Segítségeteket kérném!
Egy KTM EXC-F 250 -es típusú motort a mostani kiszemeltem, de szeretnék előbb a dolgoknak rendesen utána járni.
a kérdéseim a következők.:
-Milyen papirok kellenek a motor forgalomba helyezéséhez?
-Lehet-e ezt a motort 2 személyre vizsgáztatni?
Előre is köszi!
Nem tudom pontosan mi van de ma rákérdezek konkrétan de tavaly vette a motort nyár elején, s az óta nincs átíratva s ez sulyos pénzekbe kerülne neki ha meg fogják csak segítnei akartam neki !
Köszönöm annyit még,hogy az eladó nem tesz semmit ,lehet hátraléka van ,a haver azt mondta be kellene menni a tulajnak lerendezni és adják a papírt ,de a tulaj azt mondta öt nem érdekli ! Ilyenkor semmit nem lehet tenni ez ügyben ? Esetleg ha papíron a motort meg vennénk egy bontóból vagy Méh vállalatól s KPM vizsgára vinni ?
Törlést bizonyító dokumentumot nem ad ki a bank.
Törlésre feljogosítópapírt/kérelmet ad ki az okmányiroda részére, neki címezve.
Ha lejárt a hitel és lezárták a szerződést, automatikusan adja a bank a lezárásról szóló papírokkal együtt az ügyfélnek.
Ezt a meccset az eladónak kell lejátszania, nem tudom az ügyvéd mit akart az ügyben.
Ha megtesz az eladó megteszi, ha nem úgy mindegy ki mondja neki. Akár te, akár a haver, akár egy ügyvéd.
Sziasztok ,egy barátom vett egy motort használtan forgalmi ,törzskönyv minden megvan,de nem tudja átíratni ,mert a tulajdonos nem hajlandó a Banktól kikérni a Törlést bizonyító dokumentumot.Ügyvéd által felszólítást kísérelt meg a haver,de semmi válasz nem történt ez ügyben. Segítséget kérnénk tudtok e ez ügyben előre lépést valamilyen formában, Köszönöm Zsolt.
Hello, kis segítségre van szükségem....yamaha wr426f, 1 személyes, rendszámos motorról van szó. Mi annak a módja hogy 2 személyes legyen?
köszönöm a segítséget előre is
Simán fog... ne aggódj. Nekem simán megvolt az emelt szintű vizsga a motoromon úgy, hogy nem világított a féklámpa, és mellé a jobb hátsó irányjelző! Így kaptam meg az EX szerelőmtől! Nevetve mondta nem nézték, mondom ember de ezek kellenek rá baszki!
Link fos rongy szar stb stb "ember"...
amikor eredetvizsgán volt a husky a motorszámból látszódott kb 3 karakter
akkor mindenféle tükrökkel addig kínlódott amíg a végén is látott valamit(szerintem számot tuti nem, csak hogy van valami) aztán simán megfelelt
az eredetvizsga semmit sem ér, az csak az abban a pillanatban ott lévő dolgokat rögzíti, semmi felelőssége nincs
Automatikusan a típus azonos motorkódot kapja, annyiból még jobb is, hogy esetleges komplett motorblokk cserénél nincs semmi papírozás csere után. A 3asom is ilyen, anno eredetvizsgánál a srác mondta a műhelyben, hogy tudja hol van a száma, de elég a motorkód, mindenkinek 1xerűbb így.
viszont eredetvizsgán nézik és fotozzák...ha jól tudom, max eredet vizsgán mellé rakom a gyárit lefényképzik és annyi, de ha műszakin kötekednek és keresik és nem találják akkor az baj...
De valakinek alapból nem volt látható a motorszáma és eredet vizsgán melékletben oda irták hogy nem látszik és a motor kódot, vegyék figyelembe, ami típus azonos motornál ugyan az...
de más valakit meg kpm-re küldtek hogy tetessen rá motorszámot..
ez érdekelne melyik a valós most?
nekem eddig sosem nézték a motorszámot, igaz szar helyen is van mindenféle trükkös tükrökkel látni csak
a vázszám érdekelte csak őket, le is fotózzák, meg a km óra állást, az se legyen kevesebb mint az előző műszakin volt, ha már több akkor nincs avval sem baj
még annyi, hogy adja hozá a gyári blokkot, de most egy ugyan olyan tipusú motor van benne de nincs rajta motor szám...nem akarnék kinlódni a motor cserével, meg a gyári főtengely csapágyas is :/
egyik oldalon azt olvastam, hogy elég ha típus azonos, és akkor motor kód-ot írnak a törzskönyvre/forgalmiba, de máshol azt olvastam hogy kpm, és uj számot tesznek rá...melyik az igaz?
van annyi maszek hogy ha az egyik elutasít a másik megcsinálja
felénk is van 50kmes körzetben vagy 15 szóval nem lesz avval gond
ha van rajta 2 tükör akkor már átmegy
ha e-betűs világítótestek vannak rajta meg jó gumik meg nyomokban hasonlít a gyárira akkor a maszek vizsgabázisokon nem lesz gondod.
amúgy akár egy gumiméret váltás miatt is elutasítanának, de senki nem nézi ezt
és akkor mi ennek a menete ha én ezt le akarom így vizsgáztni? NKH (KPM)? milyen plusz költsgéggel járna?
Csak mert van egy másik gépem, azon sincs idom, nagyobb fogaskerék, nem gyári kipufogó, nem gyári hátsó kerék, nem gyári farok idom, egyenes kormány, fejidom, stb és kicsi vacilálással az első műszakin de átengedték a vizsgán kb 6 éve mióta nálunk van..a többi vizsgán azóta simán átmegy...
Hello, egy kis segítség kellene..első körben kinéztem egy stunt motort, nagy fogaskerék, kormányra felhozott hátsó fék, egyenes kormány, kitámasztó stb...na most van hozzá rendszám is, de forgalomba nem használta az illető, de én ha megveszem a motort szeretnék vele forgalomba is közlekedni. Lehetséges e ez? Egyik rendős ismerősöm azt mondta hogya kötelező tartozékok felszerelés(tükör, lámpák, stb) és szerinte mehet műszakira, mert az le van járva..Járható e ez?
Jaaaa... Ez így van, mivel elvileg TDR blokk van benne.
Ha jól sikerült kideríteni, akkor a 92-es DT-k még csak berúgósak voltak. Az AF-es alu táblát lepattintva alatta ott az eredeti motorszám, ami valami későbbi TDR-é asszem.
Na ebből kéne kihozni, hogy lehetőleg ne sok pénzből a forgalmiban max. 11 kW szerepeljen, és az AF motorszám maradjon így...
Segítségeteket kérném!
Egy KTM EXC-F 250 -es típusú motort a mostani kiszemeltem, de szeretnék előbb a dolgoknak rendesen utána járni.
a kérdéseim a következők.:
-Milyen papirok kellenek a motor forgalomba helyezéséhez?
-Lehet-e ezt a motort 2 személyre vizsgáztatni?
Előre is köszi!
Törlésre feljogosítópapírt/kérelmet ad ki az okmányiroda részére, neki címezve.
Ha lejárt a hitel és lezárták a szerződést, automatikusan adja a bank a lezárásról szóló papírokkal együtt az ügyfélnek.
Ezt a meccset az eladónak kell lejátszania, nem tudom az ügyvéd mit akart az ügyben.
Ha megtesz az eladó megteszi, ha nem úgy mindegy ki mondja neki. Akár te, akár a haver, akár egy ügyvéd.
köszönöm a segítséget előre is
Link fos rongy szar stb stb "ember"...
akkor mindenféle tükrökkel addig kínlódott amíg a végén is látott valamit(szerintem számot tuti nem, csak hogy van valami) aztán simán megfelelt
az eredetvizsga semmit sem ér, az csak az abban a pillanatban ott lévő dolgokat rögzíti, semmi felelőssége nincs
De valakinek alapból nem volt látható a motorszáma és eredet vizsgán melékletben oda irták hogy nem látszik és a motor kódot, vegyék figyelembe, ami típus azonos motornál ugyan az...
de más valakit meg kpm-re küldtek hogy tetessen rá motorszámot..
ez érdekelne melyik a valós most?
Nekem is motorkódos a kis duki, mert nem lehetett jól leolvasni a számot. Semmi gond nem volt a papírozással, mikor be lett hozva digóból...
a vázszám érdekelte csak őket, le is fotózzák, meg a km óra állást, az se legyen kevesebb mint az előző műszakin volt, ha már több akkor nincs avval sem baj
egyik oldalon azt olvastam, hogy elég ha típus azonos, és akkor motor kód-ot írnak a törzskönyvre/forgalmiba, de máshol azt olvastam hogy kpm, és uj számot tesznek rá...melyik az igaz?
felénk is van 50kmes körzetben vagy 15 szóval nem lesz avval gond
ha van rajta 2 tükör akkor már átmegy
amúgy akár egy gumiméret váltás miatt is elutasítanának, de senki nem nézi ezt
Csak mert van egy másik gépem, azon sincs idom, nagyobb fogaskerék, nem gyári kipufogó, nem gyári hátsó kerék, nem gyári farok idom, egyenes kormány, fejidom, stb és kicsi vacilálással az első műszakin de átengedték a vizsgán kb 6 éve mióta nálunk van..a többi vizsgán azóta simán átmegy...
Ha jól sikerült kideríteni, akkor a 92-es DT-k még csak berúgósak voltak. Az AF-es alu táblát lepattintva alatta ott az eredeti motorszám, ami valami későbbi TDR-é asszem.
Na ebből kéne kihozni, hogy lehetőleg ne sok pénzből a forgalmiban max. 11 kW szerepeljen, és az AF motorszám maradjon így...