Állítgatom szinte hetente a láncomat. Közel se természetes, utána is olvastam nem egyszer. Ma skubizom, hogy mi a csöcs lehet vele. Egyik pillanatban beton feszes, majd 1 m-t arrébb tolva lazább, még 1 m és már laza utána ismét feszes.
Skacok végül is ez lenne a részleges láncmegnyúlás, nem de?
Hát szerintem az hogy melegszik az nem baj(dolgozik a fizika), ellenben az hogy régen fújtad az már inkább.( 1000km-enként azért kellene)
Attól rángatózhat ha ki van nyúlva, nem régen cseréltem a sajátomat az eléggé le volt már harcolva , de a motort nem rázta akkor sem.
üdv az jó ha a motorom meleg a lánc? És ha esetleg rég fújtam be lánc sprével akkor lehet hogy ezért melegszik? illetve okozhatja azt hogy nagy sebességnél nagyon ráz? köszönöm a véleményeket.
Ja, és azért illik neki egyenesen futnia., tehát hátsó kerék egyenes beállítására figyelni kell.
Ez a feszességet is befolyásolja, tehát ha a lánc felőli oldalt belövöd megfelelőre, aztán a másik oldalt utána állítod, akkor kezdheted előlről az egészet.
A lánc magától nem szokott megfeszülni.
Állítgattad mostanában?
És ha menet közben behúzod a kuplungot, akkor a lánc hatásai szinte ugyanúgy érződnek, mint előtte, mert nem sok hatással van rá a kuplung behúzás, annyi, hogy nem hajt, de ugyanúgy forog.
Ha pedig ellenőrzöd a feszességet, akkor a lánc közepe tájékán(én ott szoktam, ahol az első tartója van a láncvédőnek) megemeled a láncot kb. 10 hosszban (mutató ujjaddal hosszában megemeled) és a lógásnak 2-3cm között kell lennie. Aztán fordítasz a hátsó keréken valamennyit, és kb. még 3x megismétled ezt a műveletet. Ha nem egyforma a lógás, akkor egyenetlenül nyúlott a lánc, ez esetben íves csere segít rajta.
Hahó Hyosi tulajok! Valakivel találkoztam szembe Tokajba menet (Rakamaz-Tokaj közt)! Jó volt látni, bár ő nem ismerhette fel az enyémet...
A fejidomról ugrott be hogy egy márkatárs jön szembe, gyönyörű volt tűzpirosban :P
üdv mindenkinek.Egy kis segítséget kérnék.MA mentem a géppel (gt650r) és éreztem hogy vibrál a motor,de ha behúztam a kuplungot akkor abba hagyta.Szerintetek természetes ez a dolog? vagy feszes a láncom?
Üdv mindenkinek. egy kérdésem volna ismételten. :-)
Megcsináltam a motoron(gt650r) az indexet ledesre, működik nagyon jó. Sokszor ráadtam a gyújtást próbálgattam.Ma gondoltam megyek kerülök egyet .Szívató ráhúzva és indítottam,de durrant egy akkorát hogy a párom kirohant hogy mi volt az? Na de tényleg nagy volt.Mi lehetett ez? Ha ráadom a gyújtást akkor ez csinál olyat hogy előkészíti az indítást esetleg benzint nyom a karbiba?Lehet hülye kérdés volt de olyan volt mint mikor sokat kap benzinből és hirtelen be robban. Kíváncsi lennék a véleményetekre.
üdv én is ilyesmit vettem bele de meg sem nyikkant, bár lehet hogy alapból rosszat küldtek.De megoldottam. Raktam egy oldalra 3 db 10w-os ellen állást és tökéletesen működik.
Viktor.
Miért nem a Zemplénbe túrázol, és onnan Szlovákia... Dedinky tó, Krasznahorka, és vissza.... kb. 440km jó utak, szép táj. Ha itthon tankolsz, kint nem kell, kibírja, nekem a DL egy tankkal oda vissza + 3,5 liter még maradt.
Dettó... tegnapelőtt meg műszakiztatni vittük a kis GV-t.
Érdekes volt a kérés, hogy csúsztassuk meg a hátsót, ABS-es motorral macerásabb lett volna, bár megoldható
Állítgatom szinte hetente a láncomat. Közel se természetes, utána is olvastam nem egyszer. Ma skubizom, hogy mi a csöcs lehet vele. Egyik pillanatban beton feszes, majd 1 m-t arrébb tolva lazább, még 1 m és már laza utána ismét feszes.
Skacok végül is ez lenne a részleges láncmegnyúlás, nem de?
Valaki bont GT 650 et? Esetleg weboldal ahol kaphatók alkatrészek a mocihoz?
Attól rángatózhat ha ki van nyúlva, nem régen cseréltem a sajátomat az eléggé le volt már harcolva , de a motort nem rázta akkor sem.
Ez a feszességet is befolyásolja, tehát ha a lánc felőli oldalt belövöd megfelelőre, aztán a másik oldalt utána állítod, akkor kezdheted előlről az egészet.
Állítgattad mostanában?
És ha menet közben behúzod a kuplungot, akkor a lánc hatásai szinte ugyanúgy érződnek, mint előtte, mert nem sok hatással van rá a kuplung behúzás, annyi, hogy nem hajt, de ugyanúgy forog.
Ha pedig ellenőrzöd a feszességet, akkor a lánc közepe tájékán(én ott szoktam, ahol az első tartója van a láncvédőnek) megemeled a láncot kb. 10 hosszban (mutató ujjaddal hosszában megemeled) és a lógásnak 2-3cm között kell lennie. Aztán fordítasz a hátsó keréken valamennyit, és kb. még 3x megismétled ezt a műveletet. Ha nem egyforma a lógás, akkor egyenetlenül nyúlott a lánc, ez esetben íves csere segít rajta.
A fejidomról ugrott be hogy egy márkatárs jön szembe, gyönyörű volt tűzpirosban :P
Volt szerencsém egyszer hozzá,a hirtelen meglepődés után természetesen fogadtam.
Megcsináltam a motoron(gt650r) az indexet ledesre, működik nagyon jó. Sokszor ráadtam a gyújtást próbálgattam.Ma gondoltam megyek kerülök egyet .Szívató ráhúzva és indítottam,de durrant egy akkorát hogy a párom kirohant hogy mi volt az? Na de tényleg nagy volt.Mi lehetett ez? Ha ráadom a gyújtást akkor ez csinál olyat hogy előkészíti az indítást esetleg benzint nyom a karbiba?Lehet hülye kérdés volt de olyan volt mint mikor sokat kap benzinből és hirtelen be robban. Kíváncsi lennék a véleményetekre.
Engem érdekelne a jobb oldali kormánykapcsoló. Mennyibe adnád?
engem már érdekelne is bal oldani lábtartó konzol.:-) menyi az annyi ha van?
Balaton is ilyen táv volt idén, egy nap azért nem kevés
Bár én míg birok megyek a géppel :)
Jövőre Hajdúböszörmény--Balaton--Sopront tervezem
Miért nem a Zemplénbe túrázol, és onnan Szlovákia... Dedinky tó, Krasznahorka, és vissza.... kb. 440km jó utak, szép táj. Ha itthon tankolsz, kint nem kell, kibírja, nekem a DL egy tankkal oda vissza + 3,5 liter még maradt.
Érdekes volt a kérés, hogy csúsztassuk meg a hátsót, ABS-es motorral macerásabb lett volna, bár megoldható