A partzilla biztos jobb is, szerintem az oemmotorparts elég drága, még lehet akár hivatalos kereskedőkkel is olcsóbban jössz ki. Én csak a robbantott ábrái miatt szeretem, mert tényleg minden alkatrész frankón fent van, cikkszámmal, sokszor méretekkel, mint itt is, úgyhogy kb. erre használom. És ráadásul ritkább típusok is fent vannak pl. 20 éves európai motorok, robogók, smkp.-k... Ilyenek a partzillán nincsenek. Nekem a lassan 20 éves Derbi Senda miatt érdekes ez főleg. De alkatrészt tuti nem fogok rendelni tőlük, olyan áraik vannak...
Én majdnem minden nap megyek Újpesten az Árpád úton kifelé, de 13:45 csak pénteken fordulhatott elő. Egyébként 14:20, vagy 16:20 körül. Neon sisak, hátsó doboz. :)
Ezen az oldalon találtam méreteket is: http://www.oemparts.eu/oem5.as...(EU)&Y=2004&L=KA-ER5-3&O=Muffler&F=KA-ER5-3_AE&L2=KA-ER5-3_AE
Az szép amúgy, hogy csak így elvitték...
Ez nem ilyen egyszerű- nézd a bontott ábrát- sok minden hiányzik- rendelj a Kawától újat- segítek.
Hiányzik-
csavar- anya- két gumi pogácsa és a dísz alátét!
Ááá, most olvastam pont a sztoridat a Z fórumon, hát ez atomkirály... Mármint az, hogy csak ennyi baja volt. Amúgy esküszöm már pont túrtam itt a külföldi fórumokat neked, hátha tudok találni valami hasznosat, de ilyen sehol nincs, hogy csak úgy magától meghal az ECU, minden előzmény nélkül, a Z-n meg pláne sosincs vele baj, úgyhogy bennem is erős kétségek támadtak, hogy ez tényleg ECU hiba lenne... Bakker, még jó hogy nem vetted meg 400-ért.
Na, a lényeg hogy nincs vele gond, irány motorozni, ha nem hazudik a netes meteorológus, akkor a következő hetekben még napos, száraz időre lehet számítani, szóval motorra fel!
Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy a képen lathato helyre mekkora csavar valo, metrikus menet stb.,a kipufogot tartja. Valakinek az auchan parkoloban jobban kellett mint nekem.
Elore is koszonom a valaszokat!
Szerencsére megoldódott- a motor vissza tért az életbe.
Baxott szopatós hiba egy rejtet csati volt elkoszolódva tele vízzel a kábelkötegben. SZal KAwa lives again!
Bontott ecu szett kapható ezt legutoljára hagyjuk, ekkor komplett zarak cseréje stb, egész eleje szét szed még tanksapka stb is csere. Egy ilyen szett ára is kb 120 ezer ft.
Több körben eddig úgy tűnik. De mivel a szerelő is volt Z tulaj, és tapasztalatai szerint a Z 750 az egyik leg probléma mentesebb tipusa a Kawanak így még párszor neki fog szaladni hogy kiderítse nem e menthető a dolog. Immoj eladó kimerve stb, de gépre dugva semmi kommunikáció a Computerrel.
Nem a Kawa csinálja de szoros az összeköttetés velük. Eddig szerelő vs Z750S 0-1..
1000 %, hogy az ECU a hibás? Ha véletlenül veszel 400k-ért és nem az a rossz, akkor mi van?
(Magyarul Kawasaki márkaszerviz a megfelelő célműszerekkel állapította meg hogy az a rossz?)
Igen szép, meg boldogabb lett egy km óra spirállal is az illető, bár gyanús, hogy az szakadt volt
http://www.oemparts.eu/oem5.as...(EU)&Y=2004&L=KA-ER5-3&O=Muffler&F=KA-ER5-3_AE&L2=KA-ER5-3_AE
Az szép amúgy, hogy csak így elvitték...
Hiányzik-
csavar- anya- két gumi pogácsa és a dísz alátét!
REmélem én is hogy most már nem jön semmi szar ezek után- nagy kő esett le a szívemről :
Na, a lényeg hogy nincs vele gond, irány motorozni, ha nem hazudik a netes meteorológus, akkor a következő hetekben még napos, száraz időre lehet számítani, szóval motorra fel!
Elore is koszonom a valaszokat!
Baxott szopatós hiba egy rejtet csati volt elkoszolódva tele vízzel a kábelkötegben. SZal KAwa lives again!
Nem a Kawa csinálja de szoros az összeköttetés velük. Eddig szerelő vs Z750S 0-1..
(Magyarul Kawasaki márkaszerviz a megfelelő célműszerekkel állapította meg hogy az a rossz?)
Sajnálom ami géppel történt. Nincs egyik bontóban se barátságosabb áron?