Abból még nem származott gond.Vezettem én olyanokat is amin egy váltásnál kétszer kellet kuplungozni .Akkor még mást jelentett a dupla kuplung.
Az általad használt gépeken(ER kivétel)muszáj kuplungolni. Pannónián fel és le is lehetett váltani nélküle. Jawa meg eleve kuplungolt váltáskor automatikusan. A 29 év azért szép.De azért a km a lényeg.Nade jogsija régebbi mint a tiéd.És?
Naná!De azért jó egy talpig lovagba öltözött seggrakétást alázni (kettőt meg főleg) Azért a völgyben lakotton lenyomtak.Ott nekem 50-nél nem gyorsul tovább.
Én azért ajánlom a kuplungot mindig. Jónak kell annak ennie. Az Er nek jó kis valtoja van. Anno a Zével jártam így, folyton lyukat váltottam. Hozzá kell szokni a labnak is, hogy tartod stb.
Nagyon más a kettő.Volt diagonál szett(talán négy)Aztán itt olvastam a Fisitől a Mischlen radiáljáról.Akkor még kissé drágább volt a normál pl. Heidenau diagonálnál de bepróbáltam.Azóta a második párat koptatom.Ha élvezetesen akarsz motorozni próbáld ki!Nem csúszik meg soha,ragad mint a kutyaszar.Utassal, dobozokkal pakolva kerültünk belső íven seggrakétákat.Nem is karcolt a lábtartó.
No kuplung felváltáskor másodiktól.Ha érzed a gépet erőteljes gyorsítás közben is nagyon simán vált.Nincs bólintás,nincs késés.Visszaváltásnál kuplung és pici gáz,hogy ne legyen durva a motorfék.Ez szerpentineken is jól jöhet lefelé.Felfelé más a mese.
Az mitől van, ha jobban kipörgetem akkor nem mindig sikerül a váltás? Marad a fokozatban, és újra kell váltanom. Már régebben is előfordult, de most megint!
Örülök, hogy hasznos volt, jó lenne, ha ennyi meg is oldaná a gondokat... Azonban nem akarlak riogatni, de ha a benzincsap nyitva van, a tűszelepeknek akkor is zárniuk kellene, szóval nem kéne karburálási gondot okoznia.
Hasznos volt a hozzászólás ! Pri állásban maradt a benzincsap, ezért fulladt. Rosszul emlékeztem, hogy a borulást követő indítózás után visszanyitottam On állásba. Köszönöm szépen !
Pri állásba kellet tekernem a borulás után. Csak így volt hajlandó beindulni. Aztán on állásban jöttem vele haza, de igaz hogy akkor még remegtek a térdeim is, meg való igaz nem azt figyeltem, hogy vajon hogyan húz a drága. De nem emlékszem rá, hogy fuladozni akart volna. Köszönöm szépen a segítő válaszokat !
25 kw-os az én motorom is. Egy időben mániám lett, hogy túl gyenge meg mennyire király lenne visszaállítani az eredeti gyári állapotot. Nem fogom. Egyrészt mert ahogy utánajártam egy átalakító szett 80.000 ft. Más méretűek fúvókák és a levegő nyílás is szűkítve van. A másik megoldás, hogy szerezni kell egy bontott, de nyitott karburátort. Az ár 35.000-től indul felfelé. Nos az én esetemben mikor is a motoromban most van 30.000 km. Ugyan milyen szinten kopott karbit vennék 35.000 ft.-ért ? Tehát úgy döntöttem, hogy nem kell hogy a végsebességem 180 km legyen. A menteszél 120-nál így is majd le szed a gépről. Spoiler meg nem kell, mert ez egy Naked. Jól van így ahogy van !
Megtudnátok mondani hogy a 25kw- os gépből hogyan kell a folytást eltávolitani hallottam hogy ki lehet szedni csak nem tudom hogy hol van.Persze lehet hogy már nincs benne.
Nem hiszem, hogy 10 másodperc oldalán fekve járatás miatt baja lett a karbinak... Vagy legalábbis nem szabadna. Ha arra gynakodsz, hogy kiürültek a karbicsészék, és azért viselkedik furcsán, akkor egyszerűen feltöltheted őket a benzincsap PRI állásba fordításával indítás előtt. (Csak aztán vigyázz, hogy ne hagyd úgy, amikor már mész vele, mert nem lesz tartalékod.)
Egyébként hosszabb állás után nekem is nehezebben indul (Spurival könnyebben :)), valószínű ez, meg a hideg idő is közrejátszik.
Az általad használt gépeken(ER kivétel)muszáj kuplungolni. Pannónián fel és le is lehetett váltani nélküle. Jawa meg eleve kuplungolt váltáskor automatikusan. A 29 év azért szép.De azért a km a lényeg.Nade jogsija régebbi mint a tiéd.És?