Én köszönöm a cső mértet.Nekem is cserére szorul sajnos.A "profi szerelő aki restaurál,átépít mifacom lefelejtette a a csőről a bilincset cserébe olyan slagot mókolt fel ami menet közben hosszában repedt el.Ez marha jó vicc egy háromszáz km-nél járó tűz forró motornál.Blokkra és kipuffra. Elsőre becartam. De segített,hogy rigán és P20-on szocializálódtam.Mindent meg lehet hekkelni ezeken is.Kell egy marék szerszám.Alig kell a gyárit kiegészíteni.Ami kell az tapasztalat.Sajnos a mai új gépeknél ez már cart se ér.Úgy vannak kitalálva,hogy ne javítsd inkább VEGYÉL!
kicseréltem a keféket, meg kitakaritottam az inditót, most indit. de azé sanszos hogy gond lessz a szabadonfutóval, mert ha a kefe miatt lett volna az egyszerüen nem indit, nem csattog össze vissza. mindegy holnap tesztelem, ha jó megyünk hétvégén túrázni.
Jön az utolsó hétvége a jóidövel. készülődtünk a túrára. Erre ma reggel Ernöke nem indul. vagyis az indító csattog kattog, de a motor nem indul. kivettem az indítót, a kefék tövig lekopva. de szerintem a csattogást a szabadonfutó okozhatja. Holnap teszek bele új keféket, aztán meglátjuk. Ha elment a szabadonfutó, az javítható vagy csere? mibe kerül? újban, bontottban? akkor egyelőre vége a szezonnak. kibirhatta volna még ezt a hétvégét.
Van benne, megnéztem beindítás után már meleg volt, azt hittem, hogy a műanyagnak van ilyen pirosas színe, de nem a folyadéktól ilyen, csak mivel nem volt benne buborék azt hittem üres!
Az ingadozó alapjáratot mi okozhatja? A motor jól megy esetleg egy karbipucolás, vagy netalán vizes lenne a benya, és elég ha leengedem az úszóházat?
Hónapok óta nem is értem hozzá.De egy pöccre indult .Preferálom a megbízható technikát.
Nálam ez két szereplő: Kawa és az OPEL.A Kawa régebben meg van mint az új autók.Az első zsír új cuccom volt hitelre (4 hónap,hiba volt)
Semennyiért el nem adnám.
Hát a nyuves csava ujonnan 10 rongy mindenestol,igy neki mar nem kell megvennie. En a spiralon csodalkozom hogy higyan fert hozza a keze az orahoz a plexitol???
Szerintem meg ilyen kisebbségi zugbontós orgazdák kiadják a purgyénak a parancsot, hogy ilyen alkatrész kell, aztán azok meg lelopkodják, ha látják. Középiskolában én is ismertem közvetve ilyen nem a napon barnult egyént, aki abból szerezte a sörre valót, hogy parkoló autókról szedett le ezt-azt, apróságokat, ami könnyen mozdítható, aztán valami orgazdának mindig el tudta passzolni. Pontosabban szerintem az orgazda adta le neki a listát, mire van kereslet.
Kizárt dolognak tartom, hogy egy ER-5 tulaj a parkolókat járja, hogy más ER-5-ökről lopjon le alkatrészeket a sajátjához...
Srácok most komolyan: Ki az a redvás gyökér, aki nekiáll egy parkolóban motort bontani? Na az ilyet verje hátba 120 nál a lánc, mégha ez nem túl szép is. Eldobom az agyam, hogy mik vannak.
Most mi ez a rosszindulat, lehet csak megneszelte valaki, hogy szakadt a spirál, aztán ki akarta cserélni... Lehet ha vár még wapsubari egy fél órát, akkor rajta lett volna a vadiúj spirál, meg egy csili-vili felfogatócsavar.
Amúgy meg jogos a felvetés: Miért nem méred le? Az a biztos.
Az ingadozó alapjáratot mi okozhatja? A motor jól megy esetleg egy karbipucolás, vagy netalán vizes lenne a benya, és elég ha leengedem az úszóházat?
Nálam ez két szereplő: Kawa és az OPEL.A Kawa régebben meg van mint az új autók.Az első zsír új cuccom volt hitelre (4 hónap,hiba volt)
Semennyiért el nem adnám.
Kizárt dolognak tartom, hogy egy ER-5 tulaj a parkolókat járja, hogy más ER-5-ökről lopjon le alkatrészeket a sajátjához...