Tehát akkor mindenen csak az előző gazdája múlik. Ha ő nem bánt jól a motorral, akkor nem is jó a motor. De egyébként kiváló kis gépek, nincs velük probléma. Hálás köszönetem mindenkinek, ezeket az infókat szerettem volna tudni! Akkor bátran vehetek ha jó a gazdája.
Még csak B jogsim van, most akarom letenni a B125-öt. Nagymotorra még le kellene tenni az A2 kategóriát és rá két évre a nagyot. Csak azért vizsgázzak ketszer hogy legyen egy nagymotorom, köszönöm nem kérem. Meg a mostani fizetésemből 15 évig gyűjthetnék a nagyra. Nem tartozok a 100ezret meghaladó keresetűek közé, de attól még motorozhatok. Ezért kell egy max 500k Ft körüli motor. Újonnan nem gyártanak 125ccm-et csak a keeway-t, de annak kaka hangja van. Ha choppert veszek, akkor legyen chopper a hangja. Ezért (is) tetszik nagyon a honda :p
Sok múlik azon ki volt a gazdája! És én tudom! Egy itthoni agyon barkácsolt-ekecselt szakszervizt sosem látott motor helyett inkább egy pl.Ausztriából behozott használt.
Ezek nem régi motorok. A régi az az enyém. A Virago 1983, a Katana 1986. A kora nem számít hidd el! Állapotot vegyél! Nézz rá a gazdára és tudni fogod,hogy mi a helyzet. Semmi de semmi baj nincs a 125ös Viragoval. Sirokhoz mit szólsz?
Nekem van 50-es chopperem. Honda, éppen emiatt akarom nagyon a honda vt 125-öt. Az 50ccm változatával nagyon meg vagyok elégedve. Kár hogy a 125-öt ma már nem gyártják. Én sose a motor teljesitményére, sebességére voltam ráhangolódva, hanem a motorozás élményére. Az 50-essel simán megjártam sirokot (oda-vissza 300km) és semmi baj nem volt vele. De szeretnék feljebb lépni, ezért kérdezlek ki titeket, tapasztaltabbakat hogy milyenek ezek a régi motorok.
Nem tudjuk milyen jogsija van a srácnak. Kezdőnek jó, mert formára szép és lehet vele tartani a 80-90es tempót. A virgácsosokkal ha lemegyünk egy találkozóra, nem a rohanásról szól a dolog. Simán tud velünk jönni a kicsi is.
Szerintem a fehér spray a legjobb. Nem nagyon csapódik sehová és látható, én Valvolinet használok a Katanán. Az olaj szerintem nem tapad meg annyira a láncon. Igaz nem tudok biztosat,mert sosem próbáltam. Illetve a Simsonon igen, de ott meg tok van és ezért nem folyik el.
chopper és a 125 az valahogy kurvára nem összeillő fogalom
a chopper mind nagy bitang blokkos "elvont" formájú kütyük
namármost egy 125ös csak egy vicc ebben a kategóriában
kb mint a műanyagszíjas festett mutatós breitling
esetleg még az sr125 ami nem kacagtató ebben a kategóriában de igazándiból csak a tartóssága és az alacsony fenntarthatósága miatt
Kár , hogy nem kardánosak! Roppant jó megoldás, és patika tiszta minden a környékén, nem mint a lánc esetén.
Erről jut eszembe: Stihl-láncolaj vajon milyen lenne motorláncra?
Az biztos hogy nem agyonforgatott motor van a Viragókban elég nyomatékos, a motoros barátomnak van egy 535-öse, javítottam neki, majd kipróbáltam, és nagyon jól megy! Nem utolsó szempont, hogy a kardán-hajtás miatt nem kell a lánccal szórakázni.
Viszont az előző gazdája kidobta a hangtompítót a kipufogóból és fél óra múlva már fárasztó a hangja.
Bocs a pongyola fogalmazásért! A kisvirgács a Yamaha Virago 125ös. Természetesen a Honda Shadow is kiváló motor,de én Virago tulajdonosként mi mást ajánlhatnék? Egyébként rosszul írtam. A kisvirgács a 250es. A 125ös a legkissebbvirgács. A Virago topikon van 125ös tulaj is. Alpok túrát is csinált a kicsivel, majdnem termeli a benzint, soroljam még?
a chopper mind nagy bitang blokkos "elvont" formájú kütyük
namármost egy 125ös csak egy vicc ebben a kategóriában
kb mint a műanyagszíjas festett mutatós breitling
esetleg még az sr125 ami nem kacagtató ebben a kategóriában de igazándiból csak a tartóssága és az alacsony fenntarthatósága miatt
Erről jut eszembe: Stihl-láncolaj vajon milyen lenne motorláncra?
Viszont az előző gazdája kidobta a hangtompítót a kipufogóból és fél óra múlva már fárasztó a hangja.
kibírok alkalmanként 5-600forintot