Azért , mert sosem engeded el a gázt.
Amúgy hidd el, hogy nem jó ha mozog. Ha nem passzentos, gyakorlatilag minden motorfékről történő gázadásnál lendületből kap bele a lánckerék a kerékbe, azaz nagyobbat ránt a láncon, a lengőkaron, a kerékcsapágyakon, szinte mindenen, mint kéne, főleg kis sebességen. Azaz jobban terheli a láncot, csapágyakat, stb, stb. Taschner mester ugyanezt mondta ZR-nél és én is inkább neki hiszek. Különben minek cserélted, ha nem zavart? Egy ezresért megcsináltam volna
Kihézagoltam a menesztő gumit 3,5mm kellett mind a 6 helyre, most meg sem mozdul a lánckerék az agyban! A rántás sokkal kisebb lett, valamint csendesebb lett a váltó is, nem zakatol akkorát, ha egyesbe rakom, és a felfelé váltások is sokkal simábban csendesebben mennek! Ezt nem gondoltam volna!
Én is arra tippelek, hogy inkább üzemanyag vonalon kell gondolkozni, nálam az injektor beállítása, ER-5-nél a karbi lehet... Vagy pillangószelep szorul vagy ki tudja mi... De annyira nem zavart sose, hogy nagyon utánajárjak, szóval fogalmam nincs. Nem kell elengedni a gázt, és meg van oldva.
Az lenne furcsa, ha nagy hidegben is szívató nélkül indulna. Az, hogy nyáron szívató nélkül indul, szerintem természetes.
Nekem a másik motorom újkora óta csinálja ezt a rángatást, (ha nem kuplungolsz ki, hanem teljesen elcsukod a gázt, motorfékkel mész, majd újra gáz, akkor ránt egy kicsit) - szóval nem biztos, hogy a menesztőgumi kopása a hibás (nálam biztos, hogy nem), de azért persze nézz rá.
Használtat biztos nem vennék. Nekem 2 réteg gumi kellett. Arra kell figyelni, hogy a menesztőgumi tagjait összekötő kis darabok alá ne kerüljön a pótlásból és akkor szépen minden a helyéra megy. Amúgy eddig remekül szuperál.
Milyen egy rugóra jár az agyunk, én is bicikli belsővel akartam operálni, csak én nem így gondoltam, de majd holnap meglátom mekkora a hézag (vagyis ma)! Amúgy találtam egy használtat 5K-ért, de lutri, ki tudja mennyit ment és hogy van szétkopva! De szerintem is marad a repair, én szeretek mindent magam csinálni! Csak még a szelep hézag van hátra, és szeretném még idén megcsinálni, mert nyugtalanít, ki tudja, hogy az előző tulaj mikor ellenőriztette!
Úgy néz ki menesztő gumi lesz az oka a rántásnak, megnéztem és elég sokat el tud mozdulni a lánckerék, remélem kapok hozzá nem túl drágán! Holnap mindenesetre megnézem belülről is!
A plusz kefe meg 3500 hozzá- szal 1500 ide, ja meg egy köszi, amiért elősegíted az eladást..
Nem mellesleg a németeknél nincs rá akcijjó azért szabtam meg ezt az árat, de köszi az infót- marad a 7... elfér a szekrényben- a K&N mosható olajozható légszűrőt sem adom alább 11- 12- nél, volt a motorban 1500 km-t tiszta még az is elfér itt ..
Az normális, hogy ilyen enyhe nyári időben is szivató nélkül indul? meg azt is furcsállom, hogy amikor visszaengedem a gázt és gurulok egy kicsit, majd újra gázt adok ránt egy picit a motor! Ez mitől lehet?, sok benzint kapna?
Kösz a magyarázatot!
A Tsubaki láncról most hallok először de így utánanézve nem tűnik rossznak. De amúgy biztos nem gyári, a gyári lánc Enuma.
A Weicon márkát egyébként ismerem, szerintem nagyon jó minőségű termékeket gyárt, főleg ipari felhasználásra, de konkrétan ezzel a spray-vel semmi tapasztalatom. Ha nem jön le a láncról nagy sebességnél sem és rendesen ken, akkor nem lehet gond. De mint mondottam nekem már nem sok közöm van a láncfújáshoz.
Vegyél egy ilyet- ez tökéletes.
APropó- ha valakit érdekel 7 ezer ft- ért van egy alig használtam, zsír új pót ecsetekkel, a láncolajzó óta okafogyottá vált a létezése, így eladó lett.. http://youtu.be/cuay0vkL4IU
Viszont ha legközelebb valami ilyesmi hasznosat mókolsz, esetleg feltehetnéd ide a leírást meg néhány fotót, hátha másnak is hasznos
Amúgy hidd el, hogy nem jó ha mozog. Ha nem passzentos, gyakorlatilag minden motorfékről történő gázadásnál lendületből kap bele a lánckerék a kerékbe, azaz nagyobbat ránt a láncon, a lengőkaron, a kerékcsapágyakon, szinte mindenen, mint kéne, főleg kis sebességen. Azaz jobban terheli a láncot, csapágyakat, stb, stb. Taschner mester ugyanezt mondta ZR-nél és én is inkább neki hiszek. Különben minek cserélted, ha nem zavart? Egy ezresért megcsináltam volna
http://kawaszati.hu/szerviz/motorepites/
Nekem a másik motorom újkora óta csinálja ezt a rángatást, (ha nem kuplungolsz ki, hanem teljesen elcsukod a gázt, motorfékkel mész, majd újra gáz, akkor ránt egy kicsit) - szóval nem biztos, hogy a menesztőgumi kopása a hibás (nálam biztos, hogy nem), de azért persze nézz rá.
Nem mellesleg a németeknél nincs rá akcijjó azért szabtam meg ezt az árat, de köszi az infót- marad a 7... elfér a szekrényben- a K&N mosható olajozható légszűrőt sem adom alább 11- 12- nél, volt a motorban 1500 km-t tiszta még az is elfér itt ..
A Tsubaki láncról most hallok először de így utánanézve nem tűnik rossznak. De amúgy biztos nem gyári, a gyári lánc Enuma.
A Weicon márkát egyébként ismerem, szerintem nagyon jó minőségű termékeket gyárt, főleg ipari felhasználásra, de konkrétan ezzel a spray-vel semmi tapasztalatom. Ha nem jön le a láncról nagy sebességnél sem és rendesen ken, akkor nem lehet gond. De mint mondottam nekem már nem sok közöm van a láncfújáshoz.
APropó- ha valakit érdekel 7 ezer ft- ért van egy alig használtam, zsír új pót ecsetekkel, a láncolajzó óta okafogyottá vált a létezése, így eladó lett..
http://youtu.be/cuay0vkL4IU
https://www.louis.eu/artikel/k...