Mai nap találós kérdése - ez mi? Olajat cseréltem és ez volt a mágnesen. Valami kis bilincs (szegecselve), remélem nem valami léfontosságú dolgot tartott - de azért jó lenne tudni h. mit. A motoron semmi természetellenes nem észlelhető. Most volt vezlánc cserélve - lehet ehez köze - bár igencsak precíz szerelő csinálta (másra nem is bíznám). Szerelés közben sem hiszem h. belehullott volna mert látszik a kis bilincs végén h. úgy pattant el - tehát valószínű h. a motorból származik.....
Ötletek?
megvan a hővédelem, talán most már nem égetem magam össze-vissza
rátekertem majd 3,5 méter 5 centis bandázst
azt gondoltam elég lesz 2,5 is mert 5 méter lett rendelve
husky nem sok van, fosik a nép tőle
régebben elég béna volt az alkatrészellátás
mielőtt veszel egyet azért kérdezz rá a forgalmazótól hogy tudnak-e hozzá beszerezni alkatrészeket
a régebbiekhez bonyolultabb a beszerzés
Köszi akkor inkább még dolgozom, gyűjtögetek aztán próbálok venni egy nagyobbat..
Véletlen sem szeretnék motort cseréni minden szezon elején, úgyis fejlődni akarok csak kicsit félek a nagy váltástól..
Talán ráakadok egy normális DRZ-re vagy egy 410-es Husqyra..
Egyébként tavaszra/nyárra mennyi szokott lenni a piacon?
Ez a jelenlegi 25 használtautón elég rémisztő..
Akkor jó, nem tudtam lehet-e kapni, mert általában az SKF-ben at mondják: Hát ez nagyon spéci csapágy,.. nekik nincs.
Vezérműtengely csapágyai is lógnak, úgyhogy az összes csapágy ki lesz cserélve.
Így van. Én is féltem először a 610-től,de tud nagyon kezes is lenni. Tegnap ültem rajta másodjára és egyre jobban szokom. Nekem cbr125r volt sokáig és mégis tudok egy 5x erősebb motorral normálisan közlekedni. Huzatni is 3-tól feljebb szoktam,mert ez egy állat gép.
Hello!
Már régóta tervezek egy sm beszerzését, a legjobban a husky fogott meg, de mielőtt bármi lépést tennék, kérnék egy kis felvilágosítást. Amit nézegetek az egy SM 510R . Olyanokra gondoltam, hogy vásárlás előtt mik azok a dolgok amikre érdemes odafigyelni, vagy milyen árulkodójelek vannak a motoron, ami egyébként nem feltűnő de aki ismeri a motort az tudja mi az, amit lát. Nem a matricázása a fontos, hanem a motorikus/műszaki állapota. Esetleg ha már megbontották a blokkot az látszódik? Mi az a kilométer állás, amíg még érdemes megvenni egy ilyen motort? És a végére még annyit, hogy ha esetleg sikerülne venni egyet, akkor melyek azok az alkatrészek, amit érdemes megnézetni/cseréltetni, az olajon és az olajszűrőn kívül.
Válaszotokat és a segítségeteket előre is köszönöm!
egy előnye van a nagyobb-izmosabb gépnek hogy avval tudsz lassan is menni
szóval a gázkart lehet óvatosan is tekergetni
nekem volt egy munkatársam aki 125össel jampizott mi csak vigyorogtunk rajta, igaz lehetett vagy 40 és totál újonnan vett egy dr125öst(ebből is látszik hogy komplett idióta volt)
olyan hangja volt mint egy vadászgépnek jól is gyorsult a parkolóban 0-tól 40ig utána csak a hangja volt nagyobb
igaz az 4t gép volt
19 éves egyetemistaként nagyon nem mondanám magam tapasztalt motorosnak, ezért is gondolkodom inkább a kissebb köbcentikben..
Eddig egy Simsonom volt most meg van egy Keeway X-Ray-em de már váltanék.. Kicsit kezdek elkeseredni mert bár még nagyon szezon eleje van, de nagyon-nagyon kevés a rendszámos/rendszámoztatható normális állapotban lévő Husqvarna ami megfizethető...
Gondolom senki sem akarja eladni ha ennyire jó..
Köszönöm a segítséget, akkor folytatom tovább a keresést!
Eljutottam odáig hogy leszereltem a Te 610 hengert... A hajtókar csapágy úgy megszorult ahogy kell.
Hol tudok kapni új csáápógyot ? Esetleg valaki segítség ?
Nekem 5éve lesz most hogy meg van a Husky, és "csak" 125-ös de tök jól el vagyok vele, nem lehet megunni, lehet ennyi idő alatt kinőttem és jobb lenne a nagyobb, de tökéletesen elmegy mindenhol meg bármeddig ha rendbe van téve a blokk, az biztos h sok a kókány van a piacon minden 125cc gépbe, szerintem nehéz olyat venni hogy ne költs rá a közeljövőbe. :/
És a megjelenése a legjobb a Husqvarnának az tuti! legalább a Ktm szintjén van és megnéznek ha ilyen géped van :)) nekem is volt vele bajom mikor megvettem, de rendbe lett téve és 3 éven át csak tankoltam és közel 20.000km ment bele gond nélkül! pedig kapott a szájára rendesen! Ha rendbe van téve igen megbízhatónak mondható ez a véleményem tapasztalatom.
Nem dicsérem mert nekem is ilyen van de ha bevált akkor bevált
Attól függ még h eddig milyen gépeid voltak mekkorák, ha hasonlók cc-be vagy kisebbek akkor merem ajánlani hogy nem bánod meg.
ebből sosem lesz magyar......
én örülnék egy olyannak is ami csak angol, nem 6 nyelvű
a yamahához német könyvem van ne tudd meg milyen káosz az a német műszaki nyelv a 20+ karakteres szavakkal
én meg úgy gondolom az eni nem spórolás hanem a motul a pénzkidobás
főleg nekem ahol ilyen 10-16 óránként van olajcsere
Ex tulaj is agip-ot rakott bele. Inkább ezen nem spórolok,legyen motul,most nem a 2000 ft-tól megyek csődbe. Telót mikor érdemes karbantartani? Már 27000 km van benne. Ez a könyv nekem is megvan,magyar kéne,elvagyok az angollal,de ezeket a szak szöveget nem értem.
olajból én eni-t használok a gépkönyv is ezt írja meg ez a legolcsóbb is majdnem fele mint a motul
akku nekem is kelleni fog de a yuasa vagy 22 gagyit meg nem akarok sima savas meg nekem nem jó mert kifolyik
Ötletek?
rátekertem majd 3,5 méter 5 centis bandázst
azt gondoltam elég lesz 2,5 is mert 5 méter lett rendelve
TE 350-hez 1995 valaki nem tudja hol találok szelepszár szimeringet?
régebben elég béna volt az alkatrészellátás
mielőtt veszel egyet azért kérdezz rá a forgalmazótól hogy tudnak-e hozzá beszerezni alkatrészeket
a régebbiekhez bonyolultabb a beszerzés
Véletlen sem szeretnék motort cseréni minden szezon elején, úgyis fejlődni akarok csak kicsit félek a nagy váltástól..
Talán ráakadok egy normális DRZ-re vagy egy 410-es Husqyra..
Egyébként tavaszra/nyárra mennyi szokott lenni a piacon?
Ez a jelenlegi 25 használtautón elég rémisztő..
Köszönöm a segítséget !
Vezérműtengely csapágyai is lógnak, úgyhogy az összes csapágy ki lesz cserélve.
Már régóta tervezek egy sm beszerzését, a legjobban a husky fogott meg, de mielőtt bármi lépést tennék, kérnék egy kis felvilágosítást. Amit nézegetek az egy SM 510R . Olyanokra gondoltam, hogy vásárlás előtt mik azok a dolgok amikre érdemes odafigyelni, vagy milyen árulkodójelek vannak a motoron, ami egyébként nem feltűnő de aki ismeri a motort az tudja mi az, amit lát. Nem a matricázása a fontos, hanem a motorikus/műszaki állapota. Esetleg ha már megbontották a blokkot az látszódik? Mi az a kilométer állás, amíg még érdemes megvenni egy ilyen motort? És a végére még annyit, hogy ha esetleg sikerülne venni egyet, akkor melyek azok az alkatrészek, amit érdemes megnézetni/cseréltetni, az olajon és az olajszűrőn kívül.
Válaszotokat és a segítségeteket előre is köszönöm!
szóval a gázkart lehet óvatosan is tekergetni
nekem volt egy munkatársam aki 125össel jampizott mi csak vigyorogtunk rajta, igaz lehetett vagy 40 és totál újonnan vett egy dr125öst(ebből is látszik hogy komplett idióta volt)
olyan hangja volt mint egy vadászgépnek jól is gyorsult a parkolóban 0-tól 40ig utána csak a hangja volt nagyobb
igaz az 4t gép volt
Eddig egy Simsonom volt most meg van egy Keeway X-Ray-em de már váltanék.. Kicsit kezdek elkeseredni mert bár még nagyon szezon eleje van, de nagyon-nagyon kevés a rendszámos/rendszámoztatható normális állapotban lévő Husqvarna ami megfizethető...
Gondolom senki sem akarja eladni ha ennyire jó..
Köszönöm a segítséget, akkor folytatom tovább a keresést!
Eljutottam odáig hogy leszereltem a Te 610 hengert... A hajtókar csapágy úgy megszorult ahogy kell.
Hol tudok kapni új csáápógyot ? Esetleg valaki segítség ?
És a megjelenése a legjobb a Husqvarnának az tuti! legalább a Ktm szintjén van és megnéznek ha ilyen géped van :)) nekem is volt vele bajom mikor megvettem, de rendbe lett téve és 3 éven át csak tankoltam és közel 20.000km ment bele gond nélkül! pedig kapott a szájára rendesen! Ha rendbe van téve igen megbízhatónak mondható ez a véleményem tapasztalatom.
Nem dicsérem mert nekem is ilyen van de ha bevált akkor bevált
Attól függ még h eddig milyen gépeid voltak mekkorák, ha hasonlók cc-be vagy kisebbek akkor merem ajánlani hogy nem bánod meg.
én örülnék egy olyannak is ami csak angol, nem 6 nyelvű
a yamahához német könyvem van ne tudd meg milyen káosz az a német műszaki nyelv a 20+ karakteres szavakkal
én meg úgy gondolom az eni nem spórolás hanem a motul a pénzkidobás
főleg nekem ahol ilyen 10-16 óránként van olajcsere
akku nekem is kelleni fog de a yuasa vagy 22 gagyit meg nem akarok sima savas meg nekem nem jó mert kifolyik