"Már csak zseton kellene, és szaladnék is a mesterhez"
Ezzel Én is pont így vagyok. Én kb úgy fogok odamenni Handó úrhoz, hogy ugyanazt készítse el nekem, mint Fisinek. Annyi különbséggel, hogy ne álljon el a motortól.
Nem tudom, hogy hallottad e már Fisi motorját, de sztem te pont azt a hangot keresed, amit az nyom killerrel. Gyárinál picit öblösebb, hangosabb, de még közel sem idegesítő. Pont jó!
Gyertya kivétel tök egyszerű.Kábé két óra nekem.Ráadásul láttam már motort.Sokat.Persze cseréltem gyertyát Ernőn is.Komoly ok nélkül nem nézem meg.Iridiumról tapasztalat valakinek?Megköszönném.
Én úgy tervezem, hogy killerrel fogom majd használnám, csak azt gondoltam, hogy két killert kérek hozzá, egyet ami a gyári hangerőt produkálja, egyet ami meg a gyári, és a db killer közötti hangerőt adja.
Már csak zseton kellene, és szaladnék is a mesterhez
A cikkről a véleményem! Szerintem valamit nagyon elkúrhattak azon a hondán! Mióta nekem Handó dob van azóta se nem eszik többet,se nem kellett utána állítani semmit,ráadásul alacsony fordulaton jobban húz,és kurva jó lett a hangja! Lehet motorja válogatja,de nekem ezek a tapasztalataim!
Nem kell ahhoz pad Fisikém! Abból csak az derül ki melyen erős, de mivel nem tudod milyen erős volt előtte nem nagyon lehet mihez viszonyítani.
Két dolgot lehet lehet tenni:
Otthon kiveszed a gyertyákat (gondolom mentél már vele rendesen), és a színéből rögtön kiderül, hogy megfelelő e az égés.
Elviszed olyan helyre, ahol csinálnak zöldkártyát is, és megméritek a károsanyag kibocsátást, és a Lambda értéket.
Rögtön kiderül, hogy megfelelően ketyeg e a berendezés.
Jah, érdekes kommentek! Mondjuk én vettem rá K& N sportszurot, de vissza raktam a gyarit, mert nagyon elszegényedett a keverék. Volt is olyan minimál fogyim addig mint allat..
Most gyári szűrővel minden a régi, csak a hangja jobb, de azóta is basz az ideg lehet még kéne nézni egy padon a motort, hogy kell- e hangolni rajta!?
Ezzel Én is pont így vagyok. Én kb úgy fogok odamenni Handó úrhoz, hogy ugyanazt készítse el nekem, mint Fisinek. Annyi különbséggel, hogy ne álljon el a motortól.
Nem tudom, hogy hallottad e már Fisi motorját, de sztem te pont azt a hangot keresed, amit az nyom killerrel. Gyárinál picit öblösebb, hangosabb, de még közel sem idegesítő. Pont jó!
Kíváncsi lennék a kipura, és a fékre is
Akarom mondani csak szeretnék
Én úgy tervezem, hogy killerrel fogom majd használnám, csak azt gondoltam, hogy két killert kérek hozzá, egyet ami a gyári hangerőt produkálja, egyet ami meg a gyári, és a db killer közötti hangerőt adja.
Már csak zseton kellene, és szaladnék is a mesterhez
Két dolgot lehet lehet tenni:
Otthon kiveszed a gyertyákat (gondolom mentél már vele rendesen), és a színéből rögtön kiderül, hogy megfelelő e az égés.
Elviszed olyan helyre, ahol csinálnak zöldkártyát is, és megméritek a károsanyag kibocsátást, és a Lambda értéket.
Rögtön kiderül, hogy megfelelően ketyeg e a berendezés.
Mondjuk azért fáj a szíven, egy Handó dobért
Fisi egyébként vezetés közben, érzel bármilyen különbséget a régi dobhoz képest?
Most gyári szűrővel minden a régi, csak a hangja jobb, de azóta is basz az ideg lehet még kéne nézni egy padon a motort, hogy kell- e hangolni rajta!?
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2011/11/24/sportdobba
l_gyengebb_a_motorom/
lassan őt is ideengedjük a géphez, hadd kalimpáljon, csak győzzétek olvasni
Azokból meg nem engedünk!
Feliratos?Mert ami nekem van az igen.
Akkor hozd el ha ráérsz rég láttalak.
Olyan jol elvitaztatok a nagy semmin