computerem beszart,,, na most ebayen én is találtam,,de hogy érsd a szart felrakom ebayre nem látod hogy rosz
nem mellesleg szép áron vannak,,
meg még egy problémám van,,nincs a motorhoz hibakód kiolvasóm
túl okos,,egy speed motornak se kéne ennyi szar,,nem egy krossz motornak
tehát ezeket sajna már laptoppal szereli az ember,,a karbis ezért sokkal jobb,még ha valamivel gyengébb is
valami lehet, mert egyik ismerősnek is injektoros wr450 volt aztán vett helyette egy karbis 450est
hogy mi volt a baj vele nem kérdeztem mert annyira nem kedvelem azt az embert, szóval leszartam az egészet
gyárilag volt a husky karbiban valami ütköző csak kiszedte az előző gazda.
de az csak annyi volt hogy nem lehetett maxigázt húzni
egyenlőre várok még, aztán agyalok
eddig egy jelentkező sem volt,
szóval úgy tűnik marad, meg is rendeltem a kipufogóra a hővédő bandázst mert mindig összegégetem magam
végülis ha egy kicsit lomhább gázreakciója lenne meg tudna menni "nyomatékból" 4-5km/h sebességgel akkor nekem pont az álom motor lenne
mert olyan 3ezeres fordulat alatt totál használhatatlan akkor meg már egyesben is minimum 10 el megy
lehet erre is kellene egy lendkeréksúly
hááát:)
ha raksz egy 60-ast hátra még 5-ikbe is ugrálni fog :D
neked a karbiddal kéne fojtani,,vagy a legegyszerűbb,amin én is filóztam még ment,,a gázkart mint a kicsiknek 3/4 -nél kap egy csavart és nincs tiltás :)
de ugyan így vagyok a yamahámmal ahogy te a husy vétellel,,
a tiédtől pedig nem kell félni,,karbis,ahhoz tuti megtudod venni még a cuccokat,én látod be szoptam buzi injectorral,meg buzi computer,,meg buziság ennyi okosságot bele tenni,,egy vagyon és még csak nem is kapok sehol,,,veszek egy karbit ha felbassza az agyam,,lebutítom :) olcsóbb is mint egy computer
Nem lehet, hogy a karbidban a verseny szett van. (fúvóka, tű )
Az enyémhez volt egy külön szett (bár az 510 volt), sosem raktam bele. Így is csak úgy lobogtam utánna, de lehetett vele lassan és ésszel is menni.
én igazából a brembo.com tol vagyok kiakadva.
Ma elküldtem nekik a 3. levelem.
Ha nem válaszolnak a 4. levelem nem lesz ilyen nyugodt hangvételű! Csak kérdés,hogy egyáltalán megkapja e valaki az emailt? elolvassák e? faxom kivan velük,
az a lényeg hogy nem találtam el a motorválasztást(ezért is tervezem a cserét)
mert itthon a homokbuckák között faca, fák között kanyarogni is
de ha van egy szopósabb terep egyrészt nem tud lassan menni, másrészt meg olyan hirtelen hogy néha kezelhetetlen
ezért is agyaltam egy időben a rekluse kuplungon mert az tudja csúsztatni, és már 2.ban nem lenne annyira harapós lassú menetnél
de az meg nem tud rendesen motorfékezni
de ahogy tapasztalom fosik a nép a husky márkától aztán mégiscsak mókolás lesz belőle
kicsi pénzért meg nem fogom elkótyavetyélni mert patent állapotban van mindig lapátolom rá a zsetont
lehet vágatok hátra egy 60as lánckereket hogy végre tudjo n már lassan menni
súber tűt vedd lejjebb ,,meg egy kis levegőt vegyél el,,de valamit ami jó tönkre tenni,,hááát
nekem a pacik hiányoznak a ttémből,,kicsit nehezebb mint a husym,,de inkább elkezdek edzeni hogy bírjam,, neked is ezt ajánlom,,
de van egy két gyúrós ismerős,,lehet kell vegyünk edzés elötti formulát,meg se fog kottyanni a túra :)
ha megmarad, szerzek egy db killeres kipuffot aztán belőjük hozzá a karbit és meglátom mit csinál
ha nagyon gagyi lesz akkor kicsit tágítunk a killeren
mondjuk egy kicsit azért sajnálnám is mert ez a gép azért rendesen odabasz ha megtépem, 3-ban is még simán egykerekezik egy komolyabb gázadásra, pedig vagyok legalább 130 kiló
A full gast fel is hívtam, de csak dobálták a labdát, majd azt mondták, hogy majd van egy ember .... és leírták a tel számom de ebből már sejtem mi lesz....
van aki bírja van aki nem
amikor az xr4-el nyomultunk én nemigen fáradtam el estére annyira hogy ne tudjak még legalább éjfélig vedelni
amióta a husky van már vacsora közben majd elalszom
mondjuk a májam tuti örül a huskynak
nem mellesleg szép áron vannak,,
meg még egy problémám van,,nincs a motorhoz hibakód kiolvasóm
túl okos,,egy speed motornak se kéne ennyi szar,,nem egy krossz motornak
tehát ezeket sajna már laptoppal szereli az ember,,a karbis ezért sokkal jobb,még ha valamivel gyengébb is
de leginkább túl jó
hogy mi volt a baj vele nem kérdeztem mert annyira nem kedvelem azt az embert, szóval leszartam az egészet
de az csak annyi volt hogy nem lehetett maxigázt húzni
egyenlőre várok még, aztán agyalok
eddig egy jelentkező sem volt,
szóval úgy tűnik marad, meg is rendeltem a kipufogóra a hővédő bandázst mert mindig összegégetem magam
végülis ha egy kicsit lomhább gázreakciója lenne meg tudna menni "nyomatékból" 4-5km/h sebességgel akkor nekem pont az álom motor lenne
mert olyan 3ezeres fordulat alatt totál használhatatlan akkor meg már egyesben is minimum 10 el megy
lehet erre is kellene egy lendkeréksúly
ha raksz egy 60-ast hátra még 5-ikbe is ugrálni fog :D
neked a karbiddal kéne fojtani,,vagy a legegyszerűbb,amin én is filóztam még ment,,a gázkart mint a kicsiknek 3/4 -nél kap egy csavart és nincs tiltás :)
de ugyan így vagyok a yamahámmal ahogy te a husy vétellel,,
a tiédtől pedig nem kell félni,,karbis,ahhoz tuti megtudod venni még a cuccokat,én látod be szoptam buzi injectorral,meg buzi computer,,meg buziság ennyi okosságot bele tenni,,egy vagyon és még csak nem is kapok sehol,,,veszek egy karbit ha felbassza az agyam,,lebutítom :) olcsóbb is mint egy computer
majd ha jobb idő lesz lehet megnézem de full macera a karbi kiszedése
Mentem 450-nel amiben az volt, hát meggyült vele a bajom. Az már sok volt.
de az biztos hogy nem tud lassan menni még evvel a 13:51es áttétellel sem
Az enyémhez volt egy külön szett (bár az 510 volt), sosem raktam bele. Így is csak úgy lobogtam utánna, de lehetett vele lassan és ésszel is menni.
Ma elküldtem nekik a 3. levelem.
Ha nem válaszolnak a 4. levelem nem lesz ilyen nyugodt hangvételű! Csak kérdés,hogy egyáltalán megkapja e valaki az emailt? elolvassák e? faxom kivan velük,
mert itthon a homokbuckák között faca, fák között kanyarogni is
de ha van egy szopósabb terep egyrészt nem tud lassan menni, másrészt meg olyan hirtelen hogy néha kezelhetetlen
ezért is agyaltam egy időben a rekluse kuplungon mert az tudja csúsztatni, és már 2.ban nem lenne annyira harapós lassú menetnél
de az meg nem tud rendesen motorfékezni
de ahogy tapasztalom fosik a nép a husky márkától aztán mégiscsak mókolás lesz belőle
kicsi pénzért meg nem fogom elkótyavetyélni mert patent állapotban van mindig lapátolom rá a zsetont
lehet vágatok hátra egy 60as lánckereket hogy végre tudjo n már lassan menni
nekem a pacik hiányoznak a ttémből,,kicsit nehezebb mint a husym,,de inkább elkezdek edzeni hogy bírjam,, neked is ezt ajánlom,,
de van egy két gyúrós ismerős,,lehet kell vegyünk edzés elötti formulát,meg se fog kottyanni a túra :)
ha nagyon gagyi lesz akkor kicsit tágítunk a killeren
mondjuk egy kicsit azért sajnálnám is mert ez a gép azért rendesen odabasz ha megtépem, 3-ban is még simán egykerekezik egy komolyabb gázadásra, pedig vagyok legalább 130 kiló
amikor az xr4-el nyomultunk én nemigen fáradtam el estére annyira hogy ne tudjak még legalább éjfélig vedelni
amióta a husky van már vacsora közben majd elalszom
mondjuk a májam tuti örül a huskynak
akkor én mit szóljak az ötödik xen is túl