Nem személyeskedesbol írom de vannak emberek akik úgymond kierdemlik a segítséget, mint Te de pár hónapja írtam nekem tele a hocipom az olyan emberekkel akik bemutatkozás nélkül, mi kell mennyi kell, ja köszi, írnak utána soha többé nem látod, hallod őket sose találkozol velük. Aki normális, és komolyan gondolja, az úgyis úgy tesz mint te, meg egyesek még itt.
Sziasztok. Röviden a történetem: Bő másfél éve kerültem a fórumra. 0 km-es motoros rutinnal kérdeztem ma már talán magától értetődő dolgokat, de szerencsére volt és van egy-két jó arc, akik segítettek.
Mára már talán nekem is sikerült néhány embernek segítenem és azt gondolom, hogy ez így helyes. Én anno azzal kezdtem, hogy pár szabad órámban végigolvastam a fórum eddigi bejegyzéseit, átnéztem a motor user manualját és úgy általában eleve érdekelt és érdekel a téma.
Emberek! : Néhányan kötözködésnek veszitek, ha valaki olyan dolgokat ír, hogy keressetek vissza a fórumban, vagy inkább vigyétek hozzáértőhöz a vasat, vagy egyszerűen csak választ sem kaptok. Mégis mire számít az, aki annyit nem hajlandó megtenni a saját sikere érdekében, hogy legalább az eszét használja és akkor nem akar WD40-et fújni a fékdobba, vagy legalább a user manualt végiglapozza és akkor nem keresi a nívót ? És persze még lehetne sorolni az elmúlt pár hónap nagyon fogós kérdéseit! Tisztelet a kivételnek, de akit 0 munkáért cserébe csak kész megoldások
érdekelnek , hát annak sok sikert kívánok.....és teljesen igazad van fisi.
Hj. Te körbe nézted ezt a motort rendesen?
Első teló javítható házilag de inkább ne csináld- ahogy a hsz. edből kiveszem, nem értesz hozzá... 10W- 40 való bele legalább JASO MA de az MA" jobb- olvass vissza- számtalan márkát felsoroltunk, Fuchs, Xado. Egyben van igen- hogy lenne?
Van- keresd meg- kis ablak segítek a motor jobb oldalán- alul..
Km számláló nullázható- keresd meg km- óra bal oldal nagy rücskös biszbasz..
A hiáynzó dolgokat Kawa Zsoltitól vagy Ivanics- vagy bontó...
És még egyszer utoljára- olvass vissza- olvass vissza, olvass vissza..
Fordulat órát ha nem szőröznek vele vizsgán, akkor felejtsd el, mert tutira iszonyatos drága beszerezni egyet. Indexeket bármilyen motoros boltban lehet találni, nem gyári kawasakit, de teljesen oké univerzálisat. A bal oldalán a lyukba kellene lennie a számláló visszacsavarójának lennie... ha nincs helyettesítsd valamivel.
Az olaj ablak ugyan ott van, mint a motorok 95%-nál, jobb oldalt a blokk alján. A váltó és motorolaj az egyben van, mint kb minden motornál, ami nem chopper vagy kétütemű, vagy szoci.
az elözö tulaj megtörte és gányul van megcsinálva. fordulat óra nincs,csak a helye, a bal elsö index helyére fel van szigszalagozva egy talán mz index. a km órán nincs semmi nyomógomb csak a bal oldalán egy lyuk. ja és tényleg nem találom az olaj nivót hol kell megnézni.
Ha megnézed a motort akkor a fele kérdés értelmét is vesztette.A nullázó és a nívó is elég feltűnő helyen van.Ezek fényében inkább ne javítsd házilag.Az már egy másik szint lesz..Mitől hiányoznak róla a cuccok?Megtörték?
sziasztok. új er5 tulajként kérdeznék: vettem egy 2003s er5s. kellene hozzá egy bal első index, fordulatszám merő illetve a két oldal műanyag a tank és az ülés közé. merre érdemes kereskedni? a két első gátló engedi az olajat, javítható az házilag? milyen motorolaj való bele? a váltó és a motorolaj egyben van? van nívója? a napi számlálót a km órában hol kell nullázni? a válaszokat előre is köszönöm.
A hátsó teló az kopó alkatrész (ER5-nél főleg), a műszerfal-burkolat meg nem annyira (üzemszerű használatot feltételezve). Két hsz-szel feljebb találtam is neki. Mivel írta hogy maguk a műszerek működőképesek maradtak, így bátorkodtam belinkelni. Ennél többet segíteni nem tudok, sorry.
Azért írtam, hogy szedd szét. le kell csavarozni a melltartót és a fehér belső részen 2-2 csavar tartja a króm kereteket, azokon a "rudakon" keresztül.
Miért nem szeded szét? Amúgy: http://www.partzilla.com/parts... az ára 58,6 dollár + kifizeted utána az adót mikor levámolják. kb 21 ezer Ft -ból+3700 Ft postából házhoz is hozták.
Reszemrol ennyi..