Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem lett nagyon baja, -csak az esés utáni nyűgöskodes és a régen be nem indítottság miatt pruszkol.
Sziasztok !
Az ősz végén egy kanyarban megcsúsztam a motorral. Fékezés után Kb. 30-al féloldalra csúsztam. Abszolút a rutintalanságom miatt következett be a csúszás. Örülök, hogy ennyivel megúsztam a figyelmeztetőt. Viszont a motor kb. 10 másodpercig még járt vízszintes helyzetben mire észbe kaptam és leállítottam. Azóta eltelt kb. két hónap és most volt időm beindítani ismét. Egyébként még hazatudtam vele jönni. A kormány volt elfordulva ( remélem csak a kormány ) meg egy kis horzsolás van a generátor deknijén. Szóval ma indítottam be és iszonyatosan nehezen indult be. Holott addig pöcc röff. Sokáig kell járatni a szívatón, pedig csak a hidegindításhoz kellett a szívató utána már lehetett is visszatolni . Ráadásul míg be nem melegszik rendesen füstöl. Olyan mintha karburátor gondja lenne. Létezik, hogy az eldőlés miatt baja lett a karburátornak ? Sőt, az üzem meleg motor most gázadásra fuldokol. Arra emlékszem, hogy a borulás után is ott a helyszínen nehezen indult újra. De arra gondoltam, hogy biztosan kiürültek a karburátorok a vízszintes helyzetben való járáskor. Szóval ha valaki esetleg borulás után tapasztalt ilyen jelenséget. Nagyon örülnék ha megosztaná a tapasztalatát.
Friss kecskevér.............az a legtutibb.
Én sem szoktam, elég is bele egy. Anno még Debrecenben mondta egy szerelő hogy sajnos a hosszabb állás során kiválhatnak a benzinből dolgok, amik később problémákat okozhatnak, pl. fúvóka eltömődik, tűszelep nem zár rendesen... Azóta ezt sokan mások is megerősítették. Ő egyébként valami Yamalube adalékot tett bele akkor (szerintem ezt: https://www.shopyamaha.com/pro...|34&dealernumber=), mert a Yamahával volt szerződésben, de igazából sokan forgalmaznak adalékokat, szóval lehet mindenféle adalékot beletenni. Azért a Spurit választottam, mert ez magyar, és már sokaknak bizonyított, és az üzemanyag stabilizálás mellett egyéb jótékony hatása is van. Emellett nem hiszem, hogy kéne még más.
Ha nekem most fékbetétet kellene cserélnem, lehet bepróbálkoznék egy ilyennel:
http://motoralkatresz.eu/termekek/EBC/FA229HH_fekbetet/
Egyetértek!!!
Világos csak nem akarok semmit elcseszni a t5-el is igy kezdtem de már behunyt szemmel is összetudnám rakni azért köszi.
Nem.
Amúgy ez az "elegetek van belőlem dolog" azért nem igaz. Már korábban kifejtettem, hogy azzal van a baj (személy szerint nekem), ha valaki nem akar tanulni, hanem csak a kész dolgokat akarja rögtön, lehetőleg pontosan leírva és nem tűnik úgy, hogy bármennyi energiát is belefektetne a probléma megoldásába. Nem kell mindenkinek szakinak lennie (én sem vagyok) de a hogy kell izzót cserélni, hogy kell jobbra fordítani a kormányt ha éppen balra áll jellegű kérdéseket feltevő ember inkább ne nyúljon semmihez erről ez a véleményem.
Ezt ne vedd magadra, általánosságban mondtam. Kérdezz nyugodtan, én is segíteni fogok, ha tudok, de fektess energiát a dologba, mert máshogy nem megy.
Tudom már elegetek van belőlem de nagyon kezdő vagyok még jól jön minden jótanács.Ti szoktatok a spurin kivül más adalékot a benzinbe tenni ?
Huhh eek szerintem kitalált árak.
Öcsém beregget és kapot 30%-ot.Rögtön,kérés nékül.És folyamatosan nem akció.Ha szerelő vagy és sokat veszel sávosan kapod a nagyobb %-o.És valahol az alján van az ami a nyereséggel növelt beker ára a Lang-nak.Szóval nyugi nem ennyiért veszik.

Nekemsem csak H100-hoz vadászot cuccot oszt meglátta.
Na de ott nem a betétek alapárai közt van különbség, hanem hogy a Láng ad 30% kedvezményt a Brembo-ra, a Nissin-re meg nem (mert nem forgalmazzák)! De a linkeden is látszik, hogy pl. a Bendix meg a Brembo közt pár száz Ft különbség van, na ilyen differenciákat találtam én is. Ez nekem egy tizenpárezer forintos tételnél bőven az "árban nincs nagy különbség" kategória. Akciókat vadászni persze lehet.

Amúgy köszi a tippet! Eszembe nem jutott volna, hogy a Láng Autónál keressek motoralkatrészt. (Már azon is meglepődtem, hogy a Bárdinál meg a Unixnál vannak - valahogy nekem nem triviális, hogy motoralkatrészeket is forgalmaz egy autós bolthálózat.)
De már ez is valami
Használati van magyar, szervizkönyv nincs....
Aki keres az talál
Linket! Köszi
Dehogynincs különbség,ha spec a Lang-hoz szépen szólsz (sacc bereggelsz a webáruházba) simán kapsz 30%-ot,úgy már egy brembo SA becsúszik vastagon 10 alá,a cbr-be így lett 15 ből a komplett szett meg két tárcsára,és nem eszi a tárcsát jobban mint bármi más.
EBC egy 20-as.Persze ha organikus a kedvenc és nem fékezel senki kedvéért sem lehet olcsóbb is.
Én maradnék a gyárinál (Nissin), ha nincs gondod vele. Ahhoz a motorhoz/tárcsához tervezték, viszonylag tartós, megfelelő fékerőt biztosít, teljesen jól kiegyensúlyozott fékbetét, ráadásul szerintem árban nincs nagy különbség a különböző (jobb) márkák közt. Szerintem akkor érdemes betétet váltani, ha nagyon nem vagy elégedett (de egy rossz fékhatásnak sokszor nem a fékbetét az oka, máshol is érdemes keresgélni); vagy akkor, ha tárcsát cserélsz, ha azonos a fékbetét meg a tárcsa gyártója, akkor szinte biztos, hogy jól fognak egymással működni. Ellenben ismerek olyan történeteket, hogy a Brembo fék pillanatok alatt megette a Nissin tárcsát, és ki lehetett dobni mindkettőt... És nyilván egy márkán belül is többféle termék van sokszor. Szóval nagyon meg kell nézni, mi mivel illik össze.

Fisinek bejöttek a Goldfren betétek, de ő is Goldfren tárcsákkal használta/használja őket, ha jól tudom.
Én jövő tavaszra készülve vettem EBC tárcsát/betétet, még nem raktam fel, de szerintem nem lehet rossz. Ha jól emlékszem, weasels használ EBC-t, és neki is bejön.
A Ninjámon hátra rakott a szerelő TRW-Lucas betétet, tulajdonképp azzal sincs gondom, ha fontos az alacsony ár, akkor ahogy nézegettem, a TRW-Lucas termékek elég jó ár-érték arányúak, és a minőségükkel sincs probléma. Bár élettartamban nem tudom még, mennyit bír ki, meg azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy hátul nem olyan érzékeny az ember a jó fékre, de nem rossz választás, ha az ember kifejezetten valami gyáritól olcsóbb megoldást keres.
Ez is kb. az "ahány ház, annyi szokás" kategória. :) Én nagyrészt Fisivel értek egyet, tankban/karbikban benne lehet hagyni a benzint, de a Spuri nem árt, a szükséges koncentrációt ld. a címkén; könnyebbé teszi az indítást és meggátolja, hogy a benzinből kiváljanak nem kívánatos dolgok, amik később problémát okozhatnak; én láttam már a hosszú állástól berohadt karbit, amiben a benzinből kivált trutymó volt.
Szerintem is a legjobb, ha időnként használva van a motor, de akkor tényleg menni kell vele annit, hogy minden rendesen átmelegedjen. Ismerek olyat, aki télen csak néha beindítja, aztán 2 percig üresben, állványon húzza a gázt mint állat, aztán leállítja és vissza. Szerintem ez a legrosszabb.
Én meg a régi iskola híve vagyok:83-tól. Véleményem ismert :Spártainak nevezhető.(összességében a tapasztalat közelít a 900.000km-hez.Ez persze sok géprejű de 1100Km kivételével(ami rakéta szállító (9T22B)mind saját volt.
*ismerős Er5 tulaj- mikor lesz már javítási lehetőség a hsz. -eknél?
Én meg a tapasztalataimnak- épp csak 2- 3 Er5 isemrős tualj szopott ezzel be tövig eddig..
Dobozra rá van írva- bammeg..
Kereső itt felül- kb hatmilliószor leírtuk már- sok sikert!