Mostanában vannak ilyen bepróbálkozok. Megpróbálnak lehúzni alap nélkül, főleg a kisebbség él ezzel a trükkel. Légy határozott és ne foglalkozz vele, biztos nem nyerne a bíróságon egy rossz kuplunggal.
ha benne az adásvételiben, hogy a járműnek semmi rejtett hibája nincs akkor megtudnának, ha mondjuk el lenne repedve a váz, ami mondjuk egy korábbi balesetből ered, amit te eltitkoltál.:)
még azt is ki lehetne magyarázni, hogy ha mondjuk el lenne repedve a blokk, mondván nálam még nem volt, nem hogy egy ilyet.
Szóval szerintem sok sikert nekik a bíróságon. Meg ugye neki kell bebizonyítani a bíróságon, hogy te aljas módon átb..tad, na ez az ami szerintem lehetetlen, ilyen esetben:)
Sziasztok !
a tudna valaki segiteni jógi ügyben ? az gond hogy eladtam a motor ami nem új volt ! kipróbálták a látszó hibákat megtekintették és meg voltak elégedve ! 1 nap után felhivtak hogy nincs allapjárt ! 3nap felhivtak hogy nem jó a kuplung és hogy én átt vertem őket ! most birosággal fenyegetőznek ! vagy a pénzt agyam vissza ! mi tévő legyek ? várom válaszotokat ! köszönőm !
Hello. Szerintem próbáld meg hogy nem húzod meg annyira, mert ha nagyon meghúzod és rossz/nincs határoló akkor lehet hogy megnyomorgassa a csapágyakat. De ez csak tipp. Sztem gsx r fórumon érdeklődj vagy hívj szerelőt. Sok szerencsét :)
Van egy Probiker bukósisakom amiben van egy mikrofon. Mivel én nem motorozom, de lehet, hogy más hasznát tudná venni ezért szeretnék megválni tőle, csak nem tudom, hogyan próbálhatnám ki a mikrofont. Amúgy a sisak tip-top csak néhány kisebb karc van rajta így szerintem a mikrofonnal sem lesz baj, de ezt biztosra csak kipróbálás után tudom megállapítani.
Ebben szeretném a segítségetek kérni és még abban is, hogy mennyit érhet a bukósisak.
Előre is köszönöm.
Sziasztok!
Van egy Gsx-r 600-as motorom 2002-es évjáratú nemrég vásároltam!
Kicsit laza volt a lánc ugy döntöttem hogy állitok rajta a hátsó kerék agy csavarja nem volt lehuzva ez már érdekes volt számomra beállitottam lehuztam .amikor hátra felé toltam a motort mindig befeszült a lánc visszalazitottam ugy jo volt.hazafelé menet 120 as tempónál egy nagy csattanás a hátsó kerékcsapágy szétszállt kicseréltem öket mind a hármat,le is huztam a hátsó agyat rendesen feljöttem pestre valami csattog kattog elöl.szétszedtem ma az elsö fogaskeréknél az anya le volt lazulva kézzel leszedtem.most este jövök vele haza egy nagy csattanás és a kerékcsapágy megint elszállt hátul. nah ez miért van én ezt nemértem nekem ez már nagyon magas mennyivel kell lehuzni az agy csavart a hátsó fogaskeréknél? miért eszi meg mindig a csapágyamat? valakinek valami ötlet? mit csináljak vele?valaki segitsen mert engem már megöl az ideg ez miatt. elöre is köszi
csá!
RX aprilia 50-es hengerét lecseréltem 80-nasra, de magas fordulattartományban nem egyenletes működik (beleszaggat).Mi okozza ezt.Köszi az útmutatót.
Mos szeretnék venni az 50ccm-es CPI SuperMoto motoromra egy dellorto 16 phbn karburátor és az a kérdésem, hogy ha megveszem az alábbi képen látható karburátort akkor gázbowdent is cserélnem kell? A mostani karburátorom Mikuni karburátor.
Köszönöm. Mentem haveroméval azon normális enduro szett van és úgy már király. Kicsit én is hibás vok mert ezt még nem szoktam meg. Ma mentem vele egy túrát haverral és meglepett hogy milyen kezes :D. Előbb járt a szám mint az agyam.
ne szóld le, a DRZ az egy jó enduró motor, én valamikor 350 tt-vel kezdtem 88-as évjáratú öreg volt de nagyon jó motor na aztán vettem egy drz 400 E kapott elöre egy michlein s 12 hátra egy six dayt és már kanyarodott is és nem is tolta az elejét igaz ha endurozni akarsz akkor enduró gumit vegyél és ne crosst csak azért mert az olcsóbb mostani motorom 450 exc szintén fimes gumival de ne hogy azt hidd hogy fény évekkel jobb a ktm mint a drz abból induljál ki hogy a Markó Isti DRZ-vel 2004 környékén itthol és a labancoknál hány bajnoki érmet és helyezést ért el tehát nem a motor számit ha nem hogy ki rángatja a szarvát
Helo. Nekem van egy 2007 es drz 400s ami gyári állapotú, ahoz viszonyítva olcsón vettem. Az a bajom hogy előtte is 125 exc t akartam de rábeszéltek erre merthogy olcsóbb jobb kevesebbet eszik. Az elején próbáltam magamnak bebeszélni hogy tényleg jó meg minden, de ahogy használom úgy egyre jobban nem tetszik. Amikor felállok rajta a lábtartót mindig lenyomom és ugye leáll. A váltója sem igazán tetszik. Ami nagyon nem tetszik az a motorja. Pörgetni nem lehet, alacsony fordulaton berángat, lefullad. Terepen, erdőbe használom endúró gumival és utcai áttétellel. Ezen egy krossz gumi és endúró áttétellel mennyivel lenne jobb? Kanyarban nagyon kitolja az elejét. Ugratást nem bírja. A másik hogy ez után egy 2003-2004 es ktm exc 125 mien lenne? Megérné eladni? Valakinek tapasztalata a ktm el? ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!
Sziasztok. Érdekelne hogy van suzuki gsxr-600 k-4 es. Víz össze keveredik az olajjal. Mi a baja? Javítható? Működik menet közben a víz nem melegszik túl.
Szerintetek!
Persze hogy nem sok csak 426.e + a jegybanki alapkamat,de tudod mit nekem elég lesz besétálnom az ill. R.kap-ra a bírósági határozattal és inkább ne legyél az ELADÓ helyébe! Jogod lenne Tökölön röhögni neked is,de belülről és nélkülem! A gesztenye nagyon finom, de ezt pont a beszólogatások miatt le fogom nyomni más torkán is!
még azt is ki lehetne magyarázni, hogy ha mondjuk el lenne repedve a blokk, mondván nálam még nem volt, nem hogy egy ilyet.
Szóval szerintem sok sikert nekik a bíróságon. Meg ugye neki kell bebizonyítani a bíróságon, hogy te aljas módon átb..tad, na ez az ami szerintem lehetetlen, ilyen esetben:)
amúgy milyen motor volt?
magasról és vastagon
a tudna valaki segiteni jógi ügyben ? az gond hogy eladtam a motor ami nem új volt ! kipróbálták a látszó hibákat megtekintették és meg voltak elégedve ! 1 nap után felhivtak hogy nincs allapjárt ! 3nap felhivtak hogy nem jó a kuplung és hogy én átt vertem őket ! most birosággal fenyegetőznek ! vagy a pénzt agyam vissza ! mi tévő legyek ? várom válaszotokat ! köszönőm !
Van egy Probiker bukósisakom amiben van egy mikrofon. Mivel én nem motorozom, de lehet, hogy más hasznát tudná venni ezért szeretnék megválni tőle, csak nem tudom, hogyan próbálhatnám ki a mikrofont. Amúgy a sisak tip-top csak néhány kisebb karc van rajta így szerintem a mikrofonnal sem lesz baj, de ezt biztosra csak kipróbálás után tudom megállapítani.
Ebben szeretném a segítségetek kérni és még abban is, hogy mennyit érhet a bukósisak.
Előre is köszönöm.
Van egy Gsx-r 600-as motorom 2002-es évjáratú nemrég vásároltam!
Kicsit laza volt a lánc ugy döntöttem hogy állitok rajta a hátsó kerék agy csavarja nem volt lehuzva ez már érdekes volt számomra beállitottam lehuztam .amikor hátra felé toltam a motort mindig befeszült a lánc visszalazitottam ugy jo volt.hazafelé menet 120 as tempónál egy nagy csattanás a hátsó kerékcsapágy szétszállt kicseréltem öket mind a hármat,le is huztam a hátsó agyat rendesen feljöttem pestre valami csattog kattog elöl.szétszedtem ma az elsö fogaskeréknél az anya le volt lazulva kézzel leszedtem.most este jövök vele haza egy nagy csattanás és a kerékcsapágy megint elszállt hátul. nah ez miért van én ezt nemértem nekem ez már nagyon magas mennyivel kell lehuzni az agy csavart a hátsó fogaskeréknél? miért eszi meg mindig a csapágyamat? valakinek valami ötlet? mit csináljak vele?valaki segitsen mert engem már megöl az ideg ez miatt. elöre is köszi
RX aprilia 50-es hengerét lecseréltem 80-nasra, de magas fordulattartományban nem egyenletes működik (beleszaggat).Mi okozza ezt.Köszi az útmutatót.
Mos szeretnék venni az 50ccm-es CPI SuperMoto motoromra egy dellorto 16 phbn karburátor és az a kérdésem, hogy ha megveszem az alábbi képen látható karburátort akkor gázbowdent is cserélnem kell? A mostani karburátorom Mikuni karburátor.
http://img04.aprod.hu/images_a...
Szerintetek!