Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rádió doboz.Már csak az antenna van meg.Ez egy volt cseh határőr Mz,komoly 15e km-rel:)Háát....az Xj után furán éreztem magam rajta Az M0-n vegytiszta halálfélelmem volt.Utánna mondtam is,minden elismerésem az Mz-s kollegáké
Hát inkább már csak voltam.. De azért még szeretem őket! Mi ez a doboz ott hátul? Tudtomma la katonai verzión nem volt ilyen? Green Star, Red Star, vagy Silver Star- ba nem botlottál?
Látom,Etz fan is vagy.Ezt vizsgáztattam:
Hát igen, ezek kint már nagyon öreg vasak, ismerve a németeket , ezért ily olcsó...
Nekem a kora és a km tetszik.Ezt már ugysem fogjuk elhasználni,kap OT rendszámot,oszt lesz vele valami:)Ez abból az időből van,amikor mindegyik 1 kaptafára készült.Ennek a szépsége az állapota.
Érdekes- de nekem ez a régi Gs nem jön be- szerintem csúnya...
Mindenki a willhaben-t bújja?
Autóárak sem különbek.'99-es lancia Y:
http://www.willhaben.at/iad/ge...
Tetszik!Nagyon..........:
http://www.willhaben.at/iad/ge...
Most megyek ezért:
http://www.willhaben.at/iad/ge...

A km-t figyeld:)1993óta garázsban pihen.........
Ezek az árak komolyak?Motort 100.000HUF környékén árulnak?Itthon ennyiért mit lehet kapni?Vagy tényleg gazdag ország volnánk?
Osztrákok,németek forditva működnek.Ott nyáron fillérekért van motor,télen elszállnak az árak.A 900-ast tavasszal 400 ájróért vettem.Most bontásra a kétszereséért sincs.Volt gyári állapotu Gpz 5 éve garázsban állt,250ájró,Bécsben.Hátsó fék hibás Kle500,sokáig hirdették 200-ért.Ha belinkelem azt a mocit amiért szombaton megyek,kiutáltok?Nem Kawa.
Hát igen- de röhej- ha megnézel pl. egy új Z 1000- t az se nagyobb vázhosszra mint az Er-5- csak sokkal szélesebb meg masszívabb!
Értettem Haver Gs-ét is túlmotorizált simsonnak hívom De ugyanez volt az érzésem az Er-5ön is.Pont ezért szeretnék valami kis kellemes rohangáló mocit.Folyamatosan vigyorogtam mindkettőn,nem nézik ki belőlük mit tudnak.Pedig............
Nem tudom, de ennyiért mingyá kettőt veszek. GPZ 500 a másik kedvenc!
Igazából inkább ez egyenértékű teljesítményben a Cb- CBF- el! Mennek is vagy 200- al!
Nme jól írtam
szal az volt a bajom hogy semmivel sem nagyobb mint az MZ! Pedig köbci alapján ugye kétszer nagyobb a blokkja mindenben!
Rohangálósnak nagyon tetszene egy ilyen,nyáron az osztrákoknál 250-300ájróért nemkevés volt.De nemkevés a motorhibás.Erről tudtok valamit?Mi hal be bennük?Sok a láncszakadt.Ha van gyógyír,tavasszal ráugranék egy ilyenre:)
http://www.ebay.de/itm/KAWASAK...
Nekem meg éppen az volt a bajom anno, hogy az Er-5 semmivel sem nagyobb vázilag mint a köbcije! Nekem anno tetszett nagyon Kóci tesóm ( + R.I.P.) Gtr 1000- re is- bár az is nehezen irányítható volt főleg kis sebességnél- igaz az valami 350 (?) vagy hány kilós vas- mindjárt megnézem..
Rendben
Pont ezen csodálkoztunk!K..va hosszú a 900-as:)Nem annyira kanyarvadász mint egy Er-5 vagy egy Gs.Szerpentinen ronggyá aláznátok Nem véletlenül keresek valami kisebbet mellé.
Szépek ezek a régi japó vasak- akkor még volt nagy vázuk a japán gépeknek is- manapság már oly rövidek!
Ne izgulj, szent a BÉKE!

Ez a vita már régóta nem ER5 vs. GS500, hanem Fisi vs. Dipshit, de mint láthatod már lassan mi koppintunk rá Fisi fejére, ha válaszol.
Idom nélkül:még nem volt kész a nózi:)A bordó pedig a legelső szériából van,kisfejidomos.Csak nagy tempónál becibálta a kormányt és leváltották olyanra mint ami az enyémen látható.És gyakorlatilag igy gyártották asszem '95-ig.83-tól:)
Ha jól látom, egyik képen idom nélküli a gép, a tesós képen meg félidomos- most akkor hogy van ez?
Nem:)Én csak szerelek.Egyik fényezőhaverom csinálta meg fél köbméter citroen alkatrészért:)))Köszönjük a dicséretet,továbbitom:)))