólogatsz mindenkinek? Hogy képzelted? Sértegeted a barátaimat? Milyen jogon? És még mindig nem ba..tam fel magam eléggé, de csak írkálj, majd csak felhúzol, de sajnos annyira kis porba fingó vagy, hogy észre se tudlak venni!
4.- a fényezés a Suzukin szar te állat, épp alant írta a cimborád is!

Meg bírtam volna anno hitelezni a Hondát is- csak én nem vok ám apuci 10 éve az egyetemen narkózó, bulizgató apró faszú kicsi fiacskája, hogy a tanulmányok mellett török túrázgassak, és elmondom neked te kis f..sz, hogy amennyivel a Honda többet tudott volna annyit nem ért meg ( hitelezve- kb. 700 e ft többlet).

Elmagyarázom jó?
Tudod a Kawa az mondjuk csak két alma lett volna- tudod, az a piros gömbölyű izé, ami a fán terem, és olyan kis férgek jönnek ki néha belőle mint te!
Na most akkor hogy értsd- Kis Dipshit férges almából még kellett volna legalább egy ládával több a Hondához- érted? Felfogtad? Oké.

Szóval kis retardált barátom- most már eleget buliztál, és szívtál az egyetemen tíz év alatt, húzz innen a p..csába- és vizsgázz le, majd menj el utcát seperni, ott sok ilyen kis szemét van mint te!
JA- és este el ne felejts lefekvés előtt elmenni pisikélni fiacskám! Természetesen a bánat szar ócskavasadra, ne egy Er- re mint tegnap...
Baromgyerek!
kedves Fisi, támogatlak mindenben, nemcsak azért, mert a barátom vagy, de a műszaki adatok arra utalnak, hogy tényleg a legjobb motor a Yamaha
többször voltam vele a holdon és a napot is körbekerültem vele egyszer, a tejútra nem sikerült eljutnom, mert van egy kislányom és már nincs annyi pénzem....
ezeken a túrákon az asszony is velem tartott az ER-5-el, a napnál már kezdett a víz hőfoka túlmelegedni, de akkor húzott egy kövéret és a menetszél visszahűtötte
messziről (Afrikából) jött ember azt mond amit akar.

ufff, én (be)szóltam....
drága fisim, fölösleges vitába szállni bárkivel is...ez egy lerágott csont, nem kell az ilyennel foglalkozni, aki nem ide való, az előbb-utóbb észreveszi, hogy le sem szarják és elhúz innen
Jah, és mondtam hogy a GS jobb? Nem. Mondtam hogy az ER-5 szar? Nem! Értelmezd légyszíves azokat amiket eddig írtam.

Egy dologra voltam kíváncsi, miben rejlik az ER-5 nagyszerűsége. Vagy mitől olyan nagyszerű egy olcsónak tartott motor, ami olyan aprócska hibákkal színesíti a tulajdonosai életét, mint a rendszeres műszerfal tartó konzol repedés és törés, a pudingból készült féktárcsa, ami hamarabb elkopik mint hátul egy fékbetét (dobféké), a kaki fényezés, és az énekes madárral megáldott kipufogó dob, és bónusznak a beszarásra hajlamos váltó.
A mesés értékvesztés is király lehet

Ezeket azért valahogy soha nem említitek a kedves kérdezőknek.. Szar a GS 500, olyat ne vegyél, az ER-5 a király, mer' a CB 500 drága!

A kategória királya nyilvánvalóan a CB, belőletek meg az irigység beszél, de Fisi belőled tuti. Titkon CB-t szertnél, mert a suzuki derogál, de ha már azt nem tudtad behitelezni, akkor jó a kawa, mer' nem szutyuki és víz hűti. Csak gratulálni tudok!

Jah, hogy szép.. meg mer ' kawasaki, az ám a jó

Olyan meg nem értett hülyék gyülekezete lehetettek mint az Alfások autós körökben.. cuore sportivo b+

Azt értem én, hogy szeretitek azt ami van, de ne biztassatok senkit azzal hogy ez egy hibátlan gép, vagy a kategória csúcsa, mert nem az! Önáltatásnak meg kevés
Szerintem meg a te fejedben! De abban nagyon! Tipli van ecsém! Aki ilyen bunkó köcsög gyerek, az nekem ne ugasson! Vili!?
Azért még mindig csodálkozok, hogy 2 majdhogynem azonos motorról megy a vita, hogy melyik a jobb/rosszabb.
Az a baj, hogy itt egyedül te ordítasz, és nem vagy képes a témához érdemben hozzászólni

Úgyhogy kikérem magamnak a szövegértéses beszólást.. szerintem a te készülékedben van a hiba
Sajnos Norbi tesom eke a gyerek agyilag! El lett már kuldve a picsaba, és nem fogja fel hogy kurtara nem kivancsi rá senki, csak nyomja a szutykát a képünkbe...

Dipshit arany komam!
Húzd már el a csíkot a véres faszra a szar Gs 500- addal együtt!
Ha fizetnel se kéne mert ronda, meg szar! Úgyhogy arra hugyozgass, jó!?
Sajna muszáj így beszélnem veled, mert bár állítólag egyetemista vagy, de a szövegerteseddel nagy bajok vannak.....
"vajon melyiknél fog teljesítmény csökkenés fellépni?"
A GS nem Jawa, vagy ETZ, túlmelegedést, főleg olyat ami érezhető teljesítménycsökkenéshez vezetne még nem tapasztaltunk a GS-sel.. én legalábbis még nem, pedig motoroztam vele egész nap massziv dugóban nem 40, hanem 45-46 fokban (+ az aszfalt kisugárzó hője) is.

A léghűtés nem tud elfogyni, ez egy nagyon praktikus tulajdonság, és még olyat se halottunk, hogy "elcsúsztam a GS 500-ammal, és nem tudtam hazajönni mert nem lett volna hűtés ", valamint feledékenységből még senki hűtője nem fagyott szét mifelénk

"R-go melyikkel lesz nehezebb teljesíteni az etapot?"
Mondj már nekem olyan életszituációt amikor egy GS elfogyna egy ER-5 ellenében.. Nem értem a kérdést
"Melyik blokknak lesz nagyobb a mechanikai igénybevétele, ezáltal rövidebb az élettartalma?"
A vízhűtéses motor nyilván hosszabb életű, ha csak a konstrukciók várható élettartamát vesszük figyelembe. De mint tudjuk nem az alapkonstrukció miatt lesz jó valami vagy rossz..

A másik meg, mivel léghűtésre van tervezve, bírja. Ha meg olyan nagy az igénybevétel, vagy a hőség, ott vannak az 50-es olajok.
A motorozhatóság nem számokból áll. Nem hiszem hogy az egyik jobb mint a másik kérdést, vagy hogy pontos legyek, miben jobb az egyik mint a másik, el lehet dönteni laboratóriumi körülmények között. Főleg, hogy nem versenymotorok ezek, hogy a dinamizmus legyen a legfőbb szempont, amiért azt mondhatjuk az egyikre hogy akkor ez a jobb motor, mert hangyafasznyit erősebb stb.

Ez két olcsó igásló. Teljesen más szempontok alapján néz rá egy józanul gondolkodó ember, mint egy akármilyen, mondjuk sportmotorra.

A mindennapi használhatóság, az egyes alkatrészek élettartama,meghibásodási hajlama, a fogyasztás, alkatrészárak és az alkatrészek beszerezhetősége sokkal többet nyom a latba, mint az összes többi tulajdonság.

A GS egyik nagyszerű tulajdonsága a hosszú 6. (ami lehetne akár hosszabb is..), hiszen így kényelmes utazást biztosít, miközben mérsékelt fogyasztást lehet vele tartani, gyorsítani meg ott a másik 5 fokozat. Úgyhogy a 6.-ban történő nyomatékrugalmasságon lovagolni felesleges, máskülönben azt mintha 4.-ben szokták volna vizsgálgatni, lévén abban a fokozatban történik az előzési manőverek jelentős része (ha nem száguldozik a motoros)

GS 500 nyomaték és teljesítmény görbe még így a végére..