köszi igen én azt hittem hogy a kieggyenlitőn keresztül kell feltölteni .Hála istennek a tank dugig van úgyhogy kinlódhatok egyedül de le kell vennem mert a rendszert át akarom öblíteni .Mint a tejeskávé olyan víz jött le.Amúgy a hűtőfolyadékot dugig kell önteni? kb hány liter?
Na várj, Te most eddig a kiegyenlítőtartályon keresztül akartad feltölteni a hűtőrendszert? És azért nem folyt le a víz? Azt hittem az nem kérdés, hogy hol a feltöltő... Amúgy igen, a tank alatt van, és onnan kéne feltölteni a rendszert. Benzinfolyás nélkül nem nagyon lehet levenni; 3 féle módszer ismeretes az effajta szerelésekhez:
1. A standard eljárás az lenne, hogy leereszted a benzint (benzincsap PRI állásba, karbicsészék kifolyójára gumicsövet csatlakoztatsz, és a csavarokat eltekkerve lengeded a benzint). Ezután az összes csövet nyugodtan szét lehet húzni, nem lesz bennük benzin.
2. Ha ezt nem akarod, akkor létezik olyan megoldás, hogy csak a benzincsapról húzod le a csöveket (kivéve persze a tank és a csap közti csöveket); némi kínlódással megoldható, hogy a csappal együtt szereld ki a tankot, a csap továbbra is ott fog lógni a tank alatt, és elzárja a benzin útját, nem folyik ki, már amennyiben a csap zárt állásban van. Valamennyi benzin viszont így is ki fog folyni, a csap és a karbi közti csőben is van ugyanis normálisan benzin (kivéve, ha a fenti módszerrel leengedted).
3. Megoldható, hogy a tankot nem szeded le teljesen, csak a rögzítését szünteted meg (hátul egy csavar, elől meg le kell húzni a tartóról), és ha nagyon ügyes vagy, és/vagy esetleg van segítőd, és a csövek is elég hosszúak, akkor kicsit eltolva, elfordítva, megemelve hozzáférsz az alatta lévő dolgokhoz, anélkül, hogy bármilyen csövet is széthúznál. Így dolgozni viszont elég kényelmetlen, a veszélyekről nem is beszélve (ha nem tartja a segítő, hanem valahogy oldalra csúsztattad, aztán véletlen lelököd a tankot, akkor egyrészt nyertél egy horpadást, meg újrafényezést, másrészt kitépi a csöveket, és minden benzines lesz). Szóval macerás, de nem lehetetlen szétbontás nélkül hozzáférni a tank alatt lévő dolgokhoz.
2 féle tartály létezik: egyiknek az aljára csatlakozik a hűtő ről érkező cső, másik esetben pedig a kupakon keresztül megy az aljára. Elsőnél csak lehúzod a csövet a tartályról és lefolyik, másiknál ki kell szívni vagy leszerelni.
Ne akassz már ki.. Smice elmondta, nem fogja bírni. Se ragasztó se forrasztás. Vegyél egy bontott hűtőt. Ez a ragasztós taknyolas nem fog bejönni.
Manual angolul van, el kell ezt is fogadnod. Nincs magyar.
De a google fordító elég sok mindenre jó, a lényeget legtöbbször kihozza a szövegből. Amúgy sose késő egy idegen nyelvet megtanulni. Hajrá!
Mondom nem tudom pontosan, milyen fülekről van szó... Ha fém, akkor szerintem hegeszteni kellene. Ha műanyag, akkor valahogy csatlakozik a fém hűtőhöz (pl. rá van csavarozva?), akkor meg talán az lenne a legjobb, ha leszednéd, és egyben cserélnéd egy újra. Vagy a műanyagot is lehet "hegeszteni"... Én a ragasztókat nem erőltetném.
Hát ha úgy vesszük mindkettő, a motor járatásával magát légteleníti, de a motort Neked kell járatni (és ellenőrizni, hogy van-e még buborék). A szervízkönyvben szépen le van írva amúgy az egész procedúra, érdemes beszerezni, több helyről is le lehet tölteni.
Az uverapid az a kétkomponensű műgyanta? Hirtelen nincs előttem, milyen fülekről van szó, de szerintem nem. A műgyantával az a baj, hogy hiába erős, nagyon merev, és hosszú távon nem fogja bírni a motor rezgéseit, rázkódásait, úthibákon átbukdácsolást, és el fog repedni. Arra jó, hogy egy könnyű műanyag idomot megragassz vele, de egy tartófület, amit a hűtő súlya terhel, arra biztosan nem.
[www.manualedereparatie.info.zip]http://www.manualedereparatie....[/url]]