Elég jó kis történet- eddig nagyon úgy tűnik hogy az ECU halt el senki nem tudja miért- talán a Denso sem tudná. Slussz poén mire nagy nagy nehezen rá szántam volna magam a tök olcsó 400 ezres új ECU vásárlásra kiderült hogy nem lehet kapni azt sem tudják mikor lesz.. Fasza..
Ahogy Fisi mondja, sokminden lehet. Lehet a spirál szakadt, lehet a meghajtó nem forog, lehet az órában tört el valami... Egyébként a mutató nem mozog, vagy a számláló, vagy egyik sem? Ez már egy támpont lenne, pl. ha a számláló megy, csak a mutató nem mozog, akkor valószínű nem a spirállal van baj.
Köszönöm mindenkinek aki tippet adott légszűrő gumi ügybe.végül a nem várt c terv részeként volt kolegám hozzám vágott egy párat vigyed 2 sör lesz jeligére :-D
Érdeklődni szeretnék, hogy az ER-5 -nél normális ha a generátor deknijét levéve, kifolyt kb. 1dl olaj? (Önindítót kellett kivenni mert a pozitív bronzkefe megszorult a kefetartóban és nem indult a motor)
A Zè megállt 2 hete nem megy a benzinpumpa. Tudsz segíteni?
Ez kb ilyen.
Nos?
Vedd ki a spirált azt nézd meg. Ha nem szakadt haladunk tovább. Ez kb így megy
Sziasztok! Nem is en lennek ha nem lenne valami hiba...
Moat a valtozatosag kedveert a km ora szallt el igy este fel 10kor. Hetvegen tudom csak megnezni, gondolom a spiral szakadhatott el. Vagy masra is lehet szerintetek?
Elore ia koszi a tanacsokat!
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a választ, segítséget a nyeregtáskatartóval kapcsolatban!
Givi-t nem nagyon próbálok be az ára miatt. Valószínűleg keresek tovább bontott után, meg mellette megpróbálok felhajtani valakit, aki tud csinálni. Ez a felfogatási pont a lábtartó konzolon lévő dolog sokat segített, megnéztem, tényleg ott a lyuk, ezt eddig észre sem vettem, amíg most le nem hajtottam :)
Mégegyszer kösz :)
Még egy link új utángyártotthoz (16065-ös sz. alkatrész): http://www.oemparts.eu/oem5.as...(EU)&Y=2004&L=KA-ER5-3&O=Cylinder%20head&F=KA-ER5-3_AA&L2=KA-ER5-3_AA
Előrebocsátom, hogy ebben a témában nem sok tapasztalatom van, nekem nincs ilyen csomagrögzítő rendszere a motoron... De van elvileg kész megoldás, pl. a Givi tudtommal gyárt hozzá csomagtartó keretet. A felfogatási pontok a hátsó lábtartó konzolján vannak meg az utaskapaszkodó helyén. De igazad van, a legtöbben valóban maguknak csinálnak/csináltatnak konzolt, de ehhez nem tudok tippet adni, mint írtam. Egy embert ismertem, aki foglalkozott ilyennel, de már nem csinálja.
A fóliázás egyébként tényleg jó ötlet.
A teli tankos tárolás régen volt jó, most sajna pont fordítva van, a benzinben lévő adalékoktól még jobban rozsdásodik a tank! Valahol olvastam róla egy tesztet, fotók is voltak! A régi benzin jó volt, mert szinte adalékmentes volt!
Általában a fémtankos motorok kehéje.nekem is a gsxf rozsdamentes volt mig nem állt pár hónapot üres tankkal a rendőröknél.voltak olyan jófejek hogy megloptak egy telitankkal aztán elkezdett rozsdálni de az most nem ide tartozik.szóval erre a légszűrő gumira van valami ötleted honnét szerezhető be?
Koszi!
Érdeklődni szeretnék, hogy az ER-5 -nél normális ha a generátor deknijét levéve, kifolyt kb. 1dl olaj? (Önindítót kellett kivenni mert a pozitív bronzkefe megszorult a kefetartóban és nem indult a motor)
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Tibi
Ez kb ilyen.
Nos?
Vedd ki a spirált azt nézd meg. Ha nem szakadt haladunk tovább. Ez kb így megy
Moat a valtozatosag kedveert a km ora szallt el igy este fel 10kor. Hetvegen tudom csak megnezni, gondolom a spiral szakadhatott el. Vagy masra is lehet szerintetek?
Elore ia koszi a tanacsokat!
Mindenkinek köszönöm a választ, segítséget a nyeregtáskatartóval kapcsolatban!
Givi-t nem nagyon próbálok be az ára miatt. Valószínűleg keresek tovább bontott után, meg mellette megpróbálok felhajtani valakit, aki tud csinálni. Ez a felfogatási pont a lábtartó konzolon lévő dolog sokat segített, megnéztem, tényleg ott a lyuk, ezt eddig észre sem vettem, amíg most le nem hajtottam :)
Mégegyszer kösz :)
Vagy steelhorse motor Pécs- Kawa Zsolti rugalmas
- vagy érdeklődsz bontókban (pl. Ricsibontó http://motorbonto.com/)
- vagy túrod az online piacokat, mint az ebay (pl. http://www.ebay.co.uk/itm/carb..., bár ez azt hiszem a GPz500-hoz való, de jó eséllyel ugyanaz)
- vagy ha újat akarsz, akkor rendelsz a Kawasaki-tól (http://www.ivanics.hu/kawasaki/fooldal_3)
- vagy túrod a netet új utángyártott alkatrészért (pl. http://www.wemoto.com/bikes/ka... - ez elvileg 96-97-esre jó, de szerintem ugyanaz a 2004-esre is, vagy pl. http://www.ebay.co.uk/itm/Kawa... - itt is írja a leírásban, hogy gyakorlatilag az összes évjáratnál ugyanaz a gumi)
A fóliázás egyébként tényleg jó ötlet.