Sokunknak 6 éves gépe van itt, vagy több, de komolyan mondom most ősszel cseréltettem vizet a gépesben- totál semmi elöregedést nem láttam- akkor a vezműtengely dolog meg kb. csaba 600 stílusú lehet- kvázi, agyonbasztatott nem rendesen szervízelt gépről lehet szó?!?
Apropó- karbi átnézessel is foglalkozol? Értem ez alatt az új kipuvégem összehangolását a karbikkal- szinten?
nyilván az ilyen dolgok minden motoron elöregszenek és ugyanúgy cserések x évente. Csak itt speciell azzal van a bajom hogy amikor ereszt, pont a gyertyákra folyik rá a víz.
És persze a szutykodon nem voltak kopó alkatrész cserék ugye? Meg a trafó sem? Na hagyjuk...
A vezműtengelyed meg ki tudja hogy néz ki- pl. amúgy tuti olyan lehet a motorod, hogy minél többet mész vele belül stb. egyre csak újul- ja amúgy nem kéne neked elhúzni innen a büdös picsába? Hmm?
vezműtengelykopás nem évjáratfüggő, sztem ugyanaz van az összesben. Az a baj hogy km-t nem igazán lehet mondani (olaszból hozott motoron néztem), ha nem cserélik az olajat időben az hatványozottan gyilkolja. Árban nem vészes, múltkor komplett gpz hf-et láttam 20ezerért. A benzincsap meg fogyó alkatrész, elfárad benne a gumi tömítés, ezért is kell cserélni 6 évente, a csövekkel együtt. Karbi esetében sajnos csak a csere+új tűszelep a megoldás.
És ezt a gumi gyűrű, meg vízcső elöregedést egyáltalán fel lehet róni típushibának? Tehát úgy értem, hogy más motoron, nem öregszenek el ennyi idő alatt a gumi alkatrészek?
Ezzel az O- gyűrű problemmel nem találkoztam, valami O- gyűrűket nekem cserélt a szerelő, de nem a gyertyáknál az tuti.
A vezműtengely kopás mennyi km- tál? És nem lehet hogy évjárat fűggő? Tehát mindegyik x km- től elkopik? Orvoslása mennyibe fáj?
Ziminek anno télleg elromlott a benya csapja- mondjuk az ővé szinte első szériás volt.
Karbi dolgot hogy oldottad meg?
A kipu könyököt már lekoccoltam egy-kétszer.A sárvédő tényleg csak dísz.Mint a legtöbb ilyen motoron gondolom.De műszaki hibám soha semmilyen nem volt.Hazudok mert műszerfal izzót cseréltem. A többi felsorolt hiba nekem nem ismerős.Ja én szüzen szereztem a csikót és vigyázok rá.
Alapjában véve nem logikus egy típus fórumon feltenni azt a kérdést,hogy olyan motort vegyek mint a tied vagy másmilyent.Mégis milyen választ lehet rá kapni.Azért vettem ilyet mert engem meggyőzött.Én meg nem akarok meggyőzni senkit.Vegyen amilyet jól esik .
megpróbálom sorra venni:
-a hf-be csatlakozó vízcsövek és a termosztátház o gyűrűje elöregszik, ereszti a vizet pontosan rá a gyertyákra
-fogyasztás összehasonlításba nem mennék bele, mert nekem hobbieszköz, nem nézem soha
-a leírt szivatóhiba szerintem egyedi eset vagy szerelési hiba, szinte minden motoron ugyanígy működik, mégse ázik be
-műszerfalkonzol szétreped: stimmel (műanyagos megcsinálja 1-2ezerért)
-ülés kényelmetlen: nekem nem gyári ülésem van, de ez sztem egyénfüggő hogy kinek mi a kényelmes
-motorblokk zajos, dehát minden kawasaki ilyen, ettől még nem rossz
-felveri a vizet elég szépen a hátamra, mondjuk esőbe úgyis robogózok
-fékproblémával én nem találkoztam, kivéve a kötelező karmantyú porvédő és fékcsőcserét
-magas futásteljesítmény megtétele után látványos vezműtengelykopás
-benzincsap meghal, majd a tűszelepek is, telefolyik az egész blokk benzinnel, ráadásul a karbiban nem cserélhető a fészek
Te nem azért vagy faszkalap, mert engem basztattál, hanem azért mert ide jöttél kis takony- és most is itt van a mocsok pofád, azok után gyökagyú, hogy nem átallottad az egész bandát- idézem " meg nem értett hülyéknek titulálni".
Szal ezért még elkenem a pofád eccer kisfiam!
Le fogja majd írni, amint gép elé kerül!
Nekem inkább azt mondja meg valaki, hogy "Mekkora távolságra van a Föld a Naptól? " - mert halvány lila gőzöm nincs!
Ne mond már, hogy annak aki 500-as kategóriában gondolkodik, annak szempont hogy 200-zal menjen a motor, mert ez kb a 99.-ik lehet a preferencia listán..
Aki 500-ast vesz, az azért veszi, mert vagy kezdő, és arra van jogsija (feltételezve, hogy 25 kw-ra van papírozva), vagy mert számít neki a fenntartási költség és egy széleskörűen használható motort szeretne a segge alatt tudni.
Továbbra is mondom, nem a GS a top a kategóriában, hanem a CB.. de mind1
65 ezer kilométert mentem eddig a GS-sel, trafócserét leszámítva csak a kopó alkatrészek cseréjével.. Jövőre lesz 25 éves a motor, bárki bármit mondhat, de a megbízhatósága megkérdőjelezhetetlen!
Krissal nem szokott hülyeséget beszélni........
Amúgy leszarom mindenki véleményét,és minden motort szeretek
Nekem bejött az Xj900,de mert ezt dobta a gép.És a Shrek testemnek pont megfelel.De ER-5-ön vizsgáztam,beleszerettem a "kis"2hengeresekbe.Aztán Krissalnak leütöttem ebay-en a Gs-t.Az is tetszik.Lég vagy vízhűtés.....mindegyiknek megvan az előnye,nem kell taglalni.Na de hogy hátul tárcsa vagy dobfék van,az lebaszta a szijat nálam.Bőven elég egy dob.Hátra tárcsa kisebb gépekre úri huncutság.Csak a piac miatt van......
Na mind1.Elnézést hogy megint belevau.
Nem szomszédoltam, hanem még a múltkor körülnéztem miket irkálnak itt suttyomban a másik fórumon- részemről lezárva a dolog, amit max ebből a kamuáradatból elhiszek az az lesz amit b_ricsi leír! Remélem legalább is leírja- mert nekem elég nonszensz dolgoknak tűnnek ezek!
Sokunknak 6 éves gépe van itt, vagy több, de komolyan mondom most ősszel cseréltettem vizet a gépesben- totál semmi elöregedést nem láttam- akkor a vezműtengely dolog meg kb. csaba 600 stílusú lehet- kvázi, agyonbasztatott nem rendesen szervízelt gépről lehet szó?!?
Apropó- karbi átnézessel is foglalkozol? Értem ez alatt az új kipuvégem összehangolását a karbikkal- szinten?