szia Erika!
sok szeretettel üdvözöllek a fórumon
örülök, hogy itt vagy
remélem, hogy jövőre ismét találkozunk mágikánál
köszönöm kérdésedet, hála istennek apum jobban van, holnap már kiengedik a kórházból, de nagyon kell vigyáznia magára
Bemutatkozom: néhány hónapja egy kék Er-5 hátsófelén láthattatok egy fényképezőgép személyében! A ti pancser fotósotok bejelentkezik egy kicsit! Nem zavarok sokáig, de Gadusnak ígérten néhány képet! Örülök, hogy a fórumot olvasva hallhatok rólatok! És annak is, hogy a bolond időjárás ellenére jókat túráztok!
Kriszti!
Apukád, hogy van? Javult az állapota? Jobbulást kívánok neki!
Gadus!
Nagyon örültem, hogy a hétvégén sikerült összefutnunk és láthattalak! Jó volt együtt motorozni! Lütyő is szeretett volna veled találkozni!
Itt vannak a képek, amiket megígértem neked. Nem sikerült mindegyik tökéletesen, de azért elmennek!
Remélem, hamarosan újra láthatok mindenkit! Ha idén nem is de, jövőre Diszelen !
Sajnos a vásárlás még bőven odébb van, de ha meglesz még majd, akkor lehet szó róla :). Mivel még egyetemista vagyok, és csak jövőre végzek, majd csak azután lesz (remélem lesz) melóm, és akkor kezd el jobban gyűlni a pénzmag.
De remélem sikerül hamarabb eladnod, jó kis gép.
Örülök, hogy tetszik az ER5! Meg is ragadom az alkalmat, hogy a figyelmedbe ajánljam az enyémet, ami eladó: http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Üdv: Zimi
Bár nem Er 5 tulajként de a segítségeteket szeretném kérni.
Egyik cimbim kölcsön adta az Er-5-ösét és elnyaltak vele.
A kuplungkart és a kormányvéget könnyen orvosoljuk azonban a kormány is elgörbült...
Ha valakinek netalántán lenne vagy tudna bontottat valahol azt nagyon szépen megköszönném.
Ha netalántán lenne valakinek valami használható infója kérem köldjön egy emailt a passworld@freemail.hu - ra.
Gondoltam, regisztrálok a fórumra, mivel lassan (nagyon lassan :)) motorossá válok én is, és bár még csak a jogsit gyűröm, jövőhéten, vagy utána lesz a rutin vizsga, gondoltam megosztom, hogy egy ilyen Kawával tanulom az első lépéseket :) (bár a legelsők egy ybr 125 nyergében születtek, mert nem ülhettem fel rögtön az Er-5-re.)
Nagyon kezes kis gép, azt hittem, nehezebb lesz megszokni, mint a Yamahát, de pozitívan csalódtam benne, korrektül irányítható, és bár még nagy gyorsulások nem voltak, ill. hosszútávon sem próbáltam ki, de nagyon bejön ez a motor. Majd egyszer ha lesz rá keret, akkor egyébként is egy ilyesmi motort akarok venni, és eddig nagyon meggyőzött. Valamint az oktatóm is dicséri. Csak ennyit akartam.
Minden Jót!
Mint mindennek- a motor- autó ápolásnak is vannak szabályai, illetve alapvető tisztító alapanyagai!
Első lépés:
Motort bő- erős vízsugárral le kell veretni, hogy a rászáradt koszok fellazuljanak! Ekkor lehet megejteni, még a csapatás előtt a bogároldós részeket- lásd bogároldóval lefújni mosás előtt a problémásabb kütyüket (tükör- órák, villa, lámpa stb).
Ez után meleg vízben- jó minőségű sampont elkeverni a megadott arányban- ajánlom a Turtle wax Zip vax- át, vagy a Sonax extreme 2 in 1- ét (ez utóbbi cseppmentesre szárad).
HA ezzel megvagy, akkor jöhet a Bokkon által is leírt szarvasbőr a lakkozott részeken!
Motort ezután oldal sztenderre rakni, és befordítan ia kormány minél jobban támaszkodjon az oldaltámaszra! Ekkor kifolyik a hűtő lamellái közé befolyt maradék víz is!
HA megvagy hagyd megszáradni, mittomén menj el ebédelni ilyesmi (legalább jó fél óra kell!)- ez után a megfelelő lakk, és gumi illetve krómápoló szerekkel le kell kezelni a felületeket.
Króm részek Carplan Chrome Wheel & trim polish- át ajánlom- ez jó a korracélos kipu csövekre is nagyon!
Üveg részek Lidl- is W5 ablaktisztító!
Gumi részek W5 Lidl- is gumiápoló hab- nagyon jó a kerekre! Ülés W5 műszerfal ápoló- talán az egyetlen a sok közül ami nem hagy nyomot hanem szép ápolt érzést ad a gyári huzatnak!
Lakkozott részek- Turtle Wax metálra való vaxa, vagy jó a sima zöld színű is!
Van még egy termék ami szinte mindenre jó- ez pedig a Berner Wonder cleanje- de ez inkább akkor hat ha enyhén koszos csak a gép- előnye hogy jó krómra tükörre, lakkra műanyagra tehát mindenre ami a motorunkon van!
Kb. 2500 ft körül van árban!
Amúgy meg kísérletezz, és majd eltalálod mi a jó Neked is , meg a pénztárcádnak is!
Tudom nem feltétlen ide illik a kérdés,de már kezd idegesíteni a dolog.Mikor mosom a motort nem tudom mivel kéne letörölni szárazra,mivel ha simán hagyom megszáradni gyakorlatilag moshatnám újra és újra a vízcseppekre kerülő portól ami utána eléggé meglátszik.Az a megoldás sem jó ,hogy gurulok vele egyet a gyorsabb száradásért,mert 1 kisebb dombon lakom(kavicsos,poros),és ha vizesen gurulok vele akkor ugyan ez lesz.Ha esetleg van valakinek valami javaslata azt megköszönném.
Most minden nap vele járok dolgozni a 900 méterre lévő munkahelyemre, csakazértis.
a párodnak is ugyanolyan a bukója, mint az enyém!
sok szeretettel üdvözöllek a fórumon
örülök, hogy itt vagy
remélem, hogy jövőre ismét találkozunk mágikánál
köszönöm kérdésedet, hála istennek apum jobban van, holnap már kiengedik a kórházból, de nagyon kell vigyáznia magára
remélem, hogy tudok segíteni
üdv
zarándok
tudom, hogy a muszáj nagy úr és sajnálom, hogy nem tarthatod meg a motorkádat
Bemutatkozom: néhány hónapja egy kék Er-5 hátsófelén láthattatok egy fényképezőgép személyében! A ti pancser fotósotok bejelentkezik egy kicsit! Nem zavarok sokáig, de Gadusnak ígérten néhány képet! Örülök, hogy a fórumot olvasva hallhatok rólatok! És annak is, hogy a bolond időjárás ellenére jókat túráztok!
Kriszti!
Apukád, hogy van? Javult az állapota? Jobbulást kívánok neki!
Gadus!
Nagyon örültem, hogy a hétvégén sikerült összefutnunk és láthattalak! Jó volt együtt motorozni! Lütyő is szeretett volna veled találkozni!
Itt vannak a képek, amiket megígértem neked. Nem sikerült mindegyik tökéletesen, de azért elmennek!
Remélem, hamarosan újra láthatok mindenkit! Ha idén nem is de, jövőre Diszelen !
Széles utat, és jó időt hozzá mindenkinek!
Üdv. Erika
Sajnos a vásárlás még bőven odébb van, de ha meglesz még majd, akkor lehet szó róla :). Mivel még egyetemista vagyok, és csak jövőre végzek, majd csak azután lesz (remélem lesz) melóm, és akkor kezd el jobban gyűlni a pénzmag.
De remélem sikerül hamarabb eladnod, jó kis gép.
Örülök, hogy tetszik az ER5! Meg is ragadom az alkalmat, hogy a figyelmedbe ajánljam az enyémet, ami eladó:
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Üdv: Zimi
Bár nem Er 5 tulajként de a segítségeteket szeretném kérni.
Egyik cimbim kölcsön adta az Er-5-ösét és elnyaltak vele.
A kuplungkart és a kormányvéget könnyen orvosoljuk azonban a kormány is elgörbült...
Ha valakinek netalántán lenne vagy tudna bontottat valahol azt nagyon szépen megköszönném.
Ha netalántán lenne valakinek valami használható infója kérem köldjön egy emailt a passworld@freemail.hu - ra.
Üdv
Széles utat
Gondoltam, regisztrálok a fórumra, mivel lassan (nagyon lassan :)) motorossá válok én is, és bár még csak a jogsit gyűröm, jövőhéten, vagy utána lesz a rutin vizsga, gondoltam megosztom, hogy egy ilyen Kawával tanulom az első lépéseket :) (bár a legelsők egy ybr 125 nyergében születtek, mert nem ülhettem fel rögtön az Er-5-re.)
Nagyon kezes kis gép, azt hittem, nehezebb lesz megszokni, mint a Yamahát, de pozitívan csalódtam benne, korrektül irányítható, és bár még nagy gyorsulások nem voltak, ill. hosszútávon sem próbáltam ki, de nagyon bejön ez a motor. Majd egyszer ha lesz rá keret, akkor egyébként is egy ilyesmi motort akarok venni, és eddig nagyon meggyőzött. Valamint az oktatóm is dicséri. Csak ennyit akartam.
Minden Jót!
Üdv.: Gergő
Első lépés:
Motort bő- erős vízsugárral le kell veretni, hogy a rászáradt koszok fellazuljanak! Ekkor lehet megejteni, még a csapatás előtt a bogároldós részeket- lásd bogároldóval lefújni mosás előtt a problémásabb kütyüket (tükör- órák, villa, lámpa stb).
Ez után meleg vízben- jó minőségű sampont elkeverni a megadott arányban- ajánlom a Turtle wax Zip vax- át, vagy a Sonax extreme 2 in 1- ét (ez utóbbi cseppmentesre szárad).
HA ezzel megvagy, akkor jöhet a Bokkon által is leírt szarvasbőr a lakkozott részeken!
Motort ezután oldal sztenderre rakni, és befordítan ia kormány minél jobban támaszkodjon az oldaltámaszra! Ekkor kifolyik a hűtő lamellái közé befolyt maradék víz is!
HA megvagy hagyd megszáradni, mittomén menj el ebédelni ilyesmi (legalább jó fél óra kell!)- ez után a megfelelő lakk, és gumi illetve krómápoló szerekkel le kell kezelni a felületeket.
Króm részek Carplan Chrome Wheel & trim polish- át ajánlom- ez jó a korracélos kipu csövekre is nagyon!
Üveg részek Lidl- is W5 ablaktisztító!
Gumi részek W5 Lidl- is gumiápoló hab- nagyon jó a kerekre! Ülés W5 műszerfal ápoló- talán az egyetlen a sok közül ami nem hagy nyomot hanem szép ápolt érzést ad a gyári huzatnak!
Lakkozott részek- Turtle Wax metálra való vaxa, vagy jó a sima zöld színű is!
Van még egy termék ami szinte mindenre jó- ez pedig a Berner Wonder cleanje- de ez inkább akkor hat ha enyhén koszos csak a gép- előnye hogy jó krómra tükörre, lakkra műanyagra tehát mindenre ami a motorunkon van!
Kb. 2500 ft körül van árban!
Amúgy meg kísérletezz, és majd eltalálod mi a jó Neked is , meg a pénztárcádnak is!
Én bőr törlőkendőt használok.Ha jól tudom szarvasbőr.Autósboltban vagy a Tescoban vettem anno és nekem bevált.Próbáld meg
De rég jártam már itt...
Tudom nem feltétlen ide illik a kérdés,de már kezd idegesíteni a dolog.Mikor mosom a motort nem tudom mivel kéne letörölni szárazra,mivel ha simán hagyom megszáradni gyakorlatilag moshatnám újra és újra a vízcseppekre kerülő portól ami utána eléggé meglátszik.Az a megoldás sem jó ,hogy gurulok vele egyet a gyorsabb száradásért,mert 1 kisebb dombon lakom(kavicsos,poros),és ha vizesen gurulok vele akkor ugyan ez lesz.Ha esetleg van valakinek valami javaslata azt megköszönném.
Széles utat!