Nem csak leoldják (ha van), hanem fel is oldják!
Ugye nem gondoltad komolyan, hogy borsónyi szilárd szennyeződés darabok úszkálnak majd az olajban....
Eleve ekkora darabok nem is tudnak kialakulni. Ha pedig mégis lenne ilyen, akkor lekerül az olajteknőbe és az olajszivattyú harangjában lévő szitaszűrő megfogja.
Emellett én nem vagyok híve semmilyen adaléknak, hiszen sosem lehet ellenőrizni mi lett volna nélküle vagy vele....ez azon motornál.
Rendszeresen olajat kell cserélni, ennyi az egész.
Ahogy Ini írja nehogy beletegyél tisztítókat mert azok leoldhatják a nagyobb koksz darabokat amik elzárhatják az olajfuratokat és akkor kakukk, simán csak pár olajcsere ahogy elő van írva normális olajjal és majd kitisztul, vagy nem, de ezzel semmit nem tehetsz.
egy időben jártam evvel az 5110el, semmi bajom nem volt vele, kartonosan még nem is volt drága de semmi extra nem volt benne az olcsóbbakhoz képest(a szagán kívül mert az tök jó)
más olajat nem ismerek a motultól
Jelen esetben viszont nem az olajjal lesz gond hanem, hogy maga a motor belseje igen kokszos lehet és az új olaj azonnal elszíneződhetett ez miatt, régi vagy szar olajjal használt járműveknél ez általános, autónál vazz volt, hogy a karterben az olajnak alig helye a koksz miatt mert a szakszervizben valami szutykot tettek bele amíg garis volt.
Na igen, talán ez a legjobb megoldás.
Viszont, kérdés. Az új 5100-nak is jellegzetesen erős édeskés illata van, még az elhasználtnak inkább égett olaj illata. Ez milyen?
félre ne értsd nem lehurrogni akartalak csak a felesleges köröket elkerülendő mondtam.nem tudom lefotózni az én ablakom de ilyen sötét barnát képzelj el mint mondjuk egy benzines autóé 5-6000km után,és mondom nem sajnálom a vasat,10-12ezerig leforgatom ha épp olyanom van hogy trepnizem neki,egyébként 6-7ezernél elváltom leginkább.3000km+os olajnak szerintem jó motor esetén ilyennek kell lennie.viszkozitásra se rossz.
Koszi. Azt fogom csinalni, h benyelem azt a 10 rongyot, ujracserelem az olajat es megnezem 500 km mulva hogy nez ki. Ha ugyanilyen akkor tanultam valamit. Ha nem, akkor sem csinalok nagy patalet,.de elbeszelgetek a muhelyvezetovel.
gixF 600 94ből,elvileg akár hihető is lehet az órája szerint kb 63-4000km,tolom neki mint süket a csengőt benne van már vagy 3000km és barnás.pár negatív kritikát halottam már a motulról,nekem ez az első ebbe a bringába,kicsivel csendesem mint a repsol-al,de amúgy szögre ugyanazt produkálja.Egyet mondok,mivel én is szerelek,hiába csinálsz ügyet,egy állítás egy tagadás,ahhoz hogy a károkozás tényét ha volt ilyen meg lehessen állapítani ahhoz olaj bevizsgálás kell,csak a MOL-nak van tudomásom szerint ilyen szintű laboratóriuma.2. a blokkodat izzé porrá fogják szedni hogy megállapítsák mi és hol hogy és miért történt ha van benne akármilyen hiba.rámegy a szezonod meg egy rakat lóvé amit el is tankolhatnál.
Ertem. Nem akarok boszorkanyuldozest, mert mi.van ha nincs igazam. De beszelek veluk hetfon, kivancsi vagyok mit reagalnak. Az analizalas jo otlet lenne, kerdes mennyibe kerul meg hol csinaljak. Innentol magamnak cserelem az olajat, de vannak melok, amikhez nincs szaktudasom.
Ugye nem gondoltad komolyan, hogy borsónyi szilárd szennyeződés darabok úszkálnak majd az olajban....
Eleve ekkora darabok nem is tudnak kialakulni. Ha pedig mégis lenne ilyen, akkor lekerül az olajteknőbe és az olajszivattyú harangjában lévő szitaszűrő megfogja.
Emellett én nem vagyok híve semmilyen adaléknak, hiszen sosem lehet ellenőrizni mi lett volna nélküle vagy vele....ez azon motornál.
Rendszeresen olajat kell cserélni, ennyi az egész.