Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://docs.husqvarnaoutlet.co...
ha nem jó a közvetlen link akkor kikeresed: http://husqvarnaoutlet.com/par...
szervizkönyvet meg innen: http://husqvarnaoutlet.com/rep...
abban benne lesz miből mennyi kell
Nem oda. Közben írtam facen a csapatnak és adtak egy telefonszámot. Ezt a listát hol találom? Lenne pár kérdésem. Kicsit el van hanyagolva ez a gép,szeretném rendbehozni. Milyen olajat vegyek bele ( tudom van ezer féle)? Hűtőbe is kellene szerintem folyadék,ebből melyik?
Lánc kivan nyúlva,meglehet húzni,de lehet az is kuka. Akksiból a gyári ajánlott? Motor: sm610ie ,2006
Üdv!

Szerintem annyi pénzért drága az a motor, de ez csak a saját véleményem. Nyílván függ az állapottól, évjárattól stb. A2-vel 35KW-ig vezetheted a motorokat, de ha neked elég csak egy 125-ös az a te döntésed, de véleményem szerint egy kicsit nagyobbat vennél jobban járnál, a későbbiekben jösz rá igazán, de persze túl nagy motort sem érdemes venni. Ettől függetlenül nem akarlak lebeszélni róla, de szerintem nézz körül jobban a piacon. Én 470-ért tudtam venni egy SM610S supermotot ami még belefért a kategóriába. Szerintem ennyit megért az a motor, bár igaz hogy már öregnek számít mert 1999-es.
ezt csak te tudhatod
ha tetszik meg kell venni, max jövőre(vagy még idén) eladod
de az a2-höz kb az összes motor jó
Sziasztok!
Nagy dilemmában vagyok és a segítségeteket szeretném kérni!
Tavasszal csinálom az "A2/A korlátozott" jogosítványt ami 25kW-ig engedne motort vezetni.. A Husqvarnákat mindenki nagyon nagyon dicséri és mivel mindenképpen supermotot szeretnék venni nagyon megtetszettek az sms125ök. Azon gondolkodtam, hogy megérné-e ilyen jogosítvánnyal "csak" 125öst venni..
Ma megnéztem élőben egyet:
SMS 125
Sajnos kinézetre nincs toppon, a kék fóliázás elég ronda + látszik, hogy csúsztak is vele.. Az ára pedig rendszámmal, papírokkal együtt majdnem 500.000...
Tehát végül a kérdésem az lenne, hogy megérne ilyen jogsihoz ekkora motor? Ha igen foglalkoznom kellene ezzel?
erre írtál?
mxon@mxon.hu
nekem egy órán belül válaszoltak
kikeresed a part listből a cikkszámot úgy érdemes kérdezősködni
Zsír,szegedi vagyok,tehát közel is vannak
Igaz egyszer írtam nekik mailt,basztak válaszolni
innen jön a gyári cucc
Szevasztok. Szerdán vettem egy husky sm610ie-t és kérdezném,hogy hol kapok hozzá gyári alkatrészt? Pl matrica,esetleg idomszett. Akksiból melyiket érdemes megvenni? Illetve olajból?
Had lássuk!
1995-ös
Kösz Persze belül is ilyen új dugattyú új hajtókar Wössner cuccok kibaszott jók, koyo csapágyak, Athena Prox szimeringek, gyári tömítés, és szépen össze rakva

De ez csak a blokk ,külsőleg is át esett egy kis szépítésen
Ha kétezres, vagy azután,i akkor Domaszéken tucc
Külsőleg jól néz ki gondolom a bele is jól sikerült.
Sziasztok!
Husky TE 350-hez hol tudok szerezni szelepszár szimeringet?
Teljes blokk felújítást csináltam a Huskyn! külsőleg festve is lett kopottas volt már erről 2 kép
vártam rá 3 hónapot
de van
Ha valakinek kell ilyen csavar az ebay-en találtam
hopppppp a Husky
FIM Motokrossz Világbajnokság, Qatari Nagydíj - 2015

MXGP kategória, az első verseny végeredménye:
1. Nagl Maximilian – Red Bull IceOne Husqvarna Factory Racing – 1:49,999
2. Clément Desalle – Rockstar Energy Suzuki World MXGP – 1:50,504
3. Antonio Cairoli – Red Bull KTM Factory Racing – 1:50,529
4. Gautier Paulin – Team HRC – 1:50,576
5. Jeremy Van Horebeek – Yamaha Factory Racing Yamalube – 1:50,360
6. Romain Febvre – Yamaha Factory Racing Yamalube – 1:51,072
7. Shaun Simpson – Hitachi Construction Machinery Revo KTM – 1:51,851
8. Evgeny Bobryshev – Team HRC – 1:51,956

MXGP kategória, második verseny végeredménye:
1. Nagl Maximilian – Red Bull IceOne Husqvarna Factory Racing – 1:49,999
2. Clément Desalle – Rockstar Energy Suzuki World MXGP – 1:50,504
3. Gautier Paulin – Team HRC – 1:50,576
4. Antonio Cairoli – Red Bull KTM Factory Racing – 1:50,529
5. Jeremy Van Horebeek – Yamaha Factory Racing Yamalube – 1:50,360
6. Kevin Strijbos – Rockstar Energy Suzuki World MXGP – 1:51,165
7. Romain Febvre – Yamaha Factory Racing Yamalube – 1:51,072
8. Ryan Villopoto – Monster Energy Kawasaki Racing Team – 1:50,894
ha csak a belső rész a szar akkor simán jó a csináltatott
2 ismerősnek is volt ilyen kuplungbowdene évekig, nekem is a tartalék ilyen "kisipari" tesztnek feltettem és teljesen jó
a husky tuti tud hozni csak nézd meg a part list-en a cikkszámát, és az is biztos hogy 5 számjegyű lesz az összeg(yamahához is 10+ezer lett volna a gyári, a belső csere meg 2 ezer volt)
szia.nekem egy olyan helyet mondhatnál ha tudsz,hogy hol tudnék gyári gáz bowdent venni tc 450-hez.mikuni tmr van rajta,és nem kell kokec szar,nem szeretnék csináltatni sem,csak legyen már valahol.más is adhatna ötletet,aki már túl van ezen a hol vegyek alkatrész dolgon.előre is köszi.
Sziasztok!
Van pár alkatrészem ha érdekel valakit akkor gaastc610@gmail.com
Üdv.:Norbi
Helo!Ha gondolod irj itt nekem adam12212@freemail.hu most újítottam fel a te 450 -em pár alkatrész árat tudok mondani es beszerzési helyet.
Sziasztok

Légyszi ne azzal kezdjetek, hogy rávágjátok, " olvass már vissza, írd be a keresőbe, stb.." ( olvastam! , kerestem! , nem mindent találtam meg kezdőként) Szinte minden tavasszal visszaolvasok elég sokat, de most talán úgy néz ki össze is jönne egy vásárlás :)
Sajnos a hazai használt motor kínálat elég hiányos
a cél mindenképp supermoto vásárlása lenne és nekem leginkább az 510-es jönne be ( meg ebből legalább van 2 kemény darab eladó )
Először is évjárat szerint van olyan amit kimondottan érdemes kerülni ? Ha jól tudom, 2005-töl gyártják és 2008-ban frissítették ? ( ettől fiatalabbat meg esélyem sincs találni )
A másik kérdés ami felvetődik, hogy ha tönkre megy vagy már úgy sikerül csak venni, mennyire korlátozott az alkatrész hozzáférés ? És azt milyen áron ?
Szervizelés mennyire agyfasz kategória ? ( egyes olasz autókból kiindulva, nem sértés ! )
Ha esetleg valaki privát beszélgetésben tartana egy fejmosást a témában ne szégyellje jelezni
Köszönöm előre is !
kattintasz a nevemre ott a citromos mailcím