A fém fékcsővel nem lett nagyobb a fékerő, inkább a nyomáspontot érzem jobbnak, így könnyebben /pontosabban lehet adagolni vele a meglévő fékerőt.
A fék hatásfokának növelését a betét cserékben látom, ezeket Fisitől vettem át használtan, újonnan nem tudom mennyibe kerülnek.
Ezeket tavasszal fogjuk betenni, ha megvan, majd megírom mennyivel lett jobb...
A felni szalagot SK tetted fel? Mire kell vigyázni?
Már nem megyek Pestre egy darabig remélem,csak 3 napig kellett járnom melóból vizsgázni! Majd rábizzuk egy futárszolgálatra a dolgot! Két kérdés! A fém fékcsővel harapósabb lett az eleje? Fékbetét menyibe fájt? A többit az enyémen már elvégeztem!
Ha egyébként szoktál járni Pesten, akár megoldhatjuk személyesen is, ha neked úgy jobb...
A handó dob egyelőre csak álom
A 2012-es motorra szánt pénz nagy részét már most ősszel ráköltöttem(fékbetét/fémhálós fékcső/szelep ell/karbi szinkron/olaj/hűtőfolyadék csere stb..)
Talán ha jól alakulnak a dolgok, akkor kap még egy dobozt hátra a gép, meg felrakok egy felnicsíkot, a többi már csak 2013ba fog beleférni
Szia:)Köszönöm Nekem nagyon tetszik ez a nagyvas.Bevált,nem is adom el,pedig arra szántam.De van benne 50e km,és nemhiszem hogy találnék most jobbat nála Állapotilag természetesen.
Rendben van nincs semmi gond! :) egész télen ráér! Nem láttam amit kiirtál,mert szaladgálnom kellett BP-re vizsgázni! j ólesz a jövőhéten is! Az e-mailodat leirtam! Apropó! Handó dob? :)
Bizony, bizony mindjárt megkapjuk, hogy az MZ is jobb mint a kawa, hisz léghűtéses
nem is tudom a sok hülye gyár miért állt át a folyadékhűtésű blokkokra, holott tele van az útszéle szétment hűtős gépekkel
Ez a gép nagyon ott van
A kawa melett nekem is van egy régi ETZ 250em, Én is veterán vizsgára akarom majd vinni, ha eljön az idő.
Egyelőre még alkatrész/kiegészítő gyűjtésen vagyok, tényleg nem tudsz szerezni véletlenül ETZhez való gyári szerszám ill. izzókészletet?
A fogyasztáshoz még annyit szólnék hozzá, hogy én visszasírom az ER-5-öt, mert annak átlag 4,3 volt ('97-es évjárat)
Most van egy Honda CB 250 ruhába bujtatott CB 400-am (belpiacos blokk), és lazán 5 liter fölött eszik. Mentem vele 120 km-et legutóbb aztán leraktam télire. Most hoztam bele kannában benzint és 5,5 litertől nem lett egészen teli a tank.
A 14 literes tankkal igen sűrűn tankolnom kell majd túrázáskor.
Írtam hogy az Xj után!Nem volt semmi baj,de hozzászoktam a 240kilóhoz.Régen volt 150-es Ts-em,szerettem.
Miután én háború esetén csak túsz lehetek,nem tudom hogy a honvédségnek milyen volt.
A fék hatásfokának növelését a betét cserékben látom, ezeket Fisitől vettem át használtan, újonnan nem tudom mennyibe kerülnek.
Ezeket tavasszal fogjuk betenni, ha megvan, majd megírom mennyivel lett jobb...
A felni szalagot SK tetted fel? Mire kell vigyázni?