el kell vinni szakemberhez
jó szar belőni egy karbit, volt olyan motorom amihez 3x is hozzákezdtem mire jó lett
amúgy ha emberi módon van használva nem eszik sokat, nekem általában megáll 4,5 liter felé
de ha homokbányában nyaggatom ez lehet 10 is
de az erdélyi nézelődős túráinkon mindig 5 alatt evett, legkisebb fogyasztás 4,2 volt
az összes 400+ gép közül az enyém eszik a legkevesebbet, pedig én vagyok a legdagadtabb.....
Ezeket megtettük főfuvi,alapjárati nagyobb a többin is állítva lett jobb lett de még torpan.De már sokallom mert 220 a főfuvi és így elég magas a fogyasztás szal venni kell bele másikat.
Pedig egyszerű, most hidegebb van és így több anyagot kér cseréld ki az üresjárati fuvókát. Az az amelyik hosszú és az oldalán is vannak furatok, 5-tel nagyobbat tegyél bele mint ami most van. Nézd meg a súbertűt is a lemezke melyik rovátkába van és tedd lejjebb 1-el vagy 2-vel. A mix. csavart meg 1,5 re állítsad lesz majd változás hidd el!
#Jenci
Elméletileg még valahol meg kell lenni... kb. 2 hét múlva tudom csak biztosra mondani...
Küldj egy telszámot, elérhetöséget a köv emilcímre, és jelentkezem:
gabor(alulvonás)osz(kukac)yahoo(pont)com
G.
tudnátok segíteni? öcsém hozott egy Te 610 gépet, valami úton módon cserélte,vette. több éve áll. első körben teleszkópszár szimering, tömítés készlet, ilyemsiket hol tudom megvenni? vagy marad a kringelit tábla vágás?
Semmit sem tudok a gépről, csak annyit hogy a kerék meg se moccan, se a dugattyú. a napokban lesz megnézve belülről, esetleg szerelési könyvet tudtok linkelni, azt is nagyon megköszönném.
ha jól néztem van dekompresszor kar, bowdent gyártanom kell másikat, ez még csak berugós tipus.
ebbe külön van egy cdi a trafónak,,meg ugye jelem van főtengelyről cdi-nek csak onnan be van bonyolítva ezzel az ecu-val,,amit szívem szerint már felgyújtanék,,a szívócsonkot lemérem mekkora onnan van játék,,de csinálhatok közösítőt ,szerintem tuti egy 610 510 porlasztó jó lenne,,
én azt bánnám hogy gondolom gyengébb lesz,,és tényleg hülyeség,,csak már bosszant ez a sok okosság
egyenlőre most letettem,gyűjtögető fázisba kerül,addig előkapom a másik dögöt,,
Electronic unit (ECU) így hívják a kis gecit,
az a jelenség,hogy nincs ac-éd ,még a relé se kattan
(ac hibátlan,,direktbe üzemel)
szóval lesz egy eladó és azt már bele próbáltam,azzal volt ac-ém szépen tölt majd kuss,,de szikra még mindig nem volt,
trafó meg a cdi-nek semmi baja,,jelet ugye cdi kap a trafónak adok aksiról pluszt és van szikra,(manuálba a relék trafó és cdi-ről van rajz értékekkel,minden kivan mérve minden fasza)de mint írtam erőltetett szikrát tudok vele csinálni
de valamit az a buzivíz valahol letilt,
pont ezt mondom,túl okos)érdekesség az üres jelző ha villog,problémát üzen,leszámolod hogy adja,a manuálba meg kikeresed)az enyémmel a Husqvarna dealert kell keresni
nekem várnom kell arra az ecu-ra és utána meg kell egy szerviz ahol gépre dugják,,és tuti valami szarra rányomnak hogy törlés és megy a motor
de ha karbisra alakítod ahhoz is kell cdi
plusz még egy karburátos is szívócsonk se biztos hogy kompatibilis
szóval nem lesz olcsóbb ellenben drágább lesz
és a karbis cdi sem egy egyszerű darab amit megcsináltathatsz 8-10 ezerért "maszekon" mint pl egy xt cdi-t
ráadásul lehet a trafó sem lesz kompatibilis szóval lehet önteni kifelé a zsetont
jó szar belőni egy karbit, volt olyan motorom amihez 3x is hozzákezdtem mire jó lett
amúgy ha emberi módon van használva nem eszik sokat, nekem általában megáll 4,5 liter felé
de ha homokbányában nyaggatom ez lehet 10 is
de az erdélyi nézelődős túráinkon mindig 5 alatt evett, legkisebb fogyasztás 4,2 volt
az összes 400+ gép közül az enyém eszik a legkevesebbet, pedig én vagyok a legdagadtabb.....
egy kicsit jobban durrog mint nyáron, de megy mint az ökör
Mekkora főfúvókát használtok télen a karbis motorba ?Enyém (te 450)
Elméletileg még valahol meg kell lenni... kb. 2 hét múlva tudom csak biztosra mondani...
Küldj egy telszámot, elérhetöséget a köv emilcímre, és jelentkezem:
gabor(alulvonás)osz(kukac)yahoo(pont)com
G.
Zsolti!
Semmit sem tudok a gépről, csak annyit hogy a kerék meg se moccan, se a dugattyú. a napokban lesz megnézve belülről, esetleg szerelési könyvet tudtok linkelni, azt is nagyon megköszönném.
ha jól néztem van dekompresszor kar, bowdent gyártanom kell másikat, ez még csak berugós tipus.
én azt bánnám hogy gondolom gyengébb lesz,,és tényleg hülyeség,,csak már bosszant ez a sok okosság
egyenlőre most letettem,gyűjtögető fázisba kerül,addig előkapom a másik dögöt,,
az a jelenség,hogy nincs ac-éd ,még a relé se kattan
(ac hibátlan,,direktbe üzemel)
szóval lesz egy eladó és azt már bele próbáltam,azzal volt ac-ém szépen tölt majd kuss,,de szikra még mindig nem volt,
trafó meg a cdi-nek semmi baja,,jelet ugye cdi kap a trafónak adok aksiról pluszt és van szikra,(manuálba a relék trafó és cdi-ről van rajz értékekkel,minden kivan mérve minden fasza)de mint írtam erőltetett szikrát tudok vele csinálni
de valamit az a buzivíz valahol letilt,
pont ezt mondom,túl okos)érdekesség az üres jelző ha villog,problémát üzen,leszámolod hogy adja,a manuálba meg kikeresed)az enyémmel a Husqvarna dealert kell keresni
nekem várnom kell arra az ecu-ra és utána meg kell egy szerviz ahol gépre dugják,,és tuti valami szarra rányomnak hogy törlés és megy a motor
plusz még egy karburátos is szívócsonk se biztos hogy kompatibilis
szóval nem lesz olcsóbb ellenben drágább lesz
és a karbis cdi sem egy egyszerű darab amit megcsináltathatsz 8-10 ezerért "maszekon" mint pl egy xt cdi-t
ráadásul lehet a trafó sem lesz kompatibilis szóval lehet önteni kifelé a zsetont
lényegében gyújtás és injektor cdi,,,vagy mi a szösz