Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hobbi motorozásra a leg jobb a suzuki drz 400
Sziasztok segítség kellene egyik jó barátomnak szüksége lenne egy Suzuki RM250 2002-2003 évjáratú blokkra aki akár külföldről is betud hozni előre is köszi..
Sziasztok!
Jövő szezonra gondolkodok valami jó kis gépben, endúró használatra, amikor időm engedi, az pedig max 2hetente 1-szer :/
Én egy Suzuki RM250-ben gondolkozok, ami felújításra szorul, és úgy jobb árban van, mert az a biztos, amit én cserélek ki... :)
Szerintetek? Mi lenne a legalkalmasabb, persze megfizethető áron :)
Akkor az olcsósága miatt gondolod utánzatnak?
Amúgy a Yuasa eredetileg japán.de kinában gyártat! ;)
Nézz meg pár Yamaha Tdm-et is! A magasságodhoz jobban megy. Kimondottan jó gépek.
Simson!
Az honnan látszik hogy csak a matrica youasa rajta?
Próbáld ki az általad megjelölt típusokat! Fontos a magasságod, felépítésed. Egyedül, vagy párral fogsz leginkább motorozni. Amúgy mindhárom jó gép.
olcsó yuasán csak a matrica yuasa
ami jó az 20+ ezer
Nekem a Banner bevált
Sziasztok,akku vásárlás előtt állok és nem tudom milyet márkát vegyek.Gsx 750 be akarom és a yuasa akkukkal robogónál már sokszor beszivtam.
Van esetleg ötletetek,tapasztalatotok?
Sziasztok.
Van egy Yamaha Mintem és 3/4 gázon akadozva megy.
Kihagy-megy-kihagy-megy-kihagy-megy.
full és fél gázon teljesen jól üzemel.Már 4 szer szétszedtem a karbit,de látszólag minden ok.
Valakinek van ötlete hogy mi lehet a probléma?
Sziasztok!

Tavasszal tervezem megvenni életem első motorját, 22 éves vagyok így az A2-őt tudom letenni.

Mivel 189cm vagyok ezért olyat keresek amin nem fogok iszonyat hülyén festeni és nem lesz annyira kényelmetlen sem,a sport motorokat szerintem ki is zárhatjuk.

Jelenleg 1 millió forintom van,de még próbálok gyűjtögetni addig. Semmiképp sem szeretnék 125ccm-el kezdeni,az már nem nekem való és sokan mondták,hogy nyugodtan vehetek erősebb,de mégsem besti motort. Gondolkozom erősen a KTM DUKE 390 2013 motoron a minőség,ABS miatt,de használtan még nem igazán van a piacon,1.600.000 FT meg kicsit húzós,bár azt hallottam,az egy hatalmas élményt nyújtó motor ebben a kategóriában.

Esetleg tudna valaki alternatívákat ajánlani? Jah egyébként nem tervezek nagy utazásokat tenni motorral.
Ertem, koszonom igy mar minden vilagos.
A másik csonk valószínűleg a kartergáz visszavezetés lesz. Ide kerül be a motor belsejéből az üzemszerű működés közben keletkező olajpára/benzinpára/vízpára trutymók. Nem akarják hogy ez a levegőbe kerüljön, ezért visszavezetik a légszűrőbe, hogy a motor el tudja égetni. Ez persze kopott motornál (vagy szar olajnál, stb) durva lerakódásokat okoz, de ez más kérdés. A légszűrő alján meg valószínűleg azért van egy kivezető cső, hogy ha már áll benne ez a trutymók és sok van belőle, akkor valamennyi ki tudjon folyni. Ennyi azért nem szokott lenni benne. Max hideg időben, mikor a vízpára lecsapódik. Egy kis olaj a légszűrő házban még hasznos is, mert megfogja a port. Ha viszont már durván sok van benne, akkor előfordulhat hogy vagy a membrán vagy a szívószelep nem zár jól. Ezt a motor nem ismerem, csak általánosságot írtam.
Sziasztok.

Szeretnék egy kicsike felvilágosítást kérni a motorom légszűrőjével kapcsolatban Yamaha yzf r125 ről lenne szó. Van a légszűrő ház és a szűrő alatti részen ugye belóg az injektor pöcse de van 2 kicsi nyilás amire kívülről kapcsolódik tömlő az egyik a kipufogóhoz megy, ezt sejtem hogy az utánégetéshez használja, 1 pedig a vízpumpa környékére. Ja és a ház alján van egy kis kilogó csonk amiben áll az olaj és a ház belseje is olajos volt (nem állt bent csak olaj nedves) A légszűrő papír pedig nem olajos. Hogyan kerül oda és mi a szerepe annak az olajnak illetve milért van rajt az a csonk?
Sziasztok ki milyen kezdő motort tud nekem ajálani 50ccm és enduro
kivitelben? Ha tudtok lécci jelezetek és legyen benne márka név is hogy utána tudjak nézni ezeknek a motoroknak! Ugyanis teljesen zöld fülű szemmel állók motor vétel előtt és annyi sok színű véleményt hallotam hogy kíváncsi vagyok itt mik lesznek . Mert nekem egy
motoros illető Yamah,Aprillia,Honda,[KTM] motorokat ajánllota hogy ezekben álitolag meg lehet bizni ezért szereném ki kérni a ti véleményeteket ! Előre is kösszi a válaszokat! Üdv: Kezdő_Peti
én meg vettem egy profi töltőt ami tud szulfátmentesíteni is.
tavaly már cserélni akartam az aksit mert elég gyengén indított, de fel töltöttem desztilált vízzel meg ezzel a töltővel feltöltöttem párszor és rendbe jött.
nem bántam meg hogy megvettem pedig elég drága volt.
nem melegszik tőle az aksi és hamarabb feltölti mint akár melyik töltővel amit eddíg használtam.
a 750-es gsx-nél drágább (de jobb is) a hatkilós ZZR, erős alternatíva lehet egy E5 (vagyis 98 utáni) ezekkel szemben. én ötvenezret tekertem bele, gond nélkül.
Üdv.
Véleményteket (tapasztalaton alapuló) jótanácsotokat kérném, motor vásrlás terén.
Amikben gondolkozom:
Túrasport, GSX F (600-750),VFR 750, CBR F2-F3,..
De egyéb típusajánlást is szívesen fogadok!
Érdekelnének tapasztalatok, és vélemények..
Minden tanácsot szivesen fogadok!

"Széles utat!"
Köszi a hozzászólásokat. Már kész is a szerelés, úgyhogy már az ülés alatt van a tank alatti aksi kivezetett csatlakozója. Már rajta is a töltő :)
Üdv
Köszi a hozzászólásokat. Már kész is a szerelés, úgyhogy már az ülés alatt van a tank alatti aksi kivezetett csatlakozója. Már rajta is a töltő :)
Üdv
Én pedig akku aktivátort építettem. Persze lehet készen is kapni, pár ezresért. Ez folyamatosan rajta lehet az akkun, de akkor kell mellé egy csepptöltő is, mert azért pár mA fogyasztása ennek is van.