Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holtjáték állításnál a bowdenen lévő csavart értettem, illetve a gázkarnál tudsz még a csavaron finomhangolni. Ha a szinkront tekergetted el, akkor az tényleg cumi. Gondolom már az alapjáratot is eltekergetted, úgyhogy ebből megint szerelő lesz. De ha van affinitásod hozzá, akkor simán meg tudod csinálni otthon is.
A nyíllal jelöltet fűzöd a porlasztó kengyelébe, ott az alsó anyával fixre rögzíted. Itt általában nem lehet állítani... a csillagnál levő, tokon levő csavartattal tudsz holtjátékot állítani, ha már be van fűzve a gázkarba is.
A csillag melletti a központi alapjárat állító csavar. A nyílnál a szinkron csavar van. Ha a nyilnál levőt tekerted el, akkor nem csodálom, hogy nincs alapjárat.
A porlasztónál a gázbowden bekötése mellett? Mert az a szinkroncsavar, és akkor jól elhangoltad!
Egyetlen egy csavarhoz nyultam, aminek nem tudom mi a neve, ott van ahol a gazbowden be van kotve, ha jol sejtem Weasels azt ertette a holtjatek allitasanal.
Hat ez az, hogy nem nyultam semmihez, csak probalgattam a gazt, most vagy tul szivta magatt vagy nem tudom, mar nincs tobb otletem, par percig jo, utana leall gazadasra is
Ès melyik csavart/ csavarokat tekergeted?
Holtjáték be lett állítva? Amúgy nem igazán látom az összefüggést a cserével. Bowden nélkül is ketyegnie kéne alapjáraton, ha be van állítva...
Köszi a választ. 20 e km, mióta ismerem a motort, de azt nem tudom előtte mennyit ment. Mindenképp cserélem, mert nem akarom, hogy valamit tönkretegyen. Innetől viszont tudni fogom mennyi van benne
Sziasztok! Na bowden csere meg volt, azota nincs alapjarat, illetve szivatoval megy bemelegedesig, aztan ha visszaveszem 1-2 perc mulva leall, hiaba allitom utana az alapjaratot. Tenyleg en leszek a bena...
Valakinek otlet?
Vagy megint szerviz lesz?
Ja.nekem is 35-nél jár a gyári és még jónak néz ki.
20 ezer becsületes teljesítmény? Na mé.. Anno eredeti Er5 lánc 45 ezret ment el nekem az Ernőn, Ze nel meg most van benne majd 37 ezer aztán ott 110 ló nyujtogatja a láncot! 20 ezer km az bakfitty...
Enumat kell venni nem műanyag láncot, az az eredeti is!
Szerintem azért a 20.000 km. elég becsületes futásteljesítmény egy lánctól.
Mikor is lecseréltem a láncot nekem is ugyanez volt. Nem lehetett beállítani egy korrekt értéket mert szinte minden pozícióban más volt a lánc nyúlása. Egyébként ez a szakaszos nyúlás. Lehetne még láncfeszességet állítani, azaz még hátrébb lehet tolni a hátsókereket. De mégsem lehet. Azaz van olyan láncszemcsoport ami még jó aztán van olyan ami már ki van kopva. Ebből adódik az, hogy egyenetlenül lehet csak láncfeszességet állítani.
Azért 20.000 km. nem kevés. Cimborám Cbr-600-án 12.000 km.-enként lánccsere van.
A menesztő felújításért hálás köszönet. Egy jó ötlet, főleg ha működik is.
Gyújtásvezérlő jele alapján. Elektronikusan.
Koszi!!! Ha lesz egy kis idom szetboritom, hatha latok rajta valami furat, nem mintha ertenek hozza.
Tudom hulye kerdes, de mi alapjan mukodik ez? Marmint mi alapjan meri a fordulatot?
Kérdés: Sajna nem tudom mikori a láncszettem, viszont most gondoltam ránézek, mert megint lazának tűnt picit. És azt vettem észre, hogy ha a leglazább ponton belövöm 40 mm-re és utána forgatom a kereket, akkor van egy szakasz, ahol alig 30 mm ugyanezen a ponton a lógás, azaz kb 1 cm difi van a láncfeszességben ha a teljes szakaszt nézem. agyaltam, hogy mi lehet, de ahhoz, hogy ez megtörténjen vagy "tojásnak" kéne lennie valamelyik lánckeréknek, vagy fogalmam sincs. Illetve a másik verzió, hogy szar a láncom.
Igazából a kérdésem az lenne, hogy szerintetek rendeltetésszerű, hogy a lánc így amortizálódik? Vagy a rossz menesztőgumi miatt rángatta így szét a gép az elmúlt 20e km alatt? Vagy valami ás ötlet? Jó lenne tudni, mert nem sokat ér, ha nem derül ki az ok és a következő szettet is kinyírom. Köszi
Na most látom, hogy a végső verziót nem fotóztam le. Szóval olyan rövidre kell vágni a gumidarabokat, hogy a menesztőgumit a két borda között összekötő kis gumidarab alá ne kerüljön a biciglibelsőből. Illetve összesen nekem 2 db ilyen szelet kellett egy bordára (tehát összesen 12 db), hogy ne mozogjon benne a lánckerék.
Sziasztok. Ma meghekkeltem a menesztőgumit, csináltam pár képet, gondoltam megosztom veletek.

Szóval a problémám az volt, hogy elég régóta éreztem, hogy alacsony sebességnél motorfékről kis gázt húzva ránt egyet a gép. Tudtam, hogy kotyog a hátsó lánckerék a menestőgumi miatt, gondoltam megoldom valahogy, mert 25 ezer forintot sokallok egy ilyen alkatrészért. Jópár vieót megnéztem a neten, ez a megoldás nem egy nagy kunszt.

Mivel nem volt itthon ilyesmim, 800 Ft ért vettem a Tescoban egy bicigli belsőt. Hátsókereket kivettem, lánckereket lehúztam stb, stb, és összesen 6 db kb. 2,5- 3 cm széles szeleteket vágtam ollóval a biciglibelsőből. Ezeket aztán kettévágtam 2 darabba a megfelelő méretre. Szépen kettesével ráfektettem őket a felnin lévő keresztbordákra és rányomtam a menesztőgumit, úgy, hogy a sonkákat összekötő kis darabok alá ne kerüljön gumi. (a képeken látszik miről beszélek) Szépen lefújtam mindent szilikonnal és raktam össze az egészet. Most meg sem moccan a lánckerék. Kipróbálni sajna nem tudtam, mert jött a vihar, viszont hamarosan az is meglesz
Remélem valakinek hasznára lesz az írás.
Visszakaptam a kormány-költségvetés őröktől a motoromat. Műszeregységen minden megy, de darabokra van törve a borítás... Visszapillantót azt találok. Eredeti kawasakis jobb első indexet nem tudom, de lesz valami index. Eltűnt az indítógomb is, gyanítom, hogy a szerv-en belül valakinek megtetszett, és valahogy kivette. Ilyet lehet szerezni valahonnan? Csavarhúzóval összeérinteni a 2 értintkezőt, és úgy indítani nem olyan felhasználóbarát...
Uhh. Ne is törődj vele. Ha rendberakod nem lesz vele gond. Fordulatszámmérőm van 1 tarcsiba, ha nem oldódik meg a gondod.
Üdv. Hát volt egyszer egyszer olajcsere, aztán karbi tisztítás és szinkron, aztán megint befolyt a benzin mindenhova, úgyhogy lett tűszelep csere, meg benzincsap csere, aztán megint olaj csere, utána már jó volt, most meg elszakadt a gáz bowden. Kísért engem ez a gép....
Még tervbe van egy dob csere, (mert az előző tulaj úgy gondolta, hogy sokkal jobb lesz ha kiheréli a dobot és megfúrja össze-vissza) és még a fordulatszám mérőt kéne megnézni, mert az sem megy. Szóval már kevesebb a gond, de azért még akad...
Utólag is köszönöm mindenkinek a sok segítséget!
Üdv. Mi lett a motorral végül? Volt egy csomó gondod nemrég, megoldódtak?
Gyárit a Kawasaki márkakereskedésekben / szervizekben tudsz szerezni. Vállalható utángyártott alternatíva még az Athena, de ezek 2-3-4 évnél többet nem szoktak kibírni.
Sziasztok!

Szeretett motoromon (ER-5) cserélnem kell az első teleszkóp szimeringeket és porvédőket. Tudnátok ajánlani olyan boltot/webshopot, ahol normális áron be tudnám szerezni (gyári, vagy hasonló minőségben)?

Előre is köszönöm a válaszokat!
Pl itt