Helló mindenkinek.
Van egy Aprilia rx (80 )-om 98-as és amikor nemrég megvedtem akkor amikor mendtem vele és ahogy betettem 1-esbe és odahúztam neki hirtelen tolt egyet asmotor ugyan úgy 2-esbe is de most már nbem csinálja ezt.Mi lehet a baja ..?
rendes betéttel nem kell küzdeni
azt lehet úgy húzni ahogy akarja az ember
én is vettem 2500ft-os fékbetéteket aztán lekopott 2 nap alatt
ráadásul sokkal jobban kellett húzni mint a rendeset
Sziasztok.Van 1 olyan gondom,hogy a robogóm hátsó féke mindig elfogy.Tárcsa bekékül 2 nagyobb fékezés után.Teljesen felkeményedik és üveges lesz.
Már 3 féle pofát próbáltam a gagyi puha Kínaitól a drágább Ferodo cheramic ig.
Valakinek 5let. A moci 1 Sportcity 200 az apriliától.
Hogyne lenne elegendő! Biztos, h nem lesz vele gondod. Ez egy nagyon kiforrott technilógia a GSF blokkoknál, illetve a GSX blokkoknál.
Az olajat hűtik egy olajhűtővel rajta. Jó és régóta bevált hűtés ez.
A karbik meg azért jobbak, mert direktebben reagálnak a gázparancsra, illetve kevesebbet fogyasztanak alacsony fordulaton az injektorhoz képest.
Ki kell fogni azt ami jó. A cimbinek az 1200-es Bandija 6-okat eszik 150 körüli tempónál. És nem gyenge.
És mi a véleményed a karburátor + léghűtés megoldásról? Elegendő az egy ekkora motornak? Nem lehet vele később sok gondom?
Én picit tartok tőle, mert most is egy ilyen motorom van, bár ez elég kis motor (yamaha ybr 125), és már nagyon sok gondom volt a karburátorral.
Én a Bandit-ot választanám. Mentem már 600-as Bandival meg SV650-el is meg SV1000-el is. Kényelemből tuti jobb volt nekem a Bandit. Elég jól ugrott is, meg egyenletesebben jár mint az SV.
Az SV-nél amúgy is osztott ülés van, még a Bandin egyben, ami jobban a sport-túra felé vezeti az irányt. Sztem utasnak is kényelmesebb a Bandit, mert nem kell úgy előre hajolnia mint az SV-n.
Sziasztok.
Légyszi adjatok nekem tanácsot, hogy melyiket érdemesebb megvenni.
2005-ös évjáratú Suzuki GSF 650 S (karburátor + léghűtés) vagy 2008-as Suzuki SV 650 (injektor + vízhűtés)
Túrázásra illetve hétvégi kirándulásokra lenne használva 2 személlyel, tehát fontos a kényelem, és a pakolhatóság, de azért ha kell akkor lehessen vele haladni dinamikusan is.
Előre is köszönöm a segítséget.
Annyit írsz rá amennyit akarsz. Ha nem írsz rá semennyit akkor nehéz megvenni valamit(1 forint is semmi?). Amúgy semmi közük nincs hozzá, h mennyiért vetted.
Egyszer mikor Komárom felé jársz, szépen átugrasz a szlovákokhoz, és ott veszel egy könyves boltban Mo. autós térképet. Én spirálosat vettem kb 900ft-ért, még itthon 4000ft volt a hasonló...
Ha átmész a hídon, egyből az első lehetőségnél fordulj le jobbra, és pont ottvan 1 könyvesbolt a sarkon. Valamikor járok arra megnézem neked mennyibe van most.
Van egy Aprilia rx (80 )-om 98-as és amikor nemrég megvedtem akkor amikor mendtem vele és ahogy betettem 1-esbe és odahúztam neki hirtelen tolt egyet asmotor ugyan úgy 2-esbe is de most már nbem csinálja ezt.Mi lehet a baja ..?
azt lehet úgy húzni ahogy akarja az ember
én is vettem 2500ft-os fékbetéteket aztán lekopott 2 nap alatt
ráadásul sokkal jobban kellett húzni mint a rendeset
100 vagy 150-essel
aztán csak keveset fékezzél és hagyd kihűlni mielőtt megint fékeznél
na tegnap ott elfogyott a hátsó
az uj betetétet be kell koptatni pont azért hogy ne melegadjen fel hirtelen mert akkor üveges lessz
Már 3 féle pofát próbáltam a gagyi puha Kínaitól a drágább Ferodo cheramic ig.
Valakinek 5let. A moci 1 Sportcity 200 az apriliától.
Az olajat hűtik egy olajhűtővel rajta. Jó és régóta bevált hűtés ez.
A karbik meg azért jobbak, mert direktebben reagálnak a gázparancsra, illetve kevesebbet fogyasztanak alacsony fordulaton az injektorhoz képest.
Ki kell fogni azt ami jó. A cimbinek az 1200-es Bandija 6-okat eszik 150 körüli tempónál. És nem gyenge.
Aha, frankón van nagyítva a dolog a lapokra. Nekem tök bejött.
Viszont BP várostérkép elég lájtosan van benne.
majd ide rakd fel a képet
amugy mennyire részletes?
kis utak is rajta vannak?
Én picit tartok tőle, mert most is egy ilyen motorom van, bár ez elég kis motor (yamaha ybr 125), és már nagyon sok gondom volt a karburátorral.
Olyan A5 méret körül lehet.
Majd délután lefényképezem neked, valami méretező eszközzel
nekem A5 méretű kellene, tiéd mennyire kicsi?
Az SV-nél amúgy is osztott ülés van, még a Bandin egyben, ami jobban a sport-túra felé vezeti az irányt. Sztem utasnak is kényelmesebb a Bandit, mert nem kell úgy előre hajolnia mint az SV-n.
Légyszi adjatok nekem tanácsot, hogy melyiket érdemesebb megvenni.
2005-ös évjáratú Suzuki GSF 650 S (karburátor + léghűtés) vagy 2008-as Suzuki SV 650 (injektor + vízhűtés)
Túrázásra illetve hétvégi kirándulásokra lenne használva 2 személlyel, tehát fontos a kényelem, és a pakolhatóság, de azért ha kell akkor lehessen vele haladni dinamikusan is.
Előre is köszönöm a segítséget.
Ha átmész a hídon, egyből az első lehetőségnél fordulj le jobbra, és pont ottvan 1 könyvesbolt a sarkon. Valamikor járok arra megnézem neked mennyibe van most.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=resz...
Bármleiyk autósboltban kapsz. Bekened vele, összeszereled, és a melegtől megköt.