olyan motorra mondod, hogy elvileg kevesebb a zűr, amit negyed évszázada üt mindenki terepen, aszfalton, az utóbbi tizenévben fiatalok kevés pénzből. Szerintem ennyi idősen fullra mindegy milyen gyártótól, csak legyen jobb állapotú.
Üdv.
Kérdésem lenne,hogy Endurot vásárolnék vagy Enduro/Crosst.Mondjuk azt hogy "kezdő" motornak.
Amit tudni kell,egy Honda XL-el "tanultam" meg motorozni.Aztán egy 600-as Yamaha XT-vel már konkrétan endúroztam mondhatni ,nem mondanám huzamosabb időnek amit rajta töltöttem.Viszont sikerült a motort úgy ahogy kiaknáznom magam alatt.
Szóval...amit tudok hogy Hondát vennék,mert elméletileg kevesebb vele a zűr mint a többi társával. Bár akár milyen tanácsot szívesen fogadok!illetve érdemes-e télen motort venni vagy mikor aktuális?
Hát valamennyire de szerintem most leszállóban vannak,de azért egy jól bevált gépnél ne számíts hatalmas ár zuhanásra,viszont ha venni akarsz gépet az alkudozást mindig próbáld meg,és ha figyelgeted a hirdetéseket jó vételt mindig találsz.de pl az f4-es cbr nél vagy frissebb yamaha r6-nál ne számíts 600EFt alá való zuhanásra,tartják azért az árukat de amiket belinkeltem azok nem rossz árban vannak,csak ugye élőben is meg kell nézni hogy tényleg ilyen jó vételek lennének e.
Ezer köszönet a segítségért! Kicsit jobban képben vagyok most. Már csak össze kellene gyűjtenem azt a pár forintot és január körül megvenni a sast! Télen lejjebb szoktak menni a használt árak? nem tudod?
Köszi a kötekedésedet de nem tudsz meghatni,az nzi sisak akkor is jó,és én csak be linkeltem neki pár gépet mert másokkal ellentétben próbálok segíteni
Azért mertem kérdezni mert egy srác anno írta valahol hogy cbr600f4-es gépe van és 189cm magas és kényelmesen tud vele közlekedni,szóval a cbr szerintem kényelemre meg mindenre az egyik legjobb választás én is olyat vettem most,csak én a sport változatot az FS-t vettem és mindennel együtt 780EFt volt
hondánál nem kell megijedni a kilóméteren mert ha karban van tartva agép nagyon megbízható,az enyémben is 43000km van,és pöpec az enyém 2001-es és sűrűn látni hogy gyanúsan kevés kilóméter van a hírdetésekben de itt is ha karban van tartva nincs gond.
2003-as RS 50, alig bírom beindítani, bemelegítem szépen, kiérek vele a faluból, pár 100m után el kezd dadogni...
Mindegy hanyadikban, és mintha rugdosnák hátulról, egyszer van gyújtás egyszer nincs, és ez másodpercenként váltakozik.
Gyertyacsere megvolt, de ugyan olyan...
Előre is köszi!
Hat nezegettem meg a cbr600f4-eseket, kawa z750-t. Az R6 nagyon tetszik kulsore, es ahogy olvasgattam, 600-asok kozt jonak szamit. Valami sor negyeset szeretnek olyan 700 ezerig. Van valami otleted?
Kardános,1100ccm, Kényelmes ülés, mutatós darabok ezek a masinák.