Kipufogót nem azért fogsz cserélni, mert a gyárinak rossz hangja van- hanem azért- mert megtámadják majd a tücskök! ÉS ez kivétel nélkül mindegyik Er- szériára igaz..
Ha már ide vetődtem akkor mesélek a gépről és magamról egy kicsit. Nemrég szereztem meg a jogsit és szerettem volna egy klasszikus vágású motort, nem azokkal a csiri viri első lámpákkal, meg tele idomokkal. Már nem tudom hogy hogy találtam rá az ER-5 re mint lehetséges jelölt, de amint megláttam képen, már tudtam hogy nekem ilyen motor kell.
Sikerült is nemrég vennem egy újszerű darabot. Eddig csak 50 es robogón, simsonon, meg egy 250 es suzukin ültem, szóval kicsit megijedtem amikor az eladó megjelent vele. Ezt fogom én vezetni, tejóég. Nade mentem vele három rövid kört és tudtam. Kell.
Pöpec kis gép, 100 fölé még nem mentem, szoknom kell, de imádom.
Nekem bejön a gyári hangja is, nem vágyom sportdobra.
Nem mondom kicsit fura hogy egy majd 200 kilós géppel kell manőverezni, de csak addig érzik amig tolni kell.
Remélem sokáig szolgál majd ez a gép, nem hiszem hogy vágynák valaha is nagyobbra.
Szép fekete az nincs- mert csak a kék a szép!
Amúgy nem bilis gondolatok ezek-enyém pl. ilyen mint amit leírtál- csak épp nem eladó! És még van jó pár ilyen gép a fórumon!
Üdv, nincs véletlenül valakinek egy eladó er5? Nincs rá pénzem, de azért megkérdezem . Mondjuk max. 500ig belefér. Egy nem széthajtott, nem agyongyilkolt, nem olyan ami 6x újra lett festve, hanem olyan amire vigyáztak, szerették, ápolták és gondozták. Szép fekete, jó gumikkal, olyan, amivel az első utam nem a szervizbe vezet. Na jó, most szépen kiveszem a kezem a biliből.
Komolyan érdekel a dolog, de egyáltalán nem sürgős. A jogsim folyamatban van, a szezonnak lassan vége. Ráérek, nem akarok kapkodni, csak tartsatok észben, ha tudtok valamit.
Hát-kuplungfolyadék csere biztos nem kell. A telóban se sok értelme van a cserének,hacsak nem érzed azt hogy nem jól csillapít! Felesleges és nem is jó dolog szétszedni a telót,ha nincs baj vele! Fékcsővet elég jól átvizsgálni:az se hal el oly hamar! HA rossz kicserélheted fémre-bár szerintem nem fog sok pluszt adni hozzá!
a szervízkönyv szerint a szokásos nagy szervíz cseréi:
- olajcsere + szűrők csere (mindegyik)
- szelephézag állítás
- fék- és kuplungfolyadék csere
- elvileg benzincső és fék-kuplung tömlők csere, ha eddig nem volt még
- első telóban olajcsere - mivel eddig még nem volt, így esélyes.
Szia, nekem 97-es volt, azon nem volt szintmérő.
Ha majd olvassák a többiek, biztosan mondanak valami okosságot.
Én autóban is láttam már ilyet, hogy akkor is mutat, ha nincs gyújtás, csak nem tudom, melyik márka.
Ha nincs gyújtás a motoron, a benzinszintjelző miért mutat értéket? Vagy ez normál működés az ER-5 -n?
Most lett enyém egy ilyen vasparipa, csak feltűnt ez a kis furcsaság.
Hogy mindenki értse: az osztályvezetőm bekavart, csapatépítő tréninget akar tartani 09.23-24-én Szeged mellett.
Az időpont és a hely még nem biztos, remélem változik.
Ha nem változik, akkor én később fogok Tiszakécskére érni szombaton, ezért vagy az öcsém, vagy anyukám fog ott lenni és fogadni az érkezőket.
Mennyien leszünk? Kik jeleztek vissza irányodba?
Innen Tompa Kelebia vonzáskörzetéből a Babaraci házaspár jönnek + a gyerekeik, Én tuti, Bau még nem tudta elcserélni a szolgálatát, Zsolti nem ér rá.
Ennyi
Ha már ide vetődtem akkor mesélek a gépről és magamról egy kicsit. Nemrég szereztem meg a jogsit és szerettem volna egy klasszikus vágású motort, nem azokkal a csiri viri első lámpákkal, meg tele idomokkal. Már nem tudom hogy hogy találtam rá az ER-5 re mint lehetséges jelölt, de amint megláttam képen, már tudtam hogy nekem ilyen motor kell.
Sikerült is nemrég vennem egy újszerű darabot. Eddig csak 50 es robogón, simsonon, meg egy 250 es suzukin ültem, szóval kicsit megijedtem amikor az eladó megjelent vele. Ezt fogom én vezetni, tejóég. Nade mentem vele három rövid kört és tudtam. Kell.
Pöpec kis gép, 100 fölé még nem mentem, szoknom kell, de imádom.
Nekem bejön a gyári hangja is, nem vágyom sportdobra.
Nem mondom kicsit fura hogy egy majd 200 kilós géppel kell manőverezni, de csak addig érzik amig tolni kell.
Remélem sokáig szolgál majd ez a gép, nem hiszem hogy vágynák valaha is nagyobbra.
Amúgy nem bilis gondolatok ezek-enyém pl. ilyen mint amit leírtál- csak épp nem eladó! És még van jó pár ilyen gép a fórumon!
Komolyan érdekel a dolog, de egyáltalán nem sürgős. A jogsim folyamatban van, a szezonnak lassan vége. Ráérek, nem akarok kapkodni, csak tartsatok észben, ha tudtok valamit.
Oda ne add a renegát csirkeszárnyasnak a
Micsoda szentségtörés is lenne! zt a szent motort!
- olajcsere + szűrők csere (mindegyik)
- szelephézag állítás
- fék- és kuplungfolyadék csere
- elvileg benzincső és fék-kuplung tömlők csere, ha eddig nem volt még
- első telóban olajcsere - mivel eddig még nem volt, így esélyes.
:(
Ha majd olvassák a többiek, biztosan mondanak valami okosságot.
Én autóban is láttam már ilyet, hogy akkor is mutat, ha nincs gyújtás, csak nem tudom, melyik márka.
Szeretném én is kipróbálni a Versyst, ezért csak gyere, gyere!
Ha nincs gyújtás a motoron, a benzinszintjelző miért mutat értéket? Vagy ez normál működés az ER-5 -n?
Most lett enyém egy ilyen vasparipa, csak feltűnt ez a kis furcsaság.
Hogy mindenki értse: az osztályvezetőm bekavart, csapatépítő tréninget akar tartani 09.23-24-én Szeged mellett.
Az időpont és a hely még nem biztos, remélem változik.
Ha nem változik, akkor én később fogok Tiszakécskére érni szombaton, ezért vagy az öcsém, vagy anyukám fog ott lenni és fogadni az érkezőket.
Innen Tompa Kelebia vonzáskörzetéből a Babaraci házaspár jönnek + a gyerekeik, Én tuti, Bau még nem tudta elcserélni a szolgálatát, Zsolti nem ér rá.
Ennyi
Z
Akkor minden OK? Tudod amiről beszéltünk.
fiúk, azért csak óvatosan az élvezetekkel
Egy normális, sörözős, bográcsozós, beszélgetős buli lesz a miénk is.
Eszement vetélkedőkkel!
Magam is szoktam mézezni, ha van kedvem pepecselni vele.