Hali..Ha már a túramotorokról beszéltek,had kérdezzem már meg,az Aprilia Pegaso mennyire alkalmas erre a célra? Agyalok azon hogy sportgépről túraenduróra váltok...alkalmas ez 400-600 km megtételére?
Tudom, hogy mi volna nekem az ideális. De egyelőre 500-on belül kel nézni valami jót. Túl szép is lenne leakasztani a szalonban egy 0 kilométeres világjáró motort.
Transalpot biztos nem. Nem megy annyira amennyire elvárnám azt a következő motoromtól. Valamint a transalp keményebb terepen hajlamos "kényeskedni", kicsit alacsony, és szerencsétlenül van kiképezve a hasa is.. a buta futóműről nem is beszélve.
az a baj ezekkel a supermotokkal hogy keskeny az ülés
én is akartam venni drz-t csak lebeszéltek róla, mijen jó hogy nem vettem akkor
bár most kimennék vele a sárba
ha túra motor kell akkor transalp az ideális
nem annyira erős de nyomatékos, nagyon megbízható és olcsó
már gondolkoztam rajta mert teccik nekem csak én egy kicsit sportosabban szoktam közlekedni
most egy vfr 750 nekem a favorit
Sziasztok!
Mit is kell tennem ha eladtam a 125ccm-es(tehát rendszámos) motoromat? Az adásvételit le kell adni, de hova? Meg mivel júliusig jó a biztosításom azt vissza lehet igényelni?
köszönöm szépen megnézem aztán irok h mi van küld el az elérhetöséged a neveddel a zsocigolf82@citromail.hu -ra hogy tudjunk értekezni akár a facebook-on is ha bajban vok legalább van kire számittani igérem +hálálom de tényleg
Sziasztok!
Remélem itt van valakinek egy használható ötlete, mert elég nagy bajban vagyok. Az a problémám, hogy 4 motor van a nevemen, mert régebben elég lazán vettem a dolgokat. Pontosabban az eddig használt motorjaim közül mindegyik megvan még, plusz van egy alkatrész blokk nélküli motorom( ami még az előző tulaj nevén van...papíros váz volt, én nem írattam át, mert akkoriban nem értem rá.Az egyik motort két éve ellopták, akkor még használtam, és letépték a rendszámtáblát, később meglett. Egy rendezvényen meg ellopták az irataim, két motornak hiányzik ezért a forgalmija, plusz egyiknek a törzskönyve is. Az elején még mindegyiket(használattól függően, épp melyiket használom- vagyis épp melyik volt egyben) ideiglenesen kivonattam, aztán már időm sem volt, nem tudtam követni az eseményeket. A műszakik lejártak már gondolom Biztosítást miután nem bírtam anyagilag, nem fizettem rájuk két éve, és ez a legnagyobb probléma, mivel visszamenőleg ki kell fizetni, plusz meg is büntetnek, nem beszélve a forgalmikról, rendszámtábla, műszakik, egy vagyon . Főleg, hogy mindegyik jó állapotban van viszonylag, az egyikbe vettem egy új jó blokkot, amit csak be kéne tenni, a másik kettőre meg kb.30-30ezret kellene költeni(hiányzik egy lábtartó, meg a ellopottról a gyújtáskapcs.) Műszakiráfordításban mind a 3 már a 500 és egy milla között van, amit még beletettem. Tehát jó nagy csapdába rántottam magam az egésszel. Hogy tudom így eladni őket, úgy, hogy ne én fizessek rá teljesen? Vonassam ki őket a forgalomból, aztán vissza,, vagy pályamotorként, vagy jelentsem be, hogy ellopták? Már mindenen gondolkodtam, de tanácstalan vagyok.
ha erő is kell akkor varadero
én is akartam venni drz-t csak lebeszéltek róla, mijen jó hogy nem vettem akkor
bár most kimennék vele a sárba
ha túra motor kell akkor transalp az ideális
nem annyira erős de nyomatékos, nagyon megbízható és olcsó
már gondolkoztam rajta mert teccik nekem csak én egy kicsit sportosabban szoktam közlekedni
most egy vfr 750 nekem a favorit
Felfújhatós ülés megoldás lenne a kényelmetlenségek egy részére..
Nem "ismerős" motort, csak hozzánk relatív közel van.. szomszéd megye. Annyit tanácsoltak ma nekem, hogy ezt meg kéne néznem, mert jónak tűnik.
Mit is kell tennem ha eladtam a 125ccm-es(tehát rendszámos) motoromat? Az adásvételit le kell adni, de hova? Meg mivel júliusig jó a biztosításom azt vissza lehet igényelni?
Remélem itt van valakinek egy használható ötlete, mert elég nagy bajban vagyok. Az a problémám, hogy 4 motor van a nevemen, mert régebben elég lazán vettem a dolgokat. Pontosabban az eddig használt motorjaim közül mindegyik megvan még, plusz van egy alkatrész blokk nélküli motorom( ami még az előző tulaj nevén van...papíros váz volt, én nem írattam át, mert akkoriban nem értem rá.Az egyik motort két éve ellopták, akkor még használtam, és letépték a rendszámtáblát, később meglett. Egy rendezvényen meg ellopták az irataim, két motornak hiányzik ezért a forgalmija, plusz egyiknek a törzskönyve is. Az elején még mindegyiket(használattól függően, épp melyiket használom- vagyis épp melyik volt egyben) ideiglenesen kivonattam, aztán már időm sem volt, nem tudtam követni az eseményeket. A műszakik lejártak már gondolom Biztosítást miután nem bírtam anyagilag, nem fizettem rájuk két éve, és ez a legnagyobb probléma, mivel visszamenőleg ki kell fizetni, plusz meg is büntetnek, nem beszélve a forgalmikról, rendszámtábla, műszakik, egy vagyon . Főleg, hogy mindegyik jó állapotban van viszonylag, az egyikbe vettem egy új jó blokkot, amit csak be kéne tenni, a másik kettőre meg kb.30-30ezret kellene költeni(hiányzik egy lábtartó, meg a ellopottról a gyújtáskapcs.) Műszakiráfordításban mind a 3 már a 500 és egy milla között van, amit még beletettem. Tehát jó nagy csapdába rántottam magam az egésszel. Hogy tudom így eladni őket, úgy, hogy ne én fizessek rá teljesen? Vonassam ki őket a forgalomból, aztán vissza,, vagy pályamotorként, vagy jelentsem be, hogy ellopták? Már mindenen gondolkodtam, de tanácstalan vagyok.