Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ini pedig attól egy csomó gazdaságosabb ótó van és nem zsigulira gondolok
És ne aggódj ki fog rohadni alólad
A turbó nem valamijért megy tönkre hanem mer forog vagy 200 ezret A turbó a leggyengébb láncszem
Adagoló már rég a múlté 15 éve gyártják ezt a common rail faszomat A mostani ótókák gyenge pontjai a magasnyomású szivattyú a közös nyomó cső szelepei a diesel injector és a kettős tömegű lendkerék ez mind mind zsebbenyúlós, ha valaki új alkatrésszel javít. Nekem a masternél 142 ezer lett volna darabja 4-et kellett volna vennem asszem még nem is a piezós. ezek bossal szerelik a tojimba densó van
Ja érden egy fószer felújította a 4-et 65-ért
tőlünk mászkál vele pestre szóval napi 2x100 heti pár alkalommal
nem értek a kocsikhoz, és nem is érdekel annyira hogy megjegyezzem mit miért költ
az a biztos hogy nekem az f astra addig marad amíg nem rohad ki alólam még akkor is ha 10 literes az átlag fogyasztása gázzal
egyszerűen nincs mire cserélni ami gazdaságosabb hosszabb távon napi 2x20km távokra
Na én tényleg abbahagyom ezt itt.......... sorry BearDr.
Értem én, hogy te a saját esetedből indulsz ki. Nem egy őskövület gazdaságtalan jármű legyen már az alap.
Viszont amit írsz, az országúti fogyasztás. A város az meg 10+, egész biztosan.
300-ért 2 db felújított adagolót kapsz. (persze nem rabló helyen) De nem kell sűrűn cserélni, ha jó. A turbót is feléből felújítják és nagyon sokáig jó lesz. (járulékos javításokat is meg kell csinálni, mert a turbó valamiért tönkre megy ill. helytelen használati körülmény is rontja)

Hozzáteszem nem akarok egyik hajtóanyag mellett sem kampányolni.
Nekem 2.0 145 LE-s benzines autóm van, 20-25e km éves futással. (7.5-8.5 /100 km) Van mellette másik autó is. Így ezt is akartam.
Ami nekem van, abból dízelt nem szabadna....tudom.
Mellesleg nincs is belőle jó állapotú. Az enyém pedig minden téren remek állapotban van, 11 éves.
Sok változó van a dologban, de 30e km/év felett logikusabb a dízel. Persze nem mindegyik és nem mindegy milyen az alap állapota.
Nyilván mindenre van jó és rossz, igazoló és ellenpélda is. A néhány eset nem mérvadó.

Nem a kor számít. Én nem is azt említettem.
Mintha....
Évi 20-30 határeset. Persze attól függ hol. Ha viszont pl. van utánfutózás, akkor az dízellel jobb.
Rövid távok, sok város semmilyen autónak nem tesz jót.
normális(100-110-es) tempoval 6,5 literrel mászkálok! csak mikor a dieselnél azt mondják adagoló 300 ,turbó 160 akkor mindjárt ugrik a haszon! a merci ennél a temponál 10-12 tőt kajált!
4 éves gép volt amikor vették szóval nem egy 20 éves lom
talán mintha 120 lett volna benne de nem emlékszem, nekik olyan évi 20-30ezer mehet bele
Jó állapotban lévő, megfelelően karbantartott (!) jármű a lényeg.
Nem megveszem a legolcsóbbat, aminek ki tudja milyen előélete van és majd attól várom a költségmentes csodát.
haver is így számolt amikor lecserélte a benzinest dízelre
aztán részecskeszűrő csere 300ért meg mittudomén mi volt vele, a tiptronic váltógenerál is bevesz most jópár százast(bár ez nem a diesel motor hibája) aztán most ismét számol hogy kár volt eladni a benzinest
Bakker Zoli! Megláttam itt a neved a jogász topikban és megremegtem, hogy ebben is kiművelted magad , aztán megnyugodtam, mert csak a szokásos matiné vetítés
Valamiert az utobbi idoben jopar uzletkoto allt at jobbara wv skoda dizelekrol sima 1,6 os benzines gepekre.
Itt altalaban uj a jargany.
Nemigazan ertettem de mondtak hogy gyakorlatilag az eves szervizkoltsege elvitte a dizeleknek az uzemanyag es fogyasztas novekedeset.
Es az osszes ujabb opel kibaszott sokat eszik mert nehezek mint a sar.
En a g vel elpofogok 7,4 el.A h inkabb 9 el.egyszer sikerult kihozni 7 korul de elaludtam benne.
Valami mazda szivobenyasaktol vannak most hanyattesve hogy milyen jo.
Menjünk innen másik topikba, mert ez nagyon off a Jogász témához.
Csak induljunk ki abból, hogy nem a legszarabb dízelt kell ilyen éves futásteljesítményre használni.
Mellesleg ha nem CR rendszerű dízelt használsz, akkor olyan nagy költség nem lehet.
Bár nem gondolom, hogy ennyi lenne (kevesebb tuti nem, csak több), de
számoljunk 8 liter benzinnel és 6 liter gázolajjal. Kerekítsünk 1000 forint/100 kilométerrel. Ennyi a különbség átlagolva a benzin és dízel /100 km tekintetében.
80000 kilométeres éves futás mellett ez 800.000 Ft különbség évente!

Nincs ezen mit tovább magyarázni. A példád nem indok.
Eleve jó állapotú dízellel kell ilyen használatra felkészülni, de a jó állapot igaz benzinesre is.

Ha pedig 8 liter felett eszik az benzines (példában az opel), akkor akár évente 1.000.000 is lehet a különbség.
Biztos nem éri meg, ugye?
1,5 éve van nálam! csak induljunk ki abbol,hogy ha a dieselbe megáll valami a gatyát elviszi! volt E300 TD mercim is,tudom miröl beszélek!
Hmm..........a gari és egyébb szervízeket csak itt a sportmotoron többet mondtál a bmw-re mint ezen felsorolásban.
Amúgymeg pár gastra megfordult nálam egyiknek sem volt ilyen baja.
IV-golf vagy Audi-a4 19TDI bajuk sosincs olcsó mint a dög,özön alkatrész fillérekért keveset fogyaszt nem rohad.
Hány éve van nálad?
Mert 80000/év az csak 5....az autó pedig 18 éves.
Egyébként meg óriási butaság ilyen éves futásteljesítmény mellett benzines autót használni.
Diesel vagy nagy ccm-es benzines elgázosítva.
sziasztok! nekem 97-es b veki van,370000kilométerrel! 1,6 16szelep! az olajat kajálja,azon kívül csak kopo alkatrészeket kell cserélni! ja és évi 80000 megyek vele!
Ez mekkora vetítés !
A fiamnak G Astrája van szalonból. Classic II 1.4 Twinport 90le.
120.000van benne és a klímakompresszoron kívül csak a kopóalkatrészek lettek benne cserélve. Persze mindig márkaszervizbe lett hordva nem pedig a sarki fűszereshez.
van olyan hogy opel fórum. ott érdeklődj: http://www.opelforum.hu/
nekem eddig minden gondomra jött jótanács
munkatársam jár ilyennel, eddig a főtengely jeladó volt csak szar neki
olyan 400 felé állt meg rendszámozás után
egész jó állapot sehol sem rohad, ahogy megmértük törésmentes
de ő hozta be nem a kereskedő
nem a pénz számít hanem az hogy a váltó kopadéka tönkreteszi, és egy szaros 3ezer forintos szimering alkalmazása során kb örök élet lett volna
szóval tervezési hiba-spórolás
és bosszantó hogymegveszed a gépet és egy ilyen szaros hiba miatt kicsengeted majd egy havi fizetésed
mert ugye ez nem egy bmw kategória ahol beáldoznak egy csomó mindent a tartósság terén a vezetési élmény miatt
vagy egy ismerősöm fiatján a féltengey szimeringek folynak mindig max 40ezret bír az astrámon meg még a gyári van és 200 felett van az óra állás, és ez tuti nem az eredeti méter mert egy behozott gép volt
Ja és hozzá tennem első autó lenne az életemben
Sziasztok

Már meg se merem kérdezni,hogy a Vectra B ill. B2meg éri ez az árát.
Pedig jó lenne ha picit segítenétek ebben.
A kiszemelt áláldozat 1998 1,8 16V minden jóval ellátva pl: digit klíma stb stb.
500 ezret meg ér e szerintetek?
Te INI mondom, hogy volt kettő és mindegyik jó néhányszor körbetekerte már a földgolyót olajcsere, tankolás ennyi volt a ráfordítás. Amiket itt belinkeltél egy szaros 80 ezer forintból megoldható hiba Nem fogom visszakeresni amikor a fórumomon az egyik kollega linkelt egy hasonlót mint te, legalább 30 autótípusnak az előforduló jellemző hibáiról. Szépen sorban kronológiába szedve és elképesztő betegágy vw, mercédesek főleg bmw-k audik opelek és sorolhatnám olasztól a franciáig. Asszem egy japó egy avenszisz volt a listába egy valami pisztlicsáré hibával. Ezt a totálkárt meg egyébként is utálom a szakértő pancser álladék winkler robikával együtt Ő szerinte a tojota a világ legszarabb autója de a golf 7-esnél nem baszott még jobbat az isten A fasza golf 7-esében 12000-nél cserélt a sógorom egr szelepet 140-ért