A gyári enuma lánc kinek mennyit bírt? Nekem 37000 km van benne, az utóbbi 2 évben 2x lett meghúzva, de megint lazul, és eléggé zajos, és zakatolós, asszem csere lesz :(
Ha van rajta nemet vizsga talan 8000 koruli forintert merik a vizsgat.
Ha jol emlekszem,a motorbehozatal kulfoldrol topikban kerdezd meg a hozzaertoktol.
Ha az aku rendben, akkor magneskapcsolo az egyik lehetseges hibaforras. De mindenek elott ki kene tekerni a gyertyakat, meet lehet telefolyt benzinnel a henger, ezert nem tudja atforditani az onidito a fotengelyt.
Érdekes.... . 2 dologra gyanakodnék: 1. önindító (szétszedés, szemrevételezés, javítás) 2. szabadonfutó megszorul és nem bírja megtekerni. (hát az szívás, reménykedjünk, hogy nem az a baj.).
Sziasztok!
Raktam fel a profilomba egy videót, én önindítóra gyanakszom, de egy kis megerősítést várnék tőletek, mint nálam jobban hozzáértőktől
a csatlakozókat már átnéztem, megtisztogattam, kontakt spray-ztem, de semmi változás...
Nem akarom a tolvajokat védeni.De attól,hogy több géperejű is van a nevemen az még nem evidencia,hogy egyszerre csak egy vesz részt a forgalomban.(Bárki vezetheti akinek engeded)Akkor lenne igazad ha a kötelezőt nem a járműre hanem a jogsira vetnék ki.Szerintem
Pont azért, amiért minden járművedre kötelezőt kell kötni, holott, egyszerre csak eggyel tudsz menni. Ráadásul a 80 kilós utánfutóra is fizetek, amit egyolyan járművel húzok, aminek szintén van kötelezője...
Gondoltam, hogy nem fognak fukarkodni mások pénzével.
Egyébként a jogszabály ez: "Külföldről egyedileg behozott használt jármű esetében a behozatalt követően a járműre egyedi forgalomba helyezési engedélyt kell kérni a jármű tulajdonosának a fővárosi és megyei kormányhivatal műszaki engedélyezési és fogyasztóvédelmi főosztályától (díja: 22.800,-Ft). A kérelemhez mellékelni kell a jármű származási okmányait, valamint a külföldi forgalmi engedélyt. Az egyedi forgalomba helyezési engedély birtokában a járművet forgalomba helyezés előtti műszaki vizsgálatra kell állítani (a vizsgálat alapdíja motorkerékpár esetében: 4.360,- Ft). A két eljárás egy eljárásban történő lefolytatását is lehet kérni.
Az előzőekben ismertetett eljárások mellőzhetők, ha az egyedileg behozott jármű közösségi járműnek - az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes államban, továbbá Svájcban nyilvántartásba vett, forgalmi engedéllyel és rendszámmal ellátott jármű - minősül. A közösségi járművek egyedi forgalomba helyezésének engedélyezése jármű honosítási eljárás keretében történik (díja: 8.000,- Ft).
A jármű-honosítási eljárás alkalmazásának feltétele, hogy a belföldi üzemeltetés céljából behozott közösségi jármű tulajdonjogát megszerző ügyfél a kérelméhez csatolja a származási ország hatósága által kiadott
a) nem harmonizált adattartalmú forgalmi engedélyt vagy annak a kiállító hatóság által hitelesített másolatát; vagy harmonizált adattartalmú forgalmi engedély I. részét, valamint a II. részét, feltéve, hogy a jármű származási tagállamában ez utóbbi kiállításra került, továbbá
b) a forgalomban való részvétel jogosultságát igazoló érvényes dokumentumot, amely igazolja a származási országban alkalmazott közlekedésbiztonsági és környezetvédelmi ellenőrzési rendszernek való megfelelőséget."
Hétfőn viszem a motort az NKH-hoz vizsgára. Honosítás miatt. Műszaki felülvizsgálat a címszó. Nem értem ezt a magyar jogrendet. Adott egy korrekt állapotú még fél év német műszakival rendelkező motor. Miért nem lehet egészen egyszerűen átvezetni az új forgalmiba a megszerzett jogokat ? Nem hinném, hogy Németországban lazább lenne a műszaki vizsga mint itthol. Mindegy, a tényen nem változtat, Motor futóra felrak, merthogy ideiglenesen sem lehet rendszámot tetetni rá, ott futóról letol, majd futóra feltol. Csak annyira imádom már ezt a magyar jogrendet. Ezer féleképp húzzák le az embert. Már előre rettegek, hogy melyik ablaknál mennyit kell majd várni és mennyit perkálni. Persze zokszó nélkül. Ha már ez emberfia olyan gazdag, hogy telik neki egy ilyen motorra :(. Kezd tele lenni a t..öm ezzel az országgal.
Nem, ez annak a jele hogy nem egy jól kezelt motort sóztak rád, ha egy Er5 jó kezekben van, garantáltan elmegy 150 ezret, esetleg apró Csepel, kopó alkatrészek lehetnek cserések, de max ennyi..
Ezt meg én garantálom Neked!
Természetes, hogy 8 ezer km-vel csere előtt már egyre gyakrabban kell húzni rajt4. De te látod milyen igazán...