Azt hittem, hogy csak 1példányod van és Gadustól veszem át majd az enyémet ....
De ha a második példány is nálad van és szabad még, akkor egyeztesessünk, hogy mikor láthatlak benneteket
ja és hol
Szerintem csak gyakorlatkérdése.
Grat a vizsgához.
Nekem majd a jövő héten lesz a kresz vizsgám. Remélem sikerül.
Egyszer már megvolt 1982-ben még a rutinom is de elévült. :-(
Sőtt Van jogsim B és Traktor nehézpóttal meg PAV III-am.
Viszont akinek a jogsija 1984 előtti annak még elsősegélyből is újra kell vizsgázni... Ez utóbbinak annyira nem örültem...
Bele kell majd jönnöm, az biztos, először majd kocsival megyünk egy motoros mögött az oktatóval, hogy kicsit jobban átlássam, hogy mit miért, hogyan kell csinálni. Aztán legközelebb már nekem kell bizonyítani .
Mondta, hogy nézzek át pár szituációs helyzetet, hogy minél gyorsabban tudjak cselekedni, ne ezekből legyen baj. Úgy hogy holnap átnézek pár ábrás kérdést a könyvből, de most a gyorsaságra fektetve a hangsúlyt.
Majd írok, hogy mi volt.
üdv!
gratula a sikeres rutinvizsgádhoz, így, hogy nincs B-s jogsid, nem tudom, hogy hogy fog menni a forgalom, de reméljük, hogy nem lesz gond, én drukkolok neked, reméljük, hogy minden ok lesz, az eseményekről tájékoztass minket
Jelentem, hogy a rutin vizsga sikerült, nem volt semmi gond, legalábbis a vizsgabiztos nem mondott semmit, szerintem figyelni sem túlzottan figyelt, bár nincs hátul szemem, csak amikor odatoltam a 3. kör után, nagyban benne voltak az oktatómmal valami témában az adókról :D.
Szerdától jöhet a forgalom, attól jobban parázok, mivel nekem ez nem második kategória (nincs B-s jogsim, azt majd ez után csinálom, még idén), így nincs semekkora tapasztalatom ilyen téren, csak utas voltam, bár soha nem a táj nézegetős, én is mindig az utat figyelem. Majd meglátjuk.
Vannak esetek hogy előfordulnak tömítetlenségek, a vízpumpánál, meg a hengerfejben- de nagyon ritkán!
De ez így messze nem igaz hogy gyakori hibaforrás lenne!
Minden Er5nek van egy jellegzetes kattogó hangja, kis ciripeléssel, de ha ettől sokkal jobban kattog csörög, akkor ne vedd meg- hozzáteszem nem sok ilyen er5- öt láttam eddig!
A nevemnél megtalálod az oldalam címét- ahol a technika részben le van írva részletesen a műszerfal szétszedés folyamata!
Amúgy a gyári izzó felejtős (Stanley 12V/1,7W) mert kurva drága, másrészt hamar kiég!
Ennek darabja (!) 570 volt 3 éve- javaslom, és nagyon jó a Tungsram 12V/2w- os izzója ebből 10 db 700 ft körül gyalogol- arról nem is beszélve hogy kb dupla ha nem több ideig bírja!
Akár 40 ezerrel is- nagyon tartós gépek! De ha nagyon csörög akkor felejtős, mert elég sok a lánc a blokkon belül, ettől ugyan még nem esik szét a masina, de gondolom nem rögtön blokk széthúzással akarsz indítani?!
Kisebb mechanikus zajok a kawáknál elfogadhatóak, kissé lazábban vannak illesztve mint egy Honda pl.
Nem hiába hívják- hívták régebben a kawákat vödör csavarnak!
igen vele kaptam, de azt mondta a csaj, hogy a 23kerbe vette, de pontos címet nem tudok, bagster a márkája, hátha ez segít...
sikerült kifogni, én is alig akartam elhinni, hogy ilyen kevés km van benne, de igaz :)
már csak ez a dadogós,rángatás szűnne meg,. és pöpec lenne a vas...
még valaki abban tudna segíteni, milyen izzó kell a műszerfalba, mert már 2 nem ég, és ahogy olvastam ez típus hiba, így nem árt bevásárolni belőle :D
köszi a segítséget. az az érdekes, hogy ha eléri a 4000et mintha semmi nem gond lenne, megy ahogy kell.
egy karbi tisztítást akkor megejtek, remélem megszűnik a probléma
a motorban nincs még 8000km, szóval a lánc is szinte gyári, vigyáztak szerencsére a motorra.
Azt hittem, hogy csak 1példányod van és Gadustól veszem át majd az enyémet ....
De ha a második példány is nálad van és szabad még, akkor egyeztesessünk, hogy mikor láthatlak benneteket
ja és hol
Apukád gyógyulásának örülök!
Szép volt, csak így tovább a forgalomban is!
Szerintem csak gyakorlatkérdése.
Grat a vizsgához.
Nekem majd a jövő héten lesz a kresz vizsgám. Remélem sikerül.
Egyszer már megvolt 1982-ben még a rutinom is de elévült. :-(
Sőtt Van jogsim B és Traktor nehézpóttal meg PAV III-am.
Viszont akinek a jogsija 1984 előtti annak még elsősegélyből is újra kell vizsgázni... Ez utóbbinak annyira nem örültem...
Mondta, hogy nézzek át pár szituációs helyzetet, hogy minél gyorsabban tudjak cselekedni, ne ezekből legyen baj. Úgy hogy holnap átnézek pár ábrás kérdést a könyvből, de most a gyorsaságra fektetve a hangsúlyt.
Majd írok, hogy mi volt.
gratula a sikeres rutinvizsgádhoz, így, hogy nincs B-s jogsid, nem tudom, hogy hogy fog menni a forgalom, de reméljük, hogy nem lesz gond, én drukkolok neked, reméljük, hogy minden ok lesz, az eseményekről tájékoztass minket
Jelentem, hogy a rutin vizsga sikerült, nem volt semmi gond, legalábbis a vizsgabiztos nem mondott semmit, szerintem figyelni sem túlzottan figyelt, bár nincs hátul szemem, csak amikor odatoltam a 3. kör után, nagyban benne voltak az oktatómmal valami témában az adókról :D.
Szerdától jöhet a forgalom, attól jobban parázok, mivel nekem ez nem második kategória (nincs B-s jogsim, azt majd ez után csinálom, még idén), így nincs semekkora tapasztalatom ilyen téren, csak utas voltam, bár soha nem a táj nézegetős, én is mindig az utat figyelem. Majd meglátjuk.
bármelyik este fél 7 után, előzetes megbeszélés alapján
beszéljük meg, hogy melyik este és zongoristával szeretettel várunk
De ez így messze nem igaz hogy gyakori hibaforrás lenne!
Értem, köszi.
Van aki azt mondja, hogy az ER5-ök leggyengébb része a vízhűtés.
Ez mennyire igaz?
Köszi.
De mihez képest csörög? Milyen egy szép ER5 hangja?
Amúgy a gyári izzó felejtős (Stanley 12V/1,7W) mert kurva drága, másrészt hamar kiég!
Ennek darabja (!) 570 volt 3 éve- javaslom, és nagyon jó a Tungsram 12V/2w- os izzója ebből 10 db 700 ft körül gyalogol- arról nem is beszélve hogy kb dupla ha nem több ideig bírja!
Kisebb mechanikus zajok a kawáknál elfogadhatóak, kissé lazábban vannak illesztve mint egy Honda pl.
Nem hiába hívják- hívták régebben a kawákat vödör csavarnak!
sikerült kifogni, én is alig akartam elhinni, hogy ilyen kevés km van benne, de igaz :)
már csak ez a dadogós,rángatás szűnne meg,. és pöpec lenne a vas...
még valaki abban tudna segíteni, milyen izzó kell a műszerfalba, mert már 2 nem ég, és ahogy olvastam ez típus hiba, így nem árt bevásárolni belőle :D
ER5-öt még mennyi km-el érdemes megvenni, ha rendesen karban volt tartva?
egy karbi tisztítást akkor megejtek, remélem megszűnik a probléma
a motorban nincs még 8000km, szóval a lánc is szinte gyári, vigyáztak szerencsére a motorra.