a rutinnál én egyszer letettem a lábam, sajnos, az nagy hiba
hiába próbáltam puncsolni a vizsgabiztosnál, hogy hadd menjek még egy kört, sajnos nem jött be és megvágott, de a második vizsgám tökéletes lett
a forgalom pedig szerintem sokkal könnyebb és szabadabb, mint a rutin, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom
szia nico!
köszi az érdeklődést, apukám ma jött ki a kórházból
ezért nagyon boldog vagyok, nekem ő a szemem fénye
20-án van zongorista névnapja és egy baráti párunk meghívott balcsira, úgyhogy oda megyünk 3 napra, úgyhogy részünkről biztos, hogy kimarad a dunakanyar
Üdv !
Én ma fizettem be az utolsó részletet, hamarosan enyém a gép, egy tank benzint elvitt havonta plusszba a "drága frenk"
Holnap viszem műszakira + szerviz is most lesz + hétvégén megyek a kulcsomért Szlovákiába, szóval az asszony kezd csúnyán nézni ránk.
Imi valaki biztosan elhoz jövőre szerintem ha nem lesz meg a gép, a kemény magnak ott kell lenni nincs mese.
Nagyon köszönöm, küldd, de e-mailben is jó!
Bár tanácsolták, hogy eladás előtt nem költsek erre...
De én úgy érzem, a jövő évi szezont is ezzel a géppel kezdem és tényleg kinyúlt a lánc.
Ok rendben, írok beszámolót, ha meglesz, ha nem...erre nem is gondolok egyelőre inkább :),
Holnap lesz még egy órám, gondolom még egyszer átnézzük a dolgokat, és aztán majd csak rajtam múlik, hogy jövőhéten mi lesz.
Egyébként a pályákkal nincs semmi bajom, bójákat nem döntögetem, nyolcas is megy, egyetlen parám, hogy elinduláskor ne blokkoljak le, és csapjam ki a kuplungot hirtelen, de szerencsére már legutóbb is frankón mentek a dolgok, csak hát a vizsga az vizsga
nem is írtam nektek, hogy zongoristával egy jót motoroztunk a hétvégén, nem is készültünk rá, abszolút spontán szült ötlet volt, a termés: kb. 400 km
viszont egy autóúton, ahol én 110-el mentem, volt egy kis gebasz, ha nem húzódom le az út jobb szélére, akkor semmi sem marad sem gusztiból, sem belőlem
a velem szemben szabályosan közlekedő faszit előzte egy kocsog, (gondolta, na a hülye motoros majd úgyis lehúzódik...) aki kb mehetett vagy 130-al és hogy ne üssön el, én már majdnem letértem az út padkára, hála istennek, hogy el tudtam húzni a kormányt jobbra, így mindkét kocsi szemből érkezve mellettem suhant el....hát..aki előzött az elég közel volt hozzám
és sokszor ennyin múlik
még utána is azon vettem észre magam, hogy a bukó alatt még mindig tátva van a szám
azért írd meg, hogy sikerült-e és hogy miként zajlott, engem érdekelne
emlékszem, amikor tavaly vizsgáztam, annyira, de annyira be voltam sz@rva
amilyen nagy szám van, olyan beszari vagyok vizsgák előtt
6 éves koromtól 30 éves koromig lovagoltam , tavaly adtam el pénz gondok miatt a lovacskámat, úgyhogy, ha gondolod, szívesen adok tanácsokat, tippeket lovaglással kapcsolatban
Remélem én is, hogy mihamarabb sikerül egy ilyen Er-5-re összehozni a pénzt, bár az is lehet, hogy azért először valami kisebbre kéne benevezni, mivel fő a fokozatosság, de majd még meglátom, egyelőre a jogsi legyen meg.
Még nem eszik forrón a kását! Halvány az érdeklődés, de voltak ajánlatok:
- csere 250-es Majestyre, amire új gumik kellenek (i.á.390 ezer),
- csere Cagica Super city 125-ösre (kétütemű olasz? jaj ne!)
- csere CBF 250-re, 2005-ös, 550 ezerért (nem tudok ráfizetni)
Ráadásul van egy gondom is, de ez inkább anyagi: cserélni kellene a láncot és a lánckerekeket. Most már eléggé kezd nyúlni a lánc...a szett kb. 30 ezer. A nejem ki van akadva, hogy megint költeni kellene rá.
Tényleg, tud valaki olcsóbban lánc-szettet?
hiába próbáltam puncsolni a vizsgabiztosnál, hogy hadd menjek még egy kört, sajnos nem jött be és megvágott, de a második vizsgám tökéletes lett
a forgalom pedig szerintem sokkal könnyebb és szabadabb, mint a rutin, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom