Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Csupa ideg vagyok!
mivel lehetne megmagyarázni azt hogy mikor be akarom indítani motromat/929/
azt csinálja,hogy teker rajta 1-et,2-őt/erősen,lendületesen,ahogy kell,aztán meg mintha megakadna.Nem bírja átfordítani,csak kattog.Gombnyomásra csak azt hallani,hogy az önindító csak szeretné fordítani,de egyszerüen nem és nem.Aztán meg a semmiből egy pillanat múlva átfordítja mintha mi se történt volna.
Először gondoltam az akkura,de azt leteszteltem,miután beindult rögtön leállítottam,pár percre hagytam világítani a lámpákat--és ezek után is gyorsan forgatott.1 hónapig hagytam állni és tökéletesen tartotta az áramot.
Gondoltam már a szénkefékre is -de akkor miért csak akkor csinálja ha áll a motor 15-20 órát.-vagy egy hetet.Volt úgy hogy 2 hét állás után is tökéletesen startolt.Ha beindult és akár csak 2mp után leállítom,olyankor már tuti hogy betekeri.Szerintem ha a szénkefe lenne akkor ezt csinálná mindig ,és nem csak akkor ha állt a motor picit huzamosabb ideig.-------de akkor se mindig hogy baszódjon meg!/kopott szénkefék esetén tapasztalatom szerint a kis érintkezés miatt lassabban forgatna /
Az egész nem logikus.Ezt telefonnal fel is vettem,csak nemtudom hogyan kell feltölteni,ha egyáltalán lehetséges.
Help!
kawasaki kmx 125 f?tengely csapÁgy mÉretÉt valaki megtudnÁ mondani?meg a szimering mÉret is kÉne!
nagyon szÉpen kÖszi aki tud segÍtsen!
Azt majd az idő dönti el, de szivesen.
Köszi a segitséget sikerült a töltés ahogy le irtad!
Köszi talán megoldjuk az öccskössel. További szép napot. morgo59
Szia tsanyi. Köszönöm segítségedet az akksi ügyben, bizom benne, hogy gyors sergitséged után nem okozok az akksiba semmi rosszat
ha általad adott információ szerint járok el.
Üdv: Csaba
Akkor az amperszám tizedének megfelelő ampernyi töltéssel 10 órán át tölteni, utána ugyanakkora teljesítménnyel lemeríteni szintén 10 óra alatt és a végén újratölteni megint 10 óra alatt. Ez a formázás amitől az "ólompor" rendesen összetömörödik a rácsok között és bírni fogja a rázkódást ugyanis a gépjármű akksik attól mennek tönkre, hogy a rácsok közül szép lassan kipereg az ólom és amikor összegyűlik az alján annyi, hogy a + és a - lap összeérjen bekövetkezik a cellazárlat. A megfogalmazás kicsit pongyola, de nem ez a szakmám csak csináltam mesterek mellet 1-2 évig. Ja és a töltést is tovább tartja az eljárás után.
Köszi a választ de ez még züz akksi, ezt szeretnék üzembe helyezni. üdv. morgo59
Köszönjük aksis segitségedet de teljesen nyers akkut szeretnénk tölteni. Ha ebben is tudna segíteni valaki megköszönöm.
Üdv. Öcskös
Mostanában szárazon töltötteket lehet kapni, elég beleborítani a hozzávaló savat, megvárni míg a pezsgés abbamarad és lehet betenni. Illetve már felsavazva töltve kapod meg. Az igazi módszert nem használják mert akkor 8-10 évig nem menne tönkre az akksi és nem kéne új 2-3 évente.
Hali! Ha valaki tud segitsen. Ujj akksi savazása, formálása, üzembehelyezése hogy történik! üdv. morgo59
Értem.Köszi a segitséget.Cső.
Azt akartam írni hogy nem költöttem rá sokat.
Hát Én nem költöttem ennyit rá, hanem a "CONRAD" áruházból rendeltem egy építőkészletet és úgy állítottam össze. Természetesen a csomagban benne voltak az alkatrészek, az összeszerelési illetve a bekötési rajzok.
Konkrétan erről van szó. Nagyon minimális a fogyasztása, kimértük.
riasztó
Ám ha több pénzt szánsz rá vagy nem akarsz vele kinlódni akkor az előre gyártottakat javaslom.
Én ezt találtam www.drgaz.hu.Szerinted ez jó?Cbr hondához kellene.
Ok.Köszi mindent.Milyen tipusú a tied?Mennyibe kerül?
Szia!
Minél több védelem, annál kisebb az esély a tolvajnak.
Hozzáteszem ellophatatlan motor nincsen.
Én beszereltem és használom, remélem sosem kell riasztania.
Az enyém olyan érzékenyre van állítva, hogy a motor legkisebb mozdítására riaszt, akármelyik támasztón áll.
Mennyire megbízható?Célszerü e használni?Vagy elegendő egy féktárcsa zár?
Persze.
Azért kérdeztem, hogy esetleg akkor találsz olyan helyet ahol be is szerelik.
Pakson.
Még itt is van. Remélem ez már elég bőséges választék.

riasztó
Vagy ezek közül, bár nem tudom helyileg meere laksz.

riasztók
http://www.motorinfo.hu/sporthirek/muhely/2009/02/04/muh
ely_rovat_a_lanc_szervizelese/