Ha már lánc téma, én is megvettem a láncot a cseréhez, de majd meglátom, mikor szánom rá magam, meg mikor kell. A szerelőm a múltkor (36e-es szerviznél) szólt, hogy hamarosan számítsak egy lánccserére, de szerintem nem mért rajta semmit, csak azzal számolt, hogy a következő 42e-es szervizet már nem mindig élik meg a gyári láncok...
Szóval még nem tudom mikor cserélek, majd megmérem, mennyire van elkopva, mostanában nem kellett utánaállítgatni... De a csereláncszett már megvan.
Ja egyébként Enumát vettem. Az eladó szólt, hogy népszerűsítsem a magyar képviseletet, úgyhogy be is rakom a linkjüket, mert megérdemlik: http://www.ekchain.hu/
Abszolút segítőkész, rugalmas és jófej a fickó, telefonon és email-ben is lehet keresni nyugodtan, a láncok magas minőséget képviselnek és kedvező árúak; én még kedvezményt is kaptam, úgyhogy elég jól jöttem ki a láncszettel, mindamellett tényleg nem fogok aggódni, hogy nyúlik vagy szakad-e. Úgyhogy hajrá, vegyetek Enuma láncot!
És jól mondja Fisi, gyárilag a Kawákon, de szerintem a legtöbb japán motoron Enuma lánc van, nézzétek meg a szervízkönyvben, vagy a gyári láncba is bele van ütve, hogy Enuma. Made in Japan.
(Gondoltam Fisinek beírom, hogy "én is megvettem a kínai Enuma láncot :)", de szerintem rajta kívül nem sokan értenék a poént. :))
Attól függ melyik DID változatot teszi rá:
ER-5-re az 520 VX2 nem való, hiába írják rá, hogy 70-80 LE-ig ajánlott, én a 20LE-s 250-es motorra tettem rá, de azon is nyúlik.
A gyári Enumának megfelelő DID típus az 520 ZVM-X.
Ha motor nélkül kell végteleníteni akkor azt mi is meg tudjuk csinálni. Tavtartom van azt padon egesz jól el lehet akár nittelni.. Vagy veszel egy nittelot azt másnak is megcsinálod pénzért azt vissza jön az ára.
Sajnos mint írtam a DID sem lesz jobb de remélem nem lesz igazam. Weasels se túl jó tapasztalatokkal van a DID ről meg két közeli havernek is nyúlt mint állat egyik CB 500- on másik Ninja 636- on.
A Suzuki által gyárilag használt fosch Regina lánc az gyárilag végtelenített, ez van most rajta, de nyúlik mint a rétestészta. Amit vettem DID-et, az meg préselős.
Simán csak végteleníteni kellene a láncot (motor nélkül), mert a hátsó lengőkart úgyis kiveszem a tűgörgők karbantartása miatt, tehát be tudom tenni magam is végtelenítve. Szóval csak kézben vinném a láncot - majd egyszer valamikor....
Az a baj hogy sok emberrel együtt még semmi sok mindenről kurvára nem hallottál meg nincs fogalmad róla- csak azt hiszed mivel pár hónapja vettél egy Er5 öt meg ezelőtt 20 évvel volt- vagy van két hurka Etz- d (nekem is volt imádtam amúgy), már annyira nagy tudású vagy hogy fellengzősen beszólogass másoknak. De ahhoz már lusta, meg eke vagy hogy utána nézz mi a fasszal szerelték azt a retek geci motort amin ülsz (nem- nem az Er5 a retek csak a baromságaiddal már nagyon felbasztál..)
Ezt szerelte már le valaki? Pontosabban az érdekelne, hogy levehető-e úgy, hogy a blokk a vázban van? Erős a gyanúm, hogy ez mögött lesz a megoldás a már korábban említett váltási problémáimra!
http://onlinedekor.hu/motor-ma.... De közöld a fényezővel, hogy ésszel, mert meghúzhatja a lakk. A színt leírtam már korábban, de ez a tank színétől függ igazából.
Ezt a csubakka vagy mi a faszom láncot nem ismerem de az Enuma valószínűleg nem lehet egy szar ha - én úgy tudom- az összes Kawa gyári lánca tőlük van...
Szóval még nem tudom mikor cserélek, majd megmérem, mennyire van elkopva, mostanában nem kellett utánaállítgatni... De a csereláncszett már megvan.
Ja egyébként Enumát vettem. Az eladó szólt, hogy népszerűsítsem a magyar képviseletet, úgyhogy be is rakom a linkjüket, mert megérdemlik: http://www.ekchain.hu/
Abszolút segítőkész, rugalmas és jófej a fickó, telefonon és email-ben is lehet keresni nyugodtan, a láncok magas minőséget képviselnek és kedvező árúak; én még kedvezményt is kaptam, úgyhogy elég jól jöttem ki a láncszettel, mindamellett tényleg nem fogok aggódni, hogy nyúlik vagy szakad-e. Úgyhogy hajrá, vegyetek Enuma láncot!
És jól mondja Fisi, gyárilag a Kawákon, de szerintem a legtöbb japán motoron Enuma lánc van, nézzétek meg a szervízkönyvben, vagy a gyári láncba is bele van ütve, hogy Enuma. Made in Japan.
(Gondoltam Fisinek beírom, hogy "én is megvettem a kínai Enuma láncot :)", de szerintem rajta kívül nem sokan értenék a poént. :))
ER-5-re az 520 VX2 nem való, hiába írják rá, hogy 70-80 LE-ig ajánlott, én a 20LE-s 250-es motorra tettem rá, de azon is nyúlik.
A gyári Enumának megfelelő DID típus az 520 ZVM-X.