Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezen még gondolkodom, esetleg majd ha lesz róla 1-2 kép majd tedd már fel :)

Esetleg ha utánanéznél a gombának is felfogatókkal együtt azt megköszönném. Érdekel az a verzió is amelyikél fúrni kell az idomot.
Az nincs, de tudok rendelni szerintem töredékéért.

A fejidom + plexi + farokidom + fejidom tartója + ülés legyen mondjuk 35.
Az egy fújás ha óvatosan csúszol a gyárival:)
Hát az attól függ. :) Mibe fájna az nekem? Bukógomba vagy ilyesmi van e benne amúgy? :D
Szia Jani!

Ha úgy érdekel, van komplett pálya idomszettem a motorhoz.
Első fejidom plexivel, plusz teljes hátsó idom, csak vezető üléssel együtt. Nem R, csak sima S verzió, tehát oldalsó alsó idom nincs.
Lámpakeret is van hozzá, ami tartja.
Azt a gyári motorról leszeded, ezt meg felteszed olyankor.
3 csati, pár csavar.

Érdekelhet?


Szia!
Üdv srácok. Nemrégiben szert tettem egy 2006-os GT650R típusu masinára. Gyerekbetegségek javítva rajta.

Nakedre volt átalakítva, de mivel minden megvolt hozzá így 6,5 óra alatt visszaépítettem gyári állapotra. Vettem rá előre hátra sportgumit. Néha szeretném használni pályázásra éppen ebből adódóan jönne a következő kérdés. Tudtok e olyat aki gyárt bukógombát a motorhoz, vagy valakinek van e elfekvőben ?

PL van ilyen is :)
http://www.rdmoto.eu/motocykl/...

Az a baj ezekkel hogy legalább 40 rugó mire előhozatom bárhonnan.
Tudom már írták, csak ráerősítésnek: ezzel, így sehová!
A smile véletlen volt.
Akkor lehet én rosszul értelmeztem, úgy értettem hogy megvan hogy honnan jön a fagyálló.
Én jártam így vele.
Nem olcsó mulatság volt.
Maga a blokk széthúzása is szép munka, mivel teljesen szét kell szedni. Alap, hogy a hengerfej tömítéseket cserélni kell, a dekli tömítések sem szokták kibírni. Nekem, mire szétszedtük, majdnem az összes fogaskereket cserélni kellett, mert szinte mindenhova sikerült fémreszeléknek jutni. Az biztos, hogy aki megvette, jól járt, mert én mindent kicseréltem, mielőtt eladtam.
Szerintem valamaely fokozat kapcsolókörme! Veszi a fokozatokat, mert nem 1 van hanem 3-4 fokozatonként, de ennek annyi. Egy métert se tovább, szét kell szedni a motort, és a sérült alkatrészt kicserélni! Sajnos volt már, aki így járt!
Csepeg? Csak nehogy a blokkba menjen neked is...

Amúgy nem feltétlenül jelzi a mutató, hogy alacsony a vized, és nem feltétlenül melegszik túl, ha kevés van benn. Sajnos tapasztalat, nekem nem csepegősen engedett el a pumpa, hanem hirtelen. Így nem kéne menni vele...
GT650R-en Hétvégi Olajcsere során az olaj leeresztő csavar felett a blokkban a képeken látható fém darabkát találtam elvileg ez a váltóból tört le azt szeretném megkérdezni, hogy ez pontosan miből törhetett le, és így használhatom e a motort, a motorom jól működik, nincs rossz hangja vesz minden sebességet.
a kiegyenlítő tartály figyeljem ? mert azt tudom hogy pár hete töltöttem csutra,de már hiányzik belőle 1 dl minimum...nem tudom pontosan mert hár olyan kicsi az a tartály meg szar helyen is van
Igen, lehet olyan. Kevés a folyadék akkor könnyebben forr, a levegősödő rendszerben meg kevésbé jó az áramlás.

Mindenképp javítani kell. Én ha nagyon csöpög nem indulnék el vele, mert hiába töltögetsz utána, időszakosan akkor is lehet elégtelen a hűtés (ahogy csökken a szint). Ha csak cseppenti néha akkor el mernék vele menni, de fél szemem mindig a mutatón és a tartályon lenne mert a csöpögésből könnyen lehet folyás, aztán hamar megfő a blokk.
Srácok,ha elfolyik lassan a hűtőből a víz akkor jelzi úgy mintha felforrna tehát a hőfok jelző felkúszik?
.....mert valószínű a vizpumpánál szivárog a vízem....a szerelő meg csak jövőhéten tud vele foglalkozni és hétvégén motorostali....Hülye voltam hogy nem rendeztem el korábban,mert már 2 hete is észre vettem,azt hittem hogy az olaj folyik,de mire haza értem nem látszódott semmi,és próba szerűen ma elindítottam és megint durva csöpp-csöppök lettek a motor alatt mire rájöttem hogy szerintem az nem is olaj hanem a vízpumpa alól szivárog a fagyálló.
Srácok,ha elfolyik lassan a hűtőből a víz akkor jelzi úgy mintha felforrna tehát a hőfok jelző felkúszik.....mert valószínű a vizpumpánál szivárog a vízem....a szerelő meg csak jövőhéten tud vele foglalkozni és hétvégén motorostali....Hülye voltam hogy nem rendeztem el korábban,mert már 2 hete is észre vettem,azt hittem hogy az olaj folyik,de mire haza értem nem látszódott semmi,és próba szerűen ma elindítottam és megint durva csöpp-csöppök lettek a motor alatt mire rájöttem hogy szerintem az nem is olaj hanem a vízpumpa alól szivárog a fagyálló.
igen így vettem próbálom felépítgetni eddig jutottam, egyébként valószínű eladás lessz a vége mer rendszámosra gyúrok.. szoval ha érdekel valakit irjon nyugodtan megeggyezünk.
Na alakul a molekula, az állórész már kész csak nem talál a pasi bele szénkefét...mondtam neki suzut keressen aztán pillázott

Jó volna ha húsvét előtt összeállna ez a gonosz önindító....
Rendesen le van pukkanva....

Lehet érdemes lenne belepróbálni, hátha a Simson ülepítője jó bele.. Hátha.... Vagy rákérdezni az importőrnél. Amúgy igen, az XRX nek is ilyen van szerintem, így ha olyat találsz, az is OK
na itt a motor (FG 125) ehhez keresek csapot, és tankot, köszi
eltört az üllepítője, igen két csavar fogja mindjárt teszek fel róla képet
Két csavar fogja a csapot a tankhoz? Mert akkor lehet olyan, mint az XRX-é.
Mi a baja? Nem tudod elfordítani? Ha olyan, érdemes szétszedni, kipucolni megkenni, egy darabig, ha használod jó, csak állásában szorul meg...
Üdv, eggyik nap vettem egy hyosung gf 125-öt, ehhez keresek tankot, vagy csak benzincsapot. köszönöm üdv.
Mindenképpen éredemes futni vele egy kört, bár a törött mágnessel nem tudom, tudnak-e valamit kezdeni. Vagyis szerintem csak cserélni lehet.
De akkor is érdemes rákérdezni, nehogy drágább legyen a hús, mint a leves.
Szia!

Ezt a cikkszámú önindítót meg tudom neked rendelni ebayről, 22492ft a mai árfolyamon.
31100HG5100
Ez vadonat új, gyári alkatrész.

Szia!