A seregben valóban ki kellett venni az aksit a gépeinkből ha beálltunk a hangárba.Ez nettó HKSZ veszélyeztetés volt ugyebár?Volt is néhány perc mire kirángattuk a rakétákat az udvarra.
Üdv. Létezik olyan, amit kívülre kell felrakni. A váltó mozgásából veszi, hogy hol járhat éppen a váltókarra szerelt szenzor segítségével. Szerintem gagyi és pontatlan. Vagy van olyan utólag beépíthető, ami a digitális km óra és a fordulatszám alapján jelzi ki, de az ER5 nél ez nem játszik.
Lehet nincs jelentősége, de ha ugyanazt csinálja, akkor tulajdonképp nem sok értelmét látom... A kulcsot úgyis elfordítod. Kicsit olyan ez nekem, mintha kicsavarnád a lámpából az izzót, utána leoltanád a villanykapcsolóval...
Elég a gyújtáskapcsolót. A piros kapcsoló a vészleállító, akkor kell használni, ha vész van. Pl. jön a tolvaj, beindtja a motorod, már menne el vele, de Te odamész és leállítod.
A manual szerint a kulccsal kell leállítani. Én speciel előbb a killswitch-el szoktam és utána veszem le a gyújtást. Nem hinném, hogy van jelentősége,bár a killswitch igazából vészleállításra van.
Kész van, ilyen lett a kínai házzal :D Nem rossz ahhoz képest, hogy 20k volt, a szerviz meg 90k-t mondott az eredetire... Ráadásul otthon összehoztam mindent.
Műxik az új csontvázba szerelt, lecserélt izzós műszer, minden ott világít ahol kell, bár a fordulatszámmérő visszahúzója valamiért ellustult, 1000 rpm alá nem húzza vissza, és afölött is elég darabosan esik vissza a mutató.
Az indítógombot is eltüntették a rend őrei, azt mivel pótolhatom? Nem akarok új kapcsolóegységet gázkarostul venni... Ha rákeresek a neten, csak kapcsolóegységeket listáz, külön gomb sehol.
én most szerelem be a belsőt(sebességmérő, fordulatszámmérő, üzemanyagszint, és a visszajelző lámpák), egy kínai műszeregységházba. eddig minden illeszkedik, holnap rádugom a csatlakozókra, és bepöccintem a gépet.
A ház egy az egyben olyan mint az eredeti, csak a másolatnál kicsit több a króm hatású felület az alsó burkolaton, és picit nagyobb az üzemanyag szint ablaka. 20 ezer forint volt szállítással, de volt 12 ért is, viszont annak a bele különbözött kicsit az eredetitől, bár könnyen lehet, hogy nem számít az. A kínai vásárlós oldalakon is kapni, meg az ebayen is angol árustól (ugyan úgy kínából fogják hozni...).
Helyzetjelző izzója milyen (az első lámpabúrában? Mi a típusa? Csak az van ráírva, hogy 12 volt, 3 watt... a műszeregységbe is úgy találtam izzót, hogy kiszereltem, de azon legalább volt típus. A manualban meg csak a nagy fényszóró izzó, meg a hátsó piros lámpa izzója van leírva.
Nem ragasztgatunk, műanyagoshoz visszük aki fillérekért úgy össze rakja hogy bírja vagy 10 évig.. Örülni fog neked hogy össze taknyoltad a felületeket..
Ha valaki tud olcsón műszerfalat jelezze nekem legyen olyan kedves, eddig még nem sikerült találnom! Mivel repedten úgy látom a rezgéstől szét fog idővel esni, valamennyire megragasztgattam, de nem az igazi
Az indítógombot is eltüntették a rend őrei, azt mivel pótolhatom? Nem akarok új kapcsolóegységet gázkarostul venni... Ha rákeresek a neten, csak kapcsolóegységeket listáz, külön gomb sehol.
A ház egy az egyben olyan mint az eredeti, csak a másolatnál kicsit több a króm hatású felület az alsó burkolaton, és picit nagyobb az üzemanyag szint ablaka. 20 ezer forint volt szállítással, de volt 12 ért is, viszont annak a bele különbözött kicsit az eredetitől, bár könnyen lehet, hogy nem számít az. A kínai vásárlós oldalakon is kapni, meg az ebayen is angol árustól (ugyan úgy kínából fogják hozni...).