A Motul 5100 viszonylag sötét alapszínű olaj, hamar (akár 500 km-nél előbb is) tud úgy kinézni, mintha nem lenne cserélve.
Ha biztos vagy a dolgodban és van számlád az elvégzett munkáról, egy labort a használt olaj analizáltatásával megbízva megszorongathatod legnemesebb szervüket.
De nem ér ennyit az egész! Ha nem hagy nyugodni a dolog, inkább egyezz meg velük egy ismételt cseréről amit végignézel, jobb nem belekezdeni egy ilyen kampányba, amit írtál.
Tobb dolog is volt..gyertyacsere, szelephezag stb. A kerdes az, hogy 500 km utan hogy kell kinezni egy motorolajnak egy 26000 km-es motorban. En azt gondolnam, hogy valami vilagosabb es atlatszonak. A.kocsimban nez ki igy az olaj 10ezer utan.
B+emberek ezt nem hiszem el! 500 km-el ezelott vittem a motorom szervizre. En vittem a Motul 5100-at, olajszurot stb. Ma raneztem a kis ablakra es latom, hogy sokkal tobb olaj van benne, mint a szintjelzo. Leengedtem kb 3 decit. Egy fekete suru katyvasz jott ki a Motul 5100 helyett! Két megoldas lehet:
1: atb..tak a muhelyben, Joska elrakta az olajat nekem meg betoltott valami leengedett szart. Masodik megoldas nem tudom mi lehet, hogy mi okozhat 500 km alatt ilyen szintu olajfaradast.
Na most nyilvan hetfon bemegyek a kis befottesuvegemmel, hogy ez hogy kerult a motoromba. Jart mar valaki igy? Mit lehet tenni? Legszivesebben feljelentenem az egesz bagazst karokozosaert...ha esetleg van itt ugyved, akkor erdekelne a velemenye. Hetfon mindenhova leirom a ceg nevet, de elotte beszelek veluk
Ebben csak az a fura ha nem fizetsz az állam segít nekik a rendőrségen keresztül ellenőrizni és beszedni a pénzt, de ebben az esetben senki nem segít neked a jogos pénzedhez jutni. Pereld be fizess ügyvédet aztán kiderül. Minek is fizetünk? Itt lenne az ideje a bankok, brókerek után ezeket is elővenni. Szerintem meglepő dolgok jönnének elő.
Az összes biztositó egy rakás szar! Addig szeretnek, amig fizetsz, de ha nekik kell fizetni, jönnek a kifogások! Gondolom, mivel rendőri intézkedés volt, jegyzőkönyv is készült, meg a károkozó is elismerte a felelőségét, akkor mi a problémájuk!? Csupán annyi, hogy csipja a szemüket, hogy fizetni kell! Ha nem fizetnek pereld be öket, majd utánna fizetnek kamatostól!
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írtam vagy van biztosítós fórum is.? Csak okulásúl hogy hogy szopat a biztosító, de gondolom mindenkit. A fiamat március 18.-án egy Tesco körforgalomban elcsapta egy papa. Tipikus eset Ő a belsőben már jött ki papa-mama meglátta a Tescot na ide bemegyünkmégátazárón. Lényeg oldalba kapták a kölyköt. Hál istennek neki nem lett baja, de a kár kb 700.000. Kihívtam a rendőröket akik előtt le a kalappal teljesen korrektek voltak mindenre felhívták a figyelmünket. A papa természetesen elismerte aláírta. Tehát minden bizonyíték adott. Három hónap alatt párszor érdeklődtem szinte semmi válasz. Majd egyszer csak telefonon azt mondja a nő, hogy okozói szemlére várnak amit "megrendeltek". Mire? Mi közöm nekem ehhez?
Majd tegnap egy levél, mily érdekes pár nappal a 3 hónapos határidő előtt: nem tisztázható a rendelkezésre álló dokumentumok alapján a biztosítottuk felelőssége.Hivatkozás a másik fél szemléje és nyilatkozata nem érkezett meg. Köszönjük Posta Biztosító.
Tegyuk fel, olajfolt a kanyar kozepetol szepen vegighuzva. Motoros megy, sebessegi korlatot betartva. Elesik. Ilyenkor mi a teendő? Van esélye hogy karteritest kapunk?
majdnem
utána vettem egy 750kilós ráfutófékest 100pénzért magasítóval ponyvával, csak a villanyos részét kellet újrahúzni, meg a lemez helyett deszkákat tettem fel
szóval ez az egyedi dolog csak a drága holmiknál éri meg
mersze úgy hogy egy gépészmérnök csinálja a tervet
nekem jó sok éve lett volna vagy 70pénz egy futóra a tervrajz és az egyedi engedély és ha jól emlékszem ebben se a műszaki se a többi papír nem volt benne
Magyarországon nehezen , illetve sehogy! Méretezéssel számításokkal dokumentált tervrajzot kellene beadnod a közlekedés felügyelethez. De nálatok a megyei NKH-nál Te is utána tudsz érdeklődni.
Igazad volt, ilyenkor se lehet elhagyni az eredetvizsgát, ami egyébként vicces volt.. még festékvastagságot is mértek. De úgy néz ki gyári 31 éves a fényezés, nem sok eltérés volt a vastagságban a különböző pontokon.
A forgalmiba végül nem 84.12.31. hanem a 99-es dátum került, mint első forgalomba helyezés, szóval minden klappol már.
Már csak a berugását kéne megtanulnom, mert amikor átmentem vele az eredetvizsgára 3.-ra sikerült (totál hideg volt a motor) ott meg eljövetelkor rugdostam vagy fél órát és közben rájöttem hogy a férfias dolgok kurvára kényelmetlenek.. de nincs mit tenni, majd tartok lábnapot
Még nem patika, de ahogy néztem az ebay-es árakat aprópénzből megvan az a pár hiányosság ami most hibádzik.
Hobbi jármű az OT... ez is az csak ez sokat lesz saras.
De ez nem igazán lényeges.. csak jól mutatna rajta az ot-s rendszám, a kora meg megvan hozzá.. az állapota meg még jó. Ha sokat esek majd vele akkor már nem lesz annyira..
OT -hoz csak a gyártási év a lényeg.
A gépnek viszont patikának kell lennie,elméletileg csak találkozókra ,rendezvényekre mehetsz vele.Ezért kötelező már veteránoknál az OT rendszám.
Ha a gép meg patika,bármikor lehet OT-tatni,ha valakinek erre van igénye,addig felesleges pénzkidobás,hacsak azt az a "pár" apróságot nem nézzük,hogy öt év műszakit kap.kedvezőbbek a bizt,súlyadó dolgok.Viszont veteránoztatni is kell ötévente.így már meggondolandó.
Az eredet vizsga "napjainkban " már csak lehúzás!
Semmi adatot nem javít az okmányiroda műszaki adatlap nélkül!
Ezek szerint már volt nálunk forgalomba,kell eredetvizsga. Rugalmas helyeken már a műszaki adatlapról veszik fel a kérelmet és a kapott igazolásokon is azok fognak szerepelni,de kell a műszaki adatlap.
Az NKH-nál kapott adatlapot másold le, a forgalmi átvételekor ellenőrizd! Hajlamosak a náluk (okmányiroda) lévő adatokat mindenféle helyesbítés nélkül ugyan úgy kiadni.
Igen, erre az utolsóra hivatkoztak... de igazából ez már teljesen mindegy. Így most szilveszteri a gép
Az olasz forgalmi másolatát ideadták (nem tudom ez mennyire szabályos a részükről) abban benne van a 99-es időpont is.
Ez már igazából nem zavar, ebből sehol nem lehet már problémám. Ha meg egyszer rászánom a pénzt és időt és esetleg eltolom OT vizsgára a gépet akkor ott lesz az olasz papír másolata, aztán javítjuk ezt is, de már csak a teljesség igénye miatt. Addig bőven ráér..
(Nincsenek nagy elvárásaim a magyar hatóságokkal szemben, pláne nem olyan hogy hibátlanul dolgozzanak.. így ez már egész szép siker)
"állítólag van egy olyan szabály hogy amennyiben "
Ilyen nincs.
Gyártási év: 1984
Első nyilvántartásba vétel időpontja:1999.hó.nap.
Első magyarországi nyilvántartásba vétel időpontja:az első magyarországi forgalmi kiállításának napja.
Ha az első forgalomba helyezés 1999 egyértelműen ,a külföldi forgalmi alapján,akkor az annyi.
Jogszabály olyan van,hogy amennyiben egyértelműen nem állapítható meg az első forgalomba helyezés dátuma,akkor a gyártási év utolsó hónap utolsó napja(1984.12.31.)
Ha biztos vagy a dolgodban és van számlád az elvégzett munkáról, egy labort a használt olaj analizáltatásával megbízva megszorongathatod legnemesebb szervüket.
De nem ér ennyit az egész! Ha nem hagy nyugodni a dolog, inkább egyezz meg velük egy ismételt cseréről amit végignézel, jobb nem belekezdeni egy ilyen kampányba, amit írtál.