Sajnos még csak A2-t fogok csinálni tavasszal. Igaz, hogy az már érvényes lenne erre a motorra, de nagyobb gépet szeretnék. A DT-t árulom, de mindenki A1-es jogsival hajtaná, így képtelenség eladni.
Egyébként erre az egész 11 kW teljesítménykorlát hülyeségre is az egyik érdeklődő hívta fel a figyelmem, én 2013. június óta hajtom ezt a motort az A1-es jogsimmal... Ha maradna a motor, akkor nem foglalkoznék semmivel, eddig jó volt így, nekem eztán is jó lenne. :D
a legegyszerűbb hogy leteszed az a-t aztán nincs gond semmire
ezeken a hivatali intézéseken csak rongálja az ember a szervezetét, aztán végül idegbeteg lesz
Sajnos ez a szomorú igazság.
Csak azt nem értem, hogy ha mindent folyamatosan dokumentálnak, és mindig mindennel egy rakás szopás van a papírmunka miatt, és a papírmunkák miatt kipengetek súlyos összegeket, akkor miért nem jogos az az elvárásom, hogy ha valami problémám van papírügyekben, akkor legalább annyinak utánanézzenek, hogy ki és mikor írta ezt át?
Mert megmondta a faszi, hogy 2005-ben UZW-084 frsz. motorkerékpár 11 kW-os teljesítménnyel szerepelt az adatbázisban, 2009-ben pedig már 20 kW-tal. És az a 4 év? Addig nincs semmi nyoma egy ilyen f.sztudja mekkora adatbázisban egy átírásnak, motorszám AF-esítésnek, műszakinak... Bárminek?
Arról nem is beszélve, hogy megkérdezte, hogy miért nincs érvényes műszaki vizsga 2013 óta a motoron? Mondom mi a f.... Idén augusztus 7.-én jár le. Akkor még tartottam a vonalat újabb 5 percig, kattintgatott egy darabig, és közölte, hogy valóban igazam van. Jajj de jó, tisztára örülök... :D
én is kérdezgettem a nhk-t de megszűnt jó pár éve az hogy kiállítottak egy vizsgalapot a helyes adatokkal, szerintem jó sok visszaélés volt
ismét pár sumák miatt szopik mindenki
Jah... a 20 kW sem nagyon stimmel, de az még talán nem többszöröse a ténylegesnek. :D
Bepróbálkozok még 1-2 dologgal, illetve vissza fogom hívni az NKH-s faszit is.
Hihetetlennek tartom azt, hogy van egy motor, ami 20 éve forgalomban van, 10 év után pedig "elromlottak" az adatai az iratokban, és ennek helyét, okát nem lehet kideríteni, megoldani... Imádom a magyar közigazgatást, hivatalokat... :D
ezt írtam már régbben is hogy szinte lehetetlenség visszább írni a teljesítményt mindig lesz valami akadály
nekem a szakadt 82es cagivám volt 34kw papíron pedig nem volt izmosabb mint a te dt-d
Egyeztettem az NKH-val az ügyem kapcsán. (Aki esetleg nem figyelte, de érdekli: Yamaha DT 125 R, forgalmi szerint 20 kW teljesítmény, és 390 kg-os súly... A 20 kW miatt nem vezethető a 125-ös motor A1 jogsival. Viszont egy DT sem volt 20 kW soha.)
Szóval az NKH-nál a faszi annyit tudott kihámozni az adatbázisból, hogy 2005-ben még 11 kW-os forgalmija és törzskönyve volt a motornak, utána 2009 a következő bejegyzés, ott már 20 kW. Pontosan nem sikerült megtudni, hogy a motorszám AF-esítésből adódóan, vagy egy egyszerű tulajdonosváltáskori adminisztrációs hiba lett.
A faszi azt mondta, hogy egy hivatalos Yamaha szervizbe vigyem be a motort, ott kiállítanak egy típusigazolást, amiben szerepelnek a helyes adatok, majd a következő műszaki vizsgára vigyem ezt a papírt, ott mellé csatolják, és azzal kérhetem ki az új forgalmit, törzskönyvet.
Ezek után felhívtam a Yamaha Zakart, ott beszéltem egy sráccal, aki elmondta, hogy vázszám alapján ez a motor japán belpiacos, ezért szart se tudok vele kezdeni, mert ők nem tudnak róla típusigazolást kiadni.
Ezek alapján az egyetlen járható út az lehetne, ha kideríteném valahogy, hogy hol és ki és miért írta 20 kW-ra a teljesítményt, majd rájuk bizonyítani, hogy ez tévedés volt, ezért javíttatni. Ilyen idő távolságra visszavezetni az egészet megint lehetetlennek tűnik az egész.
Valakinek valami egyéb ötlete esetleg? Érdemes más Yamaha szervizeket is felhívnom, vagy mind ugyanezt fogja mondani vajon?
Átverés. A pénzt soha nem fogod megkapni, cserébe elviszik a motort. A paypalos utalásról kapsz majd igazolást, de valamiért a pénz nem jön meg, vagy az utalást visszavonja, és mehetsz a rendőrségre.
Jelenleg hirdetem a motoromat és e-mailen jelentkezett az Egyesült Államokból egy srác hogy megvenné. Csak annyira volt kíváncsi mióta vagyok a motor tulajdonosa. Azt írta paypal-en küldje neki igényt és küldi is a pénzt meg a futárszolgálatot akik elszállítják a motort. Számomra teljesen ismeretlen az ilyesfajta motorvásárlás de többen mondták, hogy hallottak már hasonló esetekről. Esetleg tudnátok tanácsot adni mire kell ilyen esetekben figyelni? Elég egy adásvételit írnunk és kész?
Köszönöm a válaszodat. Írtunk nekik, de azt írták forduljunk bírósághoz amennyiben nem értünk egyet a döntésükkel. Már nincs sok hátra a törlesztésből, úgy hogy nem foglalkozunk vele. Érdekes egy országban élünk az egyszer biztos, vannak törvények de senki nem tartja be, a kis ember meg harcoljon az igazáért ha van miből.
Üdv. Remélem jó helyen járok,rendszámoztatni szeretnék 1 125 ccm motort,sikerült papíros vázat vennem,csak a blokk száma nem stimmel ilyenkor mit lehet csinálni?üssem át a számot a blokra?
Segítségeteket kérem.
köszi
Jogerős bírósági ítéletek vannak arról, hogy a törzskönyvet ki kell adniuk. Nem a jármű a fedezet 5 év után, sőtt, már nemi s lehet az új szabályok szerint az elején sem.
Ha viszont aláírtátok a , akkor sajnos bukta, mert önként mentetek bele. Legközelebb, ha fenyegetnek, fordulj ügyvédhez.
Ez érdekes. Anno kértük 5 év után a törzskönyvet de a bank nem adta ki. Sőt aláíratott egy másik szerződést amiben megfenyegetett, hogy amennyiben nem írjuk alá, egyoldalúan megszünteti a szerződést. Akkor hogy is van ez?
Egyébként erre az egész 11 kW teljesítménykorlát hülyeségre is az egyik érdeklődő hívta fel a figyelmem, én 2013. június óta hajtom ezt a motort az A1-es jogsimmal... Ha maradna a motor, akkor nem foglalkoznék semmivel, eddig jó volt így, nekem eztán is jó lenne. :D
ezeken a hivatali intézéseken csak rongálja az ember a szervezetét, aztán végül idegbeteg lesz
Csak azt nem értem, hogy ha mindent folyamatosan dokumentálnak, és mindig mindennel egy rakás szopás van a papírmunka miatt, és a papírmunkák miatt kipengetek súlyos összegeket, akkor miért nem jogos az az elvárásom, hogy ha valami problémám van papírügyekben, akkor legalább annyinak utánanézzenek, hogy ki és mikor írta ezt át?
Mert megmondta a faszi, hogy 2005-ben UZW-084 frsz. motorkerékpár 11 kW-os teljesítménnyel szerepelt az adatbázisban, 2009-ben pedig már 20 kW-tal. És az a 4 év? Addig nincs semmi nyoma egy ilyen f.sztudja mekkora adatbázisban egy átírásnak, motorszám AF-esítésnek, műszakinak... Bárminek?
Arról nem is beszélve, hogy megkérdezte, hogy miért nincs érvényes műszaki vizsga 2013 óta a motoron? Mondom mi a f.... Idén augusztus 7.-én jár le. Akkor még tartottam a vonalat újabb 5 percig, kattintgatott egy darabig, és közölte, hogy valóban igazam van. Jajj de jó, tisztára örülök... :D
ismét pár sumák miatt szopik mindenki
Bepróbálkozok még 1-2 dologgal, illetve vissza fogom hívni az NKH-s faszit is.
Hihetetlennek tartom azt, hogy van egy motor, ami 20 éve forgalomban van, 10 év után pedig "elromlottak" az adatai az iratokban, és ennek helyét, okát nem lehet kideríteni, megoldani... Imádom a magyar közigazgatást, hivatalokat... :D
nekem a szakadt 82es cagivám volt 34kw papíron pedig nem volt izmosabb mint a te dt-d
Na mind111, szerintem eresz még el pár telefont azzal nem veszítesz semmit.
Egyeztettem az NKH-val az ügyem kapcsán. (Aki esetleg nem figyelte, de érdekli: Yamaha DT 125 R, forgalmi szerint 20 kW teljesítmény, és 390 kg-os súly... A 20 kW miatt nem vezethető a 125-ös motor A1 jogsival. Viszont egy DT sem volt 20 kW soha.)
Szóval az NKH-nál a faszi annyit tudott kihámozni az adatbázisból, hogy 2005-ben még 11 kW-os forgalmija és törzskönyve volt a motornak, utána 2009 a következő bejegyzés, ott már 20 kW. Pontosan nem sikerült megtudni, hogy a motorszám AF-esítésből adódóan, vagy egy egyszerű tulajdonosváltáskori adminisztrációs hiba lett.
A faszi azt mondta, hogy egy hivatalos Yamaha szervizbe vigyem be a motort, ott kiállítanak egy típusigazolást, amiben szerepelnek a helyes adatok, majd a következő műszaki vizsgára vigyem ezt a papírt, ott mellé csatolják, és azzal kérhetem ki az új forgalmit, törzskönyvet.
Ezek után felhívtam a Yamaha Zakart, ott beszéltem egy sráccal, aki elmondta, hogy vázszám alapján ez a motor japán belpiacos, ezért szart se tudok vele kezdeni, mert ők nem tudnak róla típusigazolást kiadni.
Ezek alapján az egyetlen járható út az lehetne, ha kideríteném valahogy, hogy hol és ki és miért írta 20 kW-ra a teljesítményt, majd rájuk bizonyítani, hogy ez tévedés volt, ezért javíttatni. Ilyen idő távolságra visszavezetni az egészet megint lehetetlennek tűnik az egész.
Valakinek valami egyéb ötlete esetleg? Érdemes más Yamaha szervizeket is felhívnom, vagy mind ugyanezt fogja mondani vajon?
Ha normálisan végiggondolod rájöhetsz, hogy teljesen irreális/ráfizetés amerikainak innen vásárolni.
Beoltattam magam bank elleni vakcinával.
Jelenleg hirdetem a motoromat és e-mailen jelentkezett az Egyesült Államokból egy srác hogy megvenné. Csak annyira volt kíváncsi mióta vagyok a motor tulajdonosa. Azt írta paypal-en küldje neki igényt és küldi is a pénzt meg a futárszolgálatot akik elszállítják a motort. Számomra teljesen ismeretlen az ilyesfajta motorvásárlás de többen mondták, hogy hallottak már hasonló esetekről. Esetleg tudnátok tanácsot adni mire kell ilyen esetekben figyelni? Elég egy adásvételit írnunk és kész?
Üdv.: Norbi
Köszönöm a válaszodat. Írtunk nekik, de azt írták forduljunk bírósághoz amennyiben nem értünk egyet a döntésükkel. Már nincs sok hátra a törlesztésből, úgy hogy nem foglalkozunk vele. Érdekes egy országban élünk az egyszer biztos, vannak törvények de senki nem tartja be, a kis ember meg harcoljon az igazáért ha van miből.
Segítségeteket kérem.
köszi
Ha viszont aláírtátok a , akkor sajnos bukta, mert önként mentetek bele. Legközelebb, ha fenyegetnek, fordulj ügyvédhez.
Ez érdekes. Anno kértük 5 év után a törzskönyvet de a bank nem adta ki. Sőt aláíratott egy másik szerződést amiben megfenyegetett, hogy amennyiben nem írjuk alá, egyoldalúan megszünteti a szerződést. Akkor hogy is van ez?