Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mitől szokványos a rozsdás tank?Enyém is 04-es és nem volt ilyen gondom.Persze nem tankolok vizet és hagyom dolgozni a tankban.Egy elmélet szerint ha lehet legyen mindig tele (pláne ha sokat áll).
Sziasztok, egy ismerősöm gépét pofoznám ki,szokványos rozsdás tank miatti dugulások stb.bontáskor vettem észre ezen az er5-ön hogy az airbox és a karbi közötti gumi csonk sérült és tömitetlen.Inkább suzuki vonalon vagyok jártasabb szóval kérdésem az hogy ilyen csonkot be lehet szerezni külön? Pest környéke érdekelne leginkább de a posta is jó,bontott is opció lehet.2004es a jószág.üdv Bandi
Suzuki GS500-am van egy hátsó dobozzal, a hozzá való Givi konzollal. A szövet nyeregtáskákat tökéletesen hozzá lehet hevederezni a konzol száraihoz, nem lötyög, nem mozog. Az idomra meg ragassz átlátszó fóliát, akkor össze sem fogja karcolni a fényezést.
Sziasztok!
Új ER-5 tulaj vagyok.
Nyeregtáskával kapcsolatos kérdésem lenne, kb. 15 literes táskákat szeretnék rá rakni, ez még pénzben is megfizethető.
Kell hozzá tartó, ami az idomtól eltartja (szerintem megnyomorgatná, a felfogatási pontnál meg már törve is volt)? A tartó felfogatásához vannak gyári pontok? Elvileg vannak, de nem nagyon vettem észre. Doboztartó konzol van, elvileg ahhoz hozzá lehetne valahogy mókolni.
Neten láttam már készen, de sajna elvitték, a képen viszont az árnyék miatt nem lehetett kivenni, hogy hogyan lehet rögzíteni. A tulaj ajánlotta, hogy csináltassak, de lövésem sincs, hogyan kezdjek neki.
A válaszokat előre is köszi!
tudom de jó mély gödör volt benne, igy most jó. gyújtáskapcsoló betétet meg megpróbálok újat rendelni valahol.
Vagy is pontosabban a szulfátosodásra, ami ismét kontakt hibához vezethet!
Ha be volt égve, akkor inkább csak tisztítani kellett volna, majd kontakt spray-vel befújni! A cinezés hajlamos az oxidációra!
köszi Parabellum a tippet.szétszedtem valóban be volt égve, megcsiszoltam megfuttadtam czinnel. igy most már jó. viszon arra jó volt hogy a pdf-ben talált rajzot alaposan átnéztem végigmértem és tisztába jöttem a rendszerrel.
sajna a trafón van áram. sőt az a baj hogy a másik póluson is folyamatosan van feszültség. pedig ott a ledes próbalámpának villognia kellene indítózás közben. valószínűleg a jeladótól nem jön jel, vagy az elektronika mondta be az unalmast.
Egy lehetőség a gyújtáskapcsoló kontakt hibája.Pár éve én is szívtam vele.Szétszedés,érintkezők csissz és azóta nem csinált ilyet.
sziasztok. kellene egy kis segítség. tegnap leállítottam a motort, minden rendben volt. ma akartam menni vele nem indult. az indító forog. nincs gyújtás. odáig jutottam hogy gyújtó elektronikából nem jön ki szaggatott jel a trafóhoz. hol van a főtengely jeladója? el szokott az romolni? merre keressem a hibát?
Na szelephézag letudva, volt olyan kipu. szelepem aminek a hézaga 0.1 alatt volt, ahogy már valaki korábban írta, a 8 hézag 9 felé állt! Még a hűtő légtelenítésével szórakozok, aztán jön a próbamenet, valami azt súgja, hogy most a karbi szinkront kéne megnéznem csak nem találom a szívócsonkon a csatlakozási lehetőséget! Valaki meg tudná mondani merre van? Vagy ideiglenesen le kell húzni valamelyik csöveket?
Igen használtan, első nagy motorom, ezért is nem vettem újat, legyen egy kis gyakorlatom, ne a millás vasat törjem. Szeretem ezt a motort másfél éve van nálam, sajnos a tavalyi szezon nagy részét szervizben töltötte, idén is már sokszor volt, ez hála a szerelőnek is aki, ahogy észrevettem nem volt vele hajlandó annyit foglalkozni.. Na mindegy, most úgy néz ki rendben van, csak már a legkisebb hibánál is a víz ver, hogy mi jön megint elő...
Kb 700 körül tartok és hát annyiért már kaptam volna egy fiatalabbat is. De nem baj Ő az enyém és igyekszek megadni neki minden jót! és ezer hála még egyszer mindenkinek a sok segítségért!
nem lecserélni akarom, hanem összerakni.
Meg lehet csinálni (Bármit meg lehet)Ha pölö jó lakatos vagy ez semmiség.Tudom,hogy nem tűnik lakatos melónak de nekünk schlossereknek azt tanították,hogy bármit meg lehet javítani.A szervizes kidobja mi megcsináljuk.Minimális eszközparkkal és főleg alkotó fantáziával menni fog.
Motoroséknál ez elvárás.
Láncot megkented-e már?
vegyél egy azonos méretű nyomógombot és szereld be pl.
Indítókapcsoló ki van törve, és már unom a csavarhúzófejjel indítást. Minden oké, csak a műanyag pöcök a rugóval, és a kis fémmel hiányzik. Nem akarok teljes jobb oldali kormánykapcsolót cserélni. Valami tipp?
Valaki meg tudná adni az O gyűrű méreteket amiket érdemes lehet cserélni, amik a hűtővíz beöntő, és a hengerfejnél vannak! Hétvégén szelephézag ell. és akkor már azokat is kicserélném!
Felteszem használtan vetted: Spec én mióta tehetem inkább (Csak) zsír újat veszek.A velejáró hatalmas értékvesztés ismeretében is. Rosinantét (Kedvedért ER5) 2004 őszén vettem és egy gyújtáskapcsoló javítás (olcsó) meg hátsó teló pár cserén kívül (drága és bonyolult)semmi hiba se volt.Van benne km.Látott pár országot és hágót.Sosem adom el.
Rigán,Pannónián,Jawán nőttem fel.Azokat kellett javítani.
Ne add fel, jó kis gép ez. Csak tedd rendbe és megbízható lesz, ne aggódj.
Köszi!
Akkor megfújkálom a csatikat egy kis kontakt srpay-vel, meg biztos ami biztos megnézem a vizet is
Kezd elegem lenni ebből a motorból, jól beválasztottam...
Szia. Tuti, hogy kontakthiba. Amúgy a ventillátornak nincs köze a visszajelzőhöz.
Sziasztok!
Rég irtam mar hibajelenseget , ahogy lattam a forumon nem irt meg senki ilyen hibat. A jelenseg a kovetkezo, indulas utan, vagy teljesen random elkezd pislakolni a hofokjelzo, elvileg a ventilator mukodik, bar lehet nem mindig kapcsol be... A visszajelzo se erosen vilagit, csak ugy pislog. Elkepzelheto, hogy valami kontakt hiba? Vagy kezdjek aggodni megint?
Elore ia koszi a segitseget